8.3.10

Sırf*

Mariah Carey, 82. Oscar töreninde kırmızı halıda. Tam içimden "Ya bacağını aç, ya da göğüs dekolteni." dedim ki NTV'de kırmızı halı görüntülerini yorumlayan Dilek Hanif de benimle aynı görüşü paylaştığını gösteren bir cümle kurdu. Yapmak şart oldu. Gerçi göğüs dekoltesini kapatmak pek mümkün değil ama maksat o şekilde de görmüş olalım.

*Sırf sözcüğünün çağrışım bulutları, bir zamanlar aynı staj yerini paylaşan dört arkadaşa ** gitsin.
**Dört arkadaştan uzaklarda yaşayana not: Meğer ötekinin evine en son seninle gitmişiz :)

9 yorum:

yass dedi ki...

marıahcıımız sankı boyle cok mutlu hıc takmaz gorunuyor.. en ıyısı onunki mı acabaa

Deniz dedi ki...

Onca karbonhidratı kim yese mutlu olur ve birşeyciği takmaz kanaatindeyim Yasscimcim :P

turuncu dedi ki...

yırtmacın şeklinden mi bilmiyorum, bacaklar pek çekici görünmemiş. bu halde 2 ve 3'ü birleştirince sanki daha güzel olurmuş gibi geldi :)

nymphea dedi ki...

2. foto diyorum, neyseki oscar töreni olmuş da sen dönmüşsün diyorum, hoşgeldin diyorum:) Aşagıdaki postu da nasıl görmedim diye kızıyorum kendime:P

La Loba dedi ki...

Bu kadının vücut şeklini anlayamadım gitti. Basık, bir acayip. O nedenle iki numara diyorum.

Öykücü dedi ki...

İkincide Mariah'yı ilk kez şık örmüş oldum.Sayende tabi:)

Eskiden ne çok severdim,ne incecik bir kız idi.Şişirilmiş bir hatun oldu, kıyafetleriyle de bu havayı pompalıyor.

Keşke gerçek hayatta da müdahale edilebilse.

Sırf bu kadını bu kadar şık yapmayı başardın diye bile alkışlanabilirsin.Sırf sırf:P

Öptüm.

beyhan dedi ki...

* sırf başlığını görür görmez gülümsedim zaten
** aldım kabul ettim
*** lakin ancak kabul ettim. demek ki en az 6 gündür readera girmemişim
****demek ki ben bitmişim. yoksa başlamış mıyım?
*** mühim bir ziyarettir zaten o. şahaneydik. özellikle dişlerimiz ve bir bebeğinki gibi kırışıksız tenimizle.

beyhan dedi ki...

dörtten sonra üç gelir bilmiyorsan.

La Loba dedi ki...

Yahu aylar oldu hani yeni yeni düzenlemeler? Hem yaz geldi herkes tatil mekanlarında bikini mayo dizaynı bekliyoruuuuuuuuuuuuuuuuz :))