3.7.09

Şahsi


Penelope Cruz, Mango 2009 Yaz kataloğunda bugün benim de denediğim elbise ile poz vermiş. Katalog sayfası siyah beyaz olduğundan elbisenin rengini bilemiyorum. Bugün denediğim elbise siyahtı. Gündüz siyah tercih eden ama daha özenli giyinmek gereken ortamlarda siyah giymekten pek de hoşlanmayan kaç kişi vardır bilemiyorum, ben öyleyim.

Ağustos ayının ortasında yakışıklı kuzenlerimden bir tanesinin düğünü var. Düğünde siyah giymek istemiyorum. Etiketler indirimlerle yüzüne bakılacak hale gelse de, siyah dışında elbise bulmak imkansız gibi birşey. Üniversite ve lise mezuniyeti alışverişi yapanlar sanki askıdakileri süpürmüş gibi.

Gene de sevdiğim renkte, fiyat ve şekil bakımından bana uygun bir model bulacağımdan umutluyum.

13 yorum:

La Loba dedi ki...

Farkettim ki düğünlerde mevsim ayrımı yapmaksızın siyah giyiyorum. Sanırım düğünler benim için yas günleri oluyor hala bekar olduğum için :)

Ağustos ayında yakın bir arkadaşım evleniyor benim de. Düğünde siyah straplez, fuşya ayakkabı-çanta üçlüsü yeterli olur. Fuşya ile bu matem günümü renklendirmiş olurum hem.

Penelope'un elbisesi güzel, renklenince daha hoş olmuş.

Deniz dedi ki...

La Loba, okuyanlar da ortayaşı bitirmiş birisi olduğunu zannedecek, "hâlâ bekar" dediğin için:) Senin gibi akıllı bir kızın evlilikle ne işi olur :) Ayrıca fuşya-siyah ikilisini ben de beğendim. Aynı düğüne gitmeyeceksek fikrini ödünç alabilir miyim?

La Loba dedi ki...

Açıkçası etrafımdaki bütün dişiler sözleşmiş gibi 2008-2009 sezonunda evlenmeye karar verdiler. Dolayısıyla etkileniyorum :)

Aynı düğüne gitmeyeceğimiz kesin çünkü damat hiç yakışıklı değil ehehe. Gitsek bile kesinlikle sorun olmazdı fikrim senin fikrindir.

nymphea dedi ki...

Ahh su dugunler, ben de 2 dugune gittim bu yaz, birkac hafta sonra da baska bir dugun var, ne giyecegimi sasirdim.. Her dugun icin de ayri bisey alinmiyor, ama her dugun fotografinda ayni kiyafetle olmak da istemiyorum:( Napacagimi sasirdim valla:)

Deniz dedi ki...

La Lobacım, çok teşekkür ederim. İlham perisi diyecektim ama akıl hocam oldun tam anlamıyla. An itibariyle giyeceğim tamamdır :)

Nymciğim, evet senin durumun daha zormuş. Hele de hepsi ortak arkadaş çevresindense. Benim görüşüm harika gözlerini vurgulayan makyajınla ne giyersen giy kimse giydiğinin farkına varmayacaktır, fotoğrafta ya da canlı halinle :) İltifat değil, gerçek.

La Loba dedi ki...

Rica ederim ne demek :)

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

zayıflamış halinle ne renk giysen cuk olacak... şahidim ;)

cekirdeksizuzum dedi ki...

bu yıl gittiğim düğünlerde ben de hep siyah giydim. senin de dediğin gibi biraz da çaresizlikten oldu. her yerde siyah elbiseler var ne yazık ki.
resimdeki elbise fuşya çok hoş olmuş, sana da canlı tonlar çok yakışır.
umarım aradığın elbiseyi kısa zamanda bulursun.
sevgiler...

lovetocook dedi ki...

:)))) ben de aynı dugune katılıyorum:))). ya bana derishowdan sms gelip duruyor, cok cok indirim yapmıslar almayanı dovuyorlarmıs:)) acaba bir baksan mı? %50 + %30 diyordu son smsde, ben tuttum kendimi gitmiyorum

yakısıklı kuzenin ablası

Deniz dedi ki...

Kıymetciğim, teşekkür ederim :) Fekat işin orası öyle değil işte. Kiminin önü açık, kiminin sırtı :) Kimi kısa kimi uzun. Hepsinin kulpu var :*

Çekirdeksizüzümcüğüm, bulabildiğim tek elbise siyahtı :) Biraz kolay da oluyor aslında hemen evdeki siyahlardan giyinip gitmek. Ne yazık ki bana yakıştırdığın (teşekkürler bu arada) renklerde birşeye rastlayamadım. Gene de zaman var :)

Deniz dedi ki...

Lovetocook, memnun oldum tanıştığımıza :) Mesaj alındı, bir gidip bakayım DeriShow'a. Böylece hem dövülmekten kurtulur, hem de belki aradığım elbiseyi bulabilirim. Yakışıklı damadın güzeller güzeli ablasına kucak dolusu sevgiler :)

Pino dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Denizcimmmm:) Nice sağlıklı mutlu başarılı yıllara!!!
sevgilerrrr, pinoo:)

Deniz dedi ki...

Pinocuğum, çok teşekkürler :) Bir gün buluşalım da kararsız teraziler olarak kutlayalım:) Yoksa kutlamasak mı... ya da kutlayalım... ya da bilemedim hihi