26.12.08

Angie

Angelina Jolie, muhtemelen "Brad Pitt'in kalbini çalanlar" serisi münasebeti ile sayfamızı şenlendiriyor. Alt katta da Pitt'in eski nişanlısı var. Böylece serimiz başlamış olsun. Aslında etiket kullanmıyorum ama kullansa mıydım? Anket yapalım bu konuda :)

Instyle'ın 2009 yılındaki ilk sayısının kapağında yer alacak olan aktristi sadece renklendirmek istedim. Siyah beyazında kusur bulduğumdan değil. Bunaldım, yoğunlaştırılmış Çince kursu kıvamındaki işlerden. Bitince de güzel birşey ile uğraşmayı istedim kafamı dağıtmak için.

Beğenen, beğenmeyen, kızan, seven, sevimsiz, güzel, muhteşem ya da yapay bulanlar var Jolie'yi. Ben onu iyi kalpli bulanlardanım.

18 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

tebrikler efendim sayenizde kan can gelmiş afrika yerlisi kıvamında ki kardeşimize :)

Flame dedi ki...

Ben etiket olsun diyenlerdenim Denizcim. Renk katmışsınız donuk Angie'ye...

cny dedi ki...

Senin elin dokunurda güzel olmaz mı ? Süper olmuş süper !!!

Öykücü dedi ki...

İyi kalpli ama yapay:))

Çok nefis olmuş renkler çok doğal.

Çok öptüm.

La Loba dedi ki...

beğeniyorum ben bu hatunu.
manyak olduğundan sanırım :)
güzel olmuş gerçekten bilhassa gözleri.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Sanki onlar seninkinden bakıp yapmışlar siyah beyazı. Hi hi :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

iki hali de hoş,hoş kadın vessalam :)

cinar dedi ki...

Uzun zaman olmuştu. tekrar uazdığına sevindim :) Çok doğal olmuş renklendirmen. Kadında beni rahatsız eden tek şey dudaklarının kalın olması sanırım. Onun dışında çocuklarla olan bağına hayranım ben de.
Sevgiler.

Deniz dedi ki...

Kıymetciğim, Afrika yerlileri gurur duydu onlardan biri gibi gördüğün için :)

Flame, öylesine işte. Bakalım etiket konusu ne olacak :) Teşekkürler.

CNY, adınız bana eski bir arkadaşı anımsattı, o musunuz yoksa :) Bir tahminim var. Teşekkür ederim.

Öykücüm yapay mapay :) Neden kıskanıyoruz haha :) Özünde güzel ama, biraz burun estetiğinden kime zarar gelir, değil mi :) Doğal bulman beni memnun etti, duymak güzel :) Teşekkür ederim.

La Loba, manyak evet :) Diğer bu tip ünlüler devasa paralar harcarken Angelina sosyal işlerle uğraşmayı tercih ediyor. Bisiklete biniyor, hamileyken gidip dünyanın ilgisini farklı konulara çekmeye çalışıyor. Bir de bebelere cips yedirmese :)

Burçinciğim :) İltifatına teşekkür ederim. Model güzel olunca rengi önemsiz oluyor, mor da yapsam güzel işte :)

Periliköşküm, değil mi :)Biz de hoşuz ama, en azından sen de hoşsun :)) Kendime pay çıkarmayayım :)

Çınar, evet dudakları kalın, ama inan kendi şekli :) Baksana yeni doğanların bile dudakları o model. Kadın becerdi kendine benzetti bebeklerin dudaklarını da :) Doğal bulmanaysa sevindim. Öyle yapmaya çalışmıştım. Teşekkürler.

Yeliz dedi ki...

ikiside ayrı hoşlukta e güzel kadın:)

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben beğenenlerdenim, hamileyken daha bi beğendim galiba.
renkli daha güzel daha sıcak olmuş bence.
sevgiler

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Bilgeciğimin doğum günü kutlu olsun,yeni yaşı kendisi kadar tatlılık içinde geçsin...

Deniz dedi ki...

Yeliz evet, sevgiler.

Çekirdeksizüzümcüm, aynen ben de senin ekiptenim :)

Perilikosk teyzesi, Bilge teşekkur eder güzel dileklerine :)

Burcu dedi ki...

Ben onun çok da iyi kalpli olduğunu düşünmüyorum be denizcim..Sudana gidip leş kokuları arasında gezdim derken bu zat, farkında mısınız GAZZE de olanlara hiçbir yorum getirmiyor.Liderlerin eşlerinin İstanbulda yaptıkları toplantıya "Altın Küre" ödül törenini bahane ederek icabet edemeyeceklerini bildirmelerini hiç samimi bulmuyorum.Onların iyilik meleği haline gelebilmeleri için ölenlerin Müslüman olmamaları gerekiyor ne yazıkki. İNCİ

Deniz dedi ki...

Liderler ve liderlerin eşleri, olan biten karşısında sadece benim gibi ağlamaktan başka şeyler de yapabilmeli. Jolie'nin yaptıklarını dini değil, insani açıdan değerlendiriyorum. Koskoca dünyanın kılını kıpırdatmadığı bu acı konuda, onun destek vermesi ebette çok dikkat çekici olurdu.

Burcu dedi ki...

Elbette lider eşleri çok daha fazlasını yapabilmeli..aslında yazdıktan sonra pişman oldum dini açıdan bir değerlendirme yapmak değildi amacım sadece angienin ya da onun gibi olanların işlerine geldiği zaman birer iyilik meleği haline gelmeleriydi vurgulamak istediğim..diğer bloğundaki resimlerden inanılmaz etkilendi burcu..dediğin gibi ağlamaktan başka bişey gelmiyor elimizden..sanırım sınır tanımayan doktorlardan biri olan Norveçli doktor,"ne daha fazla ilaca ne daha fazla doktora ne de daha fazla malzemeye ihtiyacımız var.ihtiyacımız olan tek şey İsrail'i birilerinin durdurması" demiş.Fazla söze ne gerek..İnci

KelebekNehir dedi ki...

Her hali güzel.

KelebekNehir dedi ki...

Merhaba blogunu takip ediyorum ve "I love Your Blog" odülünü sana vermek istiyorum. Kabul edersen sevinirim:)

http://kelebeknehir.blogspot.com adresinde kuralları bulabilirsin.