10.11.08

Baştan

Gwyneth Paltrow, "Two Lovers" filminin Paris prömiyerinde.

Öyle kopmuşum ki... Rutin olarak takip ediyorum gala vs. haberleri veren siteleri, ama elbiselere bakarkan hiç blogun gerektirdiği gözle bakmıyorum. Gwyneth'i de görünce "A, ne kötüymüş." dedim geçtim.

Sonra yetenekli ve güzel okurlarımdan biri, "Gwyneth'in elbisesi hakkında ne düşünüyorsun?" diye sorduğunda, "Allahım hafızam yerine geldi! Benim bir blogum vardı." diye heyecanlanıverdim :)

Peder kılıklı botlarını değiştirmedim. Zarif kuğu Gwyneth'e blogumuza konukluğundan anı olarak kalsın.

Saçlar, Oscar ödüllü akrtistin kendi saçlarıdır.

15 yorum:

Flame dedi ki...

Valla aynı şey benimde aklıma gelmişti. Ben beyaz halini sevdim. Elinize sağlık efemmmm, gözümüz şenlendi :)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Baeyaz elbiseli halideki saçları ne kadar da doğal ikisinide beğendim ama favroim sanırım bayaz.. nedemişler beyaz olsun üç kuruş ucuz olsun :))

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel sözlerin için yetenekli ve güzel ablacığım! :)) ben ikisini de çok sevdim, illaki birini seçecek olsam çok zorlanırdım. beyaz elbisesi sade, saçı göz alıcı; dantelli elbisesi göz alıcı, saçı sade! çook dengeli ve çok hoş ikisi de! :D öpücükler!!

cinar dedi ki...

ay evet çok kötü bir elbise bu. hatunun duruşu, saçı başı falan hepsi ayrı bir kötü bu karede, normal şartlar altında her ne kadar kendisini çok beğensem de. ben ortadaki elbiseyi yakıştırdım. saç olarak da en son karedekini beğendim :) ellerine sağlık.

hepsusluydum dedi ki...

Merhaba, Delfina'nın blogundan geçiş yaptım ...merhaba demek ve sizi kutlamak için..Sevmek ve paylaşmak, paylaşmayı akıl edebilmek, farkında olmak ne güzel bir erdem..Duyarlılığınız için sizi tekrar kutluyorum..Sevgilerimle Zehr@

nymphea dedi ki...

Ben en cok ikinci fotograftaki halini begendim.. Belki de sacini o sekilde daha cok sevdigimdendir:) Ayakkabi da cok siritmamis..

Deniz dedi ki...

Flameciğim, ben de beyazı sevdim. Diğerini hani toptan dantel vs, olsa gibisinden yapmıştım. Beğenmene sevindim.

Kıymet, öyle mi demişler :)) Birşey daha öğrendim sayende. Siyah için ne demişler :) Saçını sana da uyarlayalım bir sonraki kahve gününde :*

Bembicim, ben de öptüm :) Ben de beyaz elbise ile diğer saçı alayım. Elbise ala ala dolap doldu (sanal dolap)... giymiyorum hiç!

Çınar, ben de senin seçimini yaptım üst cevapta :) Herhalde ikimiz de ayakkabımızı değiştirirdik :)

Zehra, hoş geldiniz. Sözlerinize teşekkür ederim. Bu her elinden gelenin yapabileceği birşeydi. Ben de zevkle ve mutlulukla yaptım. İnanın birkaç kişi bile olsa birilerinin faydalanacağını bilmenin verdiği mutluluk büyük. Çok teşekkürler.


Nymcim, çok salıverdi kendisini Gwy :) Eskiden müthiş giyinirdi. Bkz. Oscar aldığı tören. Bazı yerlerde "çok cesurca" bulmuşlar bu elbiseyi. Benim yardımcımın adı neydi neyse... Esteban, getir Nym'e de bir beyaz elbise hadi bakayım!

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Öhüm... Deniz Hanımcığımı da pek özlemişim doğrusu. O arkadaş her kimse, kendisine teşekkür edelim.:)

Ben de beyaz halini sevdim. Lakin diğeri de havalı ve gösterişli. O da olur. Yalnız anlayamadığım bir şey var ki; bu hatun, elbisenin normal halini hangi akla hizmet giyebilmiştir. Çözemedim, çözemeyeceğim.:)

Yeliz dedi ki...

deniz beyaz daha sade olmuş sanki dantelli olanda dantel severler için hoş.

Sweety dedi ki...

deniziiim hadi don geri dooon

cekirdeksizuzum dedi ki...

üstüne para verseler giymem o elbiseyi:) çok kötü gerçekten. seninkiler her zamanki gibi çok şık olmuş.

Zehra dedi ki...

Mutlu bayramlar diliyorum, sevgiler

zehra

seda dedi ki...

merhaba;
sitenizi yeni keşfettim vallahi fotolar arasında kayboldum...

süper gerçekten...

saçımı boyatmadan önce size mi danışsam acaba diye düşündüm vallahi..
hani renk renk yapıp beni hangisi yakışır görürüm diye...
neye şaka bir yana ellerinize sağlık gerçekten..
artık takibimdesinizzzz,kaçamazsınız :)))

melike dedi ki...

uzun bir aradan sonra, tekrar sayfana bakip da guzel artistimizi gorunce soyle dusundum: aslinda orijinalindeki saclar guzel, fakat elbise olmamis ve bir de kupeler... ikinci resimdeki -beyazli elbise- kiyafetle birinci resimdeki saclar ama kupesiz... gozumun onune tam da bir sey gelmiyor ya neyse...

guzel bir bayram dilerim...

Deniz dedi ki...

Hepinize iyi bayramlar dilerim...

FİGciğim, bir ay oldu mu sen bunu yazalı ne ayıp... Ama sonra çok çalıştık hiç buralara bakamadım desem affeder misin :(

Yeliz, hani tümden dantel olsa ya da tümüyle beyaz olsa gibi düşündüm. Çok da transparan yapamadım :)

Sweetycim, dönemem dönemem :) Shine da gelsin o zaman dönerim hihi :D

Çekirdeksizüzümcüğüm, dediğin gibi belki de para veriyorlardır. Zevkimiz bu konuda bir :) Pek akıl işi bir giysi değil hihihi :)

Zehra, teşekkürler size de iyi bayramlar...

Seda hoşgeldiniz, terzi söküğünü dikemez hesabı ben de daha kendime ne renk saç gider deneyebilmiş değilim :) Keşke bir günlük boyalar olsa da denesek :D Çok sık güncelleyemesem de her zaman bekleriz, sevgiler...

Melikeciğim, karşılıklı suretimizi unuttuk :) Bir sene olacak sanırım gelecek hafta. Dilersen "o saç bu elbise - diğer saç öteki elbise" konusunu yüzyüze tartışalım, daha faydalı sonuçlar elde edebiliriz :)) Özlemişim...