13.9.08

Knight Rider

Keira Knightley, "Düşes" filminin New York galasında. Keira'yı her gördüğümde ona bunu yapmak istemişimdir. Üç adet estetik operasyon geçirseydi nasıl görüneceğini anlattığım bu çalışmayı benim için sadece sanal bir "abi" değil, gerçek hayatımdan bir renk olan sevgili Dedektif Nik ah be abim'e armağan ediyorum :)

Ah be abim; blogumdan alınan bir fotoğraf ile hazırlanmış bir yazıya rastlamış. İşin ucunu bırakmayarak ilgili siteden fotoğrafın kaldırılmasına kadar uzanan bir hassasiyet gösterdi. Ben bu yazıyı hazırlayıp ekran görüntüsü koyana dek, fotoğraf siteden kaldırıldığı için benim yazacaklarımın hükmü kalmadı. Geriye fotoğrafımın kullanılmasından rahatsız olmamdan ziyade, benim hakkımı arayan arkadaşımın uğraşından duyduğum gurur ve memnuniyet kaldı.

Hem kendisine hem de sevgili refikasına teşekkürü borç bilirim.

14 yorum:

BeYHaN dedi ki...

keira knightley rider ne hoş tesadüftür. etiketler ü derken? blogunuzun uzun zamandır takipçisiyim. bugün artık bir merhaba demek istedim. çok hoş bir blog.

Deniz dedi ki...

Elim çarpmış da yazmışım Ü'yü. Yazılarımı etiketlemekten hoşlanmam :P Yok da öyle başlamadı, sonra da etiketlemedim. Aslında seviyorum bir blogda etiket olmasını... Niye kullanmadıysam...

nymphea dedi ki...

Denizcim inanamıyorum olanlara..Yani internette insanın yazdıkları sanki uçup gidiyor gibi ortalık malı gibi nasıl kullanılabiliyor.. Şok oluyorum gerçkten. Herneyse gelelim Keira Knightly'e kadın her haliyle güzel..Estetikle de güzel olmuş ama ben estetiklerin hepsini bulamadım:)

Fatih Aksoy dedi ki...

Efendim ne demek, insanlık vazifemiz. Benim asıl sinirlendiğim sanki resmi kullanan arkadaş bir mail atsa, "çalışmanız çok güzel, benim yapacağım habere de cuk oturuyor. Kullanabilir miyim?" dese, sen izin vermeyeceksin. Bilakis izin almayı değil, haberin kalitesini (pek de matah bir haber olmasa da) düşürerek fotoğrafı değiştirmeyi tercih etti. Kendi bilir.
Keira ablamız pek hoş olmuş hakikaten. "Ben sana düşes olamazsın demedim, o burunla korsan olmaktan kurtulamazsın dedim."
Bir de sen bunu yaptın ya, güzeldi bu kadın gözümde be abi. Takılıp kalırım artık burnuna. Planlı bir hareket midir, nedir?
Şaka bir tarafa çok teşekkür ederim, nefis bir çalışma olmuş. Bloğu ziyaret eden diğer arkadaşlar, 5 saniyeden fazla bakmayalım lütfen, aşağıda başka fotoğraflar da var.

Deniz dedi ki...

Nymcim, Keira'nın burnunu daralttım, "i" ile "ü" arası bir ses çıkarır gibi duran dudağını kolajenledim :) bir de köşeli yüz ovalinin (reklamda böyle diyorlar) keskinliğini azalttım. Aslında bunu gif yapsam çok daha net anlaşlırdı, kendi hali güzel, biraz kilo alması lazım fazlaca zayıf...

Fatihciğim, haklısın zaten araştırmaya da gerek yoktu. Biz ilgili yazımızda bunu keşfetmiştik hepberalikte (Bilgece). İşte mafeles zihninde Keira-burun-blog üçgeni birlikte canlanacak :) Hürmetler :)

Flame dedi ki...

Denizcim taklitlerinden sakınmak lazım di mi ama :)

Keira çok zayıf gerçekten, bencede azıcık kilo almalı.

cinar dedi ki...

Güzel kadın, estetikle harika olmuş. Burun ve dudakları anladım da 3. estetik nedir onu anlayamadım?

Bu arada bu bloglardan yazı ya da foto kopyalayıp kendininmiş gibi kullanmak ne çok moda oldu son zamanlarda yahu. Ne yüzsüz insanlar var.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ordinaryüs profesör Deniz Hanımcığım, estetik işine de el atmışsınız, tam olmuş. Pek güzel olmuş, ellerinize sağlık. Ben de Beyhan Hanım gibi, epeeeydir takip ediyordum, kısmet bugüneymiş efenim.

Biz de bu vesileyle 'ah be abim'e teşekkürlerimizi sunalım. Gerçekten, hırsızlık her yerlerde var işte... Maalesef.:(

Deniz dedi ki...

Flameciğim, haklısın... Ama herhalde o da artık kilo alamayanlar kategorisine girdi.

Çınarcığım, bir de çenesini ve çene kemiğinin köşelerini yuvarlamıştım. Dudaklarını farkedebilmene de sevindim :) Farkedilmesine daha doğrusu :)

Fikriminincegülleri hanım ben de sizi takip ediyordum, artık tanıştığımıza göre ben de sizinle konuşabilirim :) Kömik ve şeker kadın :)

cekirdeksizuzum dedi ki...

burun süper olmuş, keira resmi alıp doktora gitse yeridir.

SaNeM dedi ki...

Fatih beyin bloguna denk geldim bugun, sonrasinda da habere. Sasirmadim, bekliyordum, hatta ben bu zamana kadar olmadigina sasiriyordum, o kadar olagan durumlar oldu ki bunlar. Onemli olan su ki: cok basarilisin. bir zaman gelecek, her yerde gozumuze carpacak bu fotograflar, senin imzanla.
Ciddiyim.

Sevgiler

laloba dedi ki...

estetiksiz güzeldi benim için ama şimdi çirkin görünmeye başladı ya. estetik yaptırsın madem :)

Deniz dedi ki...

Bir süredir yokum, çekirdeksizüzüm, sanem ve laloba sizlerden özür dilerim yorumlarınızı henüz görüyorum :/

Çekirdeksizüzümcüğüm, doktorlara öyle de gidiyorlarmış ya "beni şuna benzet" diye :) artık hekimler de bu tür pogramlarla hastalarına olası sonucu gösteriyorlar. Eskiden karakalem çizerlerdi.

Sanemciğim, benimle ilgili görüşlerin beni her zaman mutlu etmiştir. Çok teşekkürler.

Laloba, elbette herkes aynı burna sahip olunca, bir kıymeti kalmaz. Gene de işte ben kimi zaman denemekten kendimi alamıyorum. Burun değişikliği görmek için sayfada "rinoplasti" diye ararsan, diğer iki ünlü burnuna dair değişiklikleri de bulabilirsin. Sevgiler.

arzu pinar dedi ki...

bir de acilen göğüslerinin büyütülmesi lazım. tahta gibi, neden her filmde gösteriliyor anlamış değilim.