9.8.08

Nostalji

Penelope Cruz'u ne zaman kırmızı halıda görsem ayaklarına bakıyorum. Daha önce aynı ayakkabıyı konu, onu da takdir etmiştim. Onun için basit bir ayrıntı belki. Belki sadece çok rahat olduğundan kullanmaya devam ediyor. Fakat bana çağrıştırdığı şey müsrif olmamak.

İki yıldır yaz aylarında ve mümkün olan her hava koşulunda aynı kahverengi sandaleti giymeye devam eden ve buna karşın gözü vitrinlerde kalan bana bir de ders veriyor. "Bakma. Ayakların rahatsa vitrinlere bakma. Hele o sapasağlamken!" Aman Penelope... Benim de birşey aldığım yok zaten...

14 yorum:

Flame dedi ki...

Denizzzz,
alemsin valla :)

Ayakkabılar çok rahat ve şık bir model, benim olsa bende sık sık giyerim. Bu yaz sadece bir spor ayakkabı alan ben, sana şimdilik katılıyorum :))))

yass dedi ki...

ya ben bu huyumu taktırle karsılamıyorum aksıne sınır oluyorum.. bende hep aynı ayakkabıyı gıyıyorum ama bır suru ayakkabım var ve bakmaya devam edıyorum.. gıyıyım dıyorum amann bosver nıkelar daha rahat dıyıp vazgecıyorum.. neyız bız?

ee cevap: kadın:P

ALi dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

evine ve çocuklarının alışverişlerine karşı bonkör ben ,kendime gelince ne gerek var canım oluyorum.Tatilleri Bahçeli'den aldığım siyah sandalet tipi terliğimle geçirmekten de mutluyum ,siyah herşeyle giyiliyor,düz olduğu için ayaklarım son derece rahat,sorun yok....
Vitrinlere almasan da bakmak lazım ,keyifli oluyor

nym dedi ki...

Ahh ah ayakkabı konusunda ben de aynıyım. Geçen haftadan beri indirimdeki bir ayakkabı aklımı kurcalayıp duruyor. Gerçi ben onu hep köşelere itmeye çalışıyorum. Acaba satılmış mıdır, yoksa duruyor mudur? Alsam mı, yok yok gerek yok. Hem yaz da bitti. Ama cok uygundu, hem etegimin altına da çok yakışır vs vs tilkiler bu soruları dolaştırıyor kafamda:)

bembi dedi ki...

çok tatlısın ablacığım! ;)) abla derken.. öz be öz ablacığım! ;oD

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Dikkatine o zaman da hayran kalmıştım, şimdi de hayranım.

Ona bakma, buna bakma; e göz bu canım, kalıveriyor bir yerlerde. Özellikle de ayakkabıcı vitrinlerinde.:)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

o terlikleri ayağında görmüş biri olarak tazına çok yakıştığını ifade eder ardındanda derimki sıkıldığında bana verebilirsin..seni kocaman öperim..
:)

Deniz dedi ki...

Flame, Penelope'nin ayakkabısını mı benimkileri mi kasdettin bilemedim ama benimkiler çok rahat, hatta rahat ötesi :)) Öneririm şiddetle. Kızım sürekli topuklu ayakkabı giymemi istiyor, nasıl geçiş yapacağımı bilemiyorum, mecburen alışveriş yapacağım :)

Yass, Neyiz biz? Kadın... şeker Yass'im benim :)

Ali, sağol. Ziyarete geliriz.

Perilicim, 2 gün önce gel geleceğin tarihten... Vitrinlerin önünde gezerken birbirimize alışveriş yaptırmayalım, bol bol deneyelim :)) Ne zaman geleceksin sahi, yoksa geldin mi :)

Nymcim, valla bak abla sözü dinle... Bu güzel yaşında al ve giy. Benim gibi alıp alıp kutularda saklama :) Ya da almayıp sonra pişman olma :) Yass'in görümcesiyim, senin de ablan yaptım kendimi aniden :)

Bembicim, kardeşim benim :)

Fikrimincim, "bu bizim post'umuz" oldu. Bizim şarkımız gibi :)) O zaman "ben hazır bulunmuşunu anlamadım da sen nasıl buldun" demiştin de... günlerce, "aa kim bulmuş, nerden bulmuş" diye leyla olmuştum. Bizi biz yapan yazılardan biridir bu :))

Kıymetcim, çok teşekkür ederim. Ben de çok severek giyiyorum, hatta sevmemin bir nedeni de düz olduğu halde boyumu 3-4cm uzatmasıdır :) Bak Bilge'nin "anne topuklu giy, benim için" krizi başladı. İndirimden önce dönme ihtimalin nedir? Harika bir alışveriş arkadaşısın, o bakımdan... Daha fazla seni övüp elimden kaçıramaya niyetim yok! Yoksa daha ne gerçekler var :***

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Ben önümüzdeki hafta ,salı ,çrş, en geç perş,geliyorum,Ankara'dasın değil mi? hani izmir'e gelirsin falan :))),kesinleşsin arayacağım seni,bana bir gününü ayırırsın değil mi?....

nym dedi ki...

Deniiiz, naaptım bugun biliyo musun? Dayanamayıp gidip aldım o ayakkabıyıı:) Şimdi de senin yorumunu görünce çok güldüm.İyiki almışım:P Öpüyorum Deniz ablacım:)

Deniz dedi ki...

Perili konustuk hallettik :)

Nymcim cok iyi etmissin. Güle güle giy :) Demek rafın arkalarına saklamak işe yarıyormuş :)) İyi bir teknik :)

BeYHaN dedi ki...

denizcim ben sıkıldı ya. ne yapsak?

BeYHaN dedi ki...

uguh!