17.8.08

MM:Mischa Mouse

Mischa Barton, muhtemelen farketmeden Minnie Mouse kılığında gittiği GenD (The Generation Making a Difference Event) 'de. Bir blogu olduğunu unutan blog sahibesine uyarı yapmak istemiş olmalı belki de. Kanımca Chanel çantasının elbisesi ve kaçık çorabı ile hakkında benim yapacağım müdehale; verginin "iktisadilik ve tasarruf ilkesi"ne istinaden bu kadardır. Kurtarmıyor yani kabaca.

Adam Smith'e selam olsun. M.Barton ile A.Smith'i aynı yazıda buluşturduğum için de kendimi kınarım.

14 yorum:

İşitme Kaybı dedi ki...

zeki kadın Deniz :)

bakış açına hayranım,bir çırpıda minnie ile uyumunu kavramış ve resmini eleştirmişsin helal olsun sana :)

işte bu ince eleştirilerin ve muzip yazıların için bayılıyoruz sana,artık daha sık yazarsın bu kadar güzel sözden sonra di miii :))

( lütfen lütfen )

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

süper eğlenceli olmuş çok güldüm :) bakış açına hayranım :)

cinar dedi ki...

eheeeeee çok komik olmuş :)) M. Barton da gün geçtikçe çirkinleşiyor mudur nedir anlamadım yani.

Deniz dedi ki...

Delfinacığım, güzel sözlerine teşekkür ederim. Umarım bu kadar seyrek yazmam, ben de mahcubum :)

Esra :), gülümsettiğime sevindim. Elbiseyi görünce aklıma ilk gelen buydu, sağolasın :)

Çınar, çirkin görünmesinin nedeni (bir bu bir de Lindsay Lohan) yaşlarından büyük görünme hevesleri. Halbuki kendi yaşlarına uygun giyinseler, daha iyi olacak. Gerçi burada yaşından büyük değil, küçük bir tarz tercih etmiş sanırım :)

nym dedi ki...

Denizz, bir anda kendimi iktisat dersinde hissetim Adam Smith'in linkine bakinca:(

Bu arada keske Mischa da Minnie kulaklariyla gitseymis, cok yakismis:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Her zaman gülümseyerek, mutlulukla ayrıldığım sayfandan, bu gün kahkahalarla ayrılıyorum.:)))

Tek kelimeyle bayıldım. Muzip ve tatlı kadın.:)))

Daha sık uğramalısın mekana. Bak yoksa ben de sana katılıp, eshefle kıniyciiim:)))

BeYHaN dedi ki...

o çorabı bile kaçırtmış ya bravo.
son zamanlarda gördüğüm en berbat kıyafet. ne kadar olmadı baştanlasan kurtarmazmış, böyle iyi olmuş. :)

bir de kilo mu almış ne ?

turuncu dedi ki...

ellerine sağlık :) bir şeyi merak ettim, hanım kızımızın makyajına dokunmadın değil mi? sanki kulaklar gelince daha mı koyu görünmüş göz bölgesi?

bu arada küçük bir not: eshef değil esef olacak.

yass dedi ki...

ya kız bu fare kulaklıkla bıle guzel sımdı laf edemeyecegım..

bu arada mac'ten selam sole dedıler denız ablamıza:P

Deniz dedi ki...

Nymciğim, biz de çok dinlemiştik vaktinde :) Birden aklıma gelince araya iliştireyim dedim. Okulda "İleride bu işi yapmacaksın ama bir gün bu kavramları cümle içinde kullanacaksın." deseler inanmazdım :) Hey gidi öğrencilik günlerimiz... Bugün ayakkabını giydin mi :)

Fikrimincim, işte ufak ufak sayfaya dönme çabaları. Bu çabamda beni yüreklendirdiğin için teşekkür ederim. Kendimi de neden kınadığımı söyleyeyim, bir gün birisi A.Smith'i arar da buralara gelirse, "bu adamın burada ne işi var" demesin diye :) Derse de desin de, hani anlasın benim de bunun bir saçma buluşma olduğunu :)

Deniz dedi ki...

Beyhancğım, çorap çiviye ya da çantanın üzerindekilere takıldı herhalde. Kilo mu bilemeyeceğim, elbisenin potluğu da olabilir. Ama çöp gibi bir kız olmadığını biliyorum kumsal fotograflarından :)

Turuncu, düzeltme için teşekkürler. Makyajına dokunmadım, dediğin gibi başlıktan dolayı öyle görünüyor belki de. Sadece çorabındaki deliği diktim :) Sevgiler.

Yass, selam yetmez bir iki paket birşey yollasalardı :P Bak beni de alıştırdın :) Benim ölçütlerime göre güzel değil, ama saç rengi doğal olsa kriterlerimi aşağıya çekebilirim :) Eyvah, Yass Jaws'ı yolluyor bana dogru!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

deniz ,yapılan tüm yorumlardan sonra,bana diyecek bir şey kalmamış dersem inanma diyecek çok şeyim var ama gelince anlatıcam sana :)bu arada mailim geldi mi,yarın yola çıkıyoruz...

Yeliz dedi ki...

pek sevimli olmuş yani gülümsedim:)

zarpandit_gokche dedi ki...

ne kadar oldu bilmiyorum ama bayadır takılıyorum bu bloga allahım bazen offf super olmus hatunun kıyafeti desemde bazılarından kopuyrum bu fotgrafta oldugu gibi:)

acep bu bacılarımız zayıf oldugundanmıdır gıcıklıgım bilemiyorumm:)

basarılar denizcim:) takılacagım hep sana:):):):)