6.6.08

Renkler

Cameron Diaz, Spike TV Guy's Choice ödüllerinde. Bazen giyene yakışan hoş bir giysi ile ortaklaşa oynamak keyifli oluyor.

İlk yorumumda söz verdiğim gibi, gecenin karanlığındaki yorumuna verdiğim söze istinaden Bembi'nin renklerini en başa koyuyorum. Mor, dört renk beşer oy aldığı için mansiyon alıyor.
Mor: Bembi, Çınar, Flame, Bilun, Burçin.
Beyaz:Bembi, Kıymet, Esra, Melda, Sweety.
Sarı: Bembi, Kıymet, Esra, Fikrimin İnce Gülü, Mutlu Kum Taneleri, Öykücü.


Yeşil: Burçin, Fikrimin İnce Gülü, Yass, Öykücü. Nefti yeşil: Çınar. Su yeşili: Melda. Siyah: Flame.

Turkuaz: Melda, Fatih, Fikrimin İnce Gülü, Mutlu Kum Taneleri.
Gece mavisi: Yass, Bilun, Kıymet ve Mutlu Kum Taneleri (lacivert yerine buna kattım).
Gündüz mavisi: Esin, Burçin, Bilun, Öykücü.

Pembe: Esra, Çınar. Gri: Flame, Sweety. Krem: Esin

Gül kurusu: Esin. Yass:Mürdüm. Delfina: Altın sarısı.

21 yorum:

bembi dedi ki...

Yihuuu! :D düşündüğüm renkler çok güzel uymuş, çok sevindim! aslında bütün renkler çok güzel uymuş, favorilerim şunlar diyemiyorum bile ayıramadım hiç birini :I

yass dedi ki...

gri ve su yesılını begendımmm ben:)

melda dedi ki...

turuncuyu görünce esmer biri diye düşünmüştüm :) ama yine de seçtiğim renkler yakışmış. sadece su yeşilini çok yakıştıramadım ilk anda. en çok da krem, gri ve siyahı beğendim.
ellerine sağlık. hepsini birarada gösterip orjinalini sorsan asla bulamam. süper olmuş :)

beyhan dedi ki...

aklıma gelmezdi aslında gece kıyafeti için ama gül kurusu çok hoş olmuş

Esin dedi ki...

Gunduz mavisi disinda hepsi cok guzel olmus Deniz'cigim. Sariyi sevmesem de altin sarisi da guzel olmus.

Flame dedi ki...

Seçtiğim renklerden yana bir pişmanlığım yok :)

Özellikle de gri...

cinar dedi ki...

Ama mor hakikaten çok yakışmamış mı ya? Morun tonu da çok güzel burda. Harika olmuş. Krem, nefti yeşil (hihih :) ) siyah da güzel olmuş. Aslında genel olarak güzel olmuş hepsi de, belki su yeşili Cameron'a gitmemiş giyebilirim. Ellerine sağlık.

Bilun Şen dedi ki...

Ay hepsi süppper olmuş Deniz'im ya, ellerine sağlıkkkk!!! öptüm çokkkk

Adsız dedi ki...

mürdüm,krem ve beyaz bence çok güzel olmuş

Yeliz dedi ki...

deniz, seçim yapılacak gibi değil ki ne yaptın sen böyle çoğu süpper:)

Deniz dedi ki...

Ben de hepinize teşekkür ederim, Bu kadar renk benim aklıma gelmezdi herhalde :) Her rengi oluştururken tariflere uymaya çalıştım.

Bembi, aslında orijinalin yanına tüm aşağıdaki renklerden bir çizgili yapmak istemiştim, ama sabrım yetmedi :) Bir sonraki etkinliğimize yaparız artık :) Teşekkürler!

Yass griyi, biraz da parıltılı düşünelim... Hmm mis :)

Melda, kremi ben de beğendim. Her rengi taşıyabilen bir elbiseymiş, bunu da görmüş olduk :) Renklerini beğendiğini sevindim!

Beyhancım, gül kurusunu ben de çok beğendim. En azından bu tür bir giysiye çok yakıştı. Düz birşey olsa belki farklı düşünebilirdik.

Esinciğim, gök mavisi demiştin ya, ben de gece mavisini yaparken ona gündüz mavisi dedim aynı satırda yer aldığı için. Hatta onu yaparken gökyüzüne bakıp o anki tonunu seçtim :) Belki senin düşündüğün gökyüzü o ton olmadığı için hoşuna gitmedi, ben beğendim senin 3 rengini de :) Eline sağlık.

Seçtiğim renklerden yana bir pişmanlığım yok :)

Özellikle de gri...

07 Haziran 2008 Cumartesi 11:13

Çınar, teşekkürler. Nefti yeşil, ilginç bir deneyim oldu :) Hoş oldu o da, önerileri keyifle canlandırdım :) Morun tonunu beğenmene sevindim. Zira bu yazının fotoğraflarını laptopta hazırladım, bu nedenle farklı monitörlerde farklı görünebiliyor. Demek ki, mor güzel görünmüş :)

Bilun, ayakkabı buldun mu bak aklıma geldi :) Ben de seni öptüm! Sağolasın :o)

İsimsiz, seçenler adına teşekkür edeyim.

Yeliz, bir kolleksiyon oldu (renklerden oluşan) :) Bu kız çuval da giyse çuvalın her rengi yakışır :) Payıma düşen kısmı için teşekkürler.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

evet evet sarı da pembe de beyaz da güzel olmuşş :)

Sweety dedi ki...

yehuuu supersin deniziiimm :D Gri harika olmus bayildim. Elbise gercektende herrenge uymus neredeyse ama o firfirli elbiseye uyacak bir beden nasil bulunur bilmiyorum. mesela ben hangi rengini giyersem giyeyim kesin palyacoya benzerim :D o yuzden denizim sen bana onun renkli cizgilisini yap bari hehehehe :D tabi birde kirmizi top burum. muccckkk supersin mause modacimmm

Öykücü dedi ki...

Turuncu bir mekanın önünde duruyordur yine diye giyeni fonun önünde ortaya çıkaracak renkler olsun istemiştim.Hepsi de çok hoş olmuş:)Ellerine sağlık.

begumgum dedi ki...

hepsi cok guzel olmuusss;ben de bundan sonra katilicam :))

bu arada seni mimledim deniz ablacim,muckkss

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Kaçırmışım yahu :/
Biri bana haber verse ya

O koca ağzıyla nasıl bu kadar güzel ve çekici olduğuna şaşırdığım bu harika kadına hep canlı renkler gitmiş.
Yeşiller,mürdüm,gül kurusu ııh olmamış.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben de en çok mor ve sarıyı yakıştırdım. Hepsi çok güzel ama, bu ikisi nedense daha bir hoş göründü gözüme.:)

içimden geldiği gibi dedi ki...

bayıldımmm..anacak bunu hangi programı kullanarak yaptığınızı çok merak ettim...eeğer bir sır değilse paylaşırmısınız??

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

önce gunduz mavısı ve mor rengı cok sevdım..bembı guzel renk secmıs ama sonra bır baktımkı her renk bu kadar mı yakısır bır ınsana yahu::PP
ellerınıze fıkrınıze saglık..uzun zamandır takıp edıyorum,anlamadıgım işlere uzaktan izleyeyim,yorum katmiyayım,tu tu maaşaallah ,ne becerıklı falan fılan fon muzıgıyle yazıları takıp edıyorum ama buna dayanamadım:)))
sevgılerımle..

Deniz dedi ki...

Günlerdir yanıtlamadığım için özür dilerim. İnternete girmedim desem yeridir.

Esra :) Kızcağız da güzel, sizin renkler de güzel. E elbise de yakışmış, senin de beğenmene sevindim.

Sweety, sana çok kızdım, ne demek palyaço! Bu elbiseyi giyince bir kişi palyaço olabilir o da Shine :) Sen bütün bu renklerden daha renkli, bütün bu elbiseleri renklendirmekten daha keyiflisin. Beni sen yarattın : mouse modacısı :)

Öykücü, tabi eskiye atıfta bulunduğum için ben de sonradan farkettim ki turuncu mekan önünde olduğu ayan beyan ortada :) Renklerin de çok güzel olmuştu. Son dakikada yetiştin :)

Begumgumcüm, okudum, yanıtayacağım. Bundan sonra bekleriz, değişik bir konsept bulalım yalnız. Seni danışman olarak istiyorum :)

Biyo, haber verilir mi :) Söz konusu sen olunca haber vermek lazım tabi aslında... Ne olur ne olmaz :) Cameron konusunda hemfikiriz, sinerji de bu olmalı sanırım.

Fikrimincim, bu arkadaşın bir torpil yapıp kırmızı iliştirmedi ya... Ama uğraşırken yaptım da buna yakışmadı. Bu derken, elbiseye :) Kırmızı bize kalsın hem değil mi...

İçimden geldiği gibi, merhabalar yeniden. Ben Photoshop kullanıyorum. Sözlerinize de teşekkür ediyorum.

Düğme Bay'la Binbirçeşni Hayat, kısaca ne demeliyim bilemedim :) Sözlerinize teşekkür ederim, yeni sesler duymak çok mutlu etti.

neyira dedi ki...

gül kurusu kesinlikle!