1.4.08

Çakkıdı

1 hafta diye gittim, 1 ay sonra döndüm. Beni merak edip hatırımı soran arkadaşlarıma sabırlarından dolayı teşekkür ederim :) Geçen hafta, tüm dünya gündemini ziyadesiyle meşgul eden bu gerekiz haberin görüntüsüyle, verdiğim arayı bitiriyorum.
.

Güzellik yarışmasını izlemedim. Bu sahneyi ertesi gün, takip ettiğim yabancı sitelerde gördüm. Asena'nın adına önce rastlamadıysam da, daha sonra (belki de sonradan öğrendikleri için) bolca bahsedildiğini okudum. İkisinin yüzünün de göründüğü bu tek kareyi güçlükle bulabildim.

Ben dansın ön planda olması için daha parlak bir renk olan turkuazı seçtim. Elbisenin kendi rengini ten rengine yakıştıramadığım için...

25 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

Dönüşünü sabırsızlıkla bekleyenlergillerden olduğum için elbette ki ilk yorum benden.:)

İkisinden de hoşlaşmam. Çok gereksizler. Olmasalar da olur. Ama vesile olmuşlar Denizimin dönüşüne, azıcık, birazcık, ama kesinlikle çok değil, sempati duyabilirim bak şimdiden sonra.:)

Turkuaz çok ama çok severim. Kırmızıyı daha çok tabii.:)

Hoşgeldin gerçekten...

cinar dedi ki...

Hoşgeldiiiiiiiiiiiiiiiiin :)

Ben yeşilin o tonunu da turkuazı da çok severim. Ama dikkat çekici olması açısından turkuaz daha iç açıcı, haklısın her zamanki gibi.

Gereksizlik konusunda Fikrimin İnce Gülüne canı gönülden katılıyorum. Tutup taaa Amerikadan Paris Hiltonu getirmişler ya. Hadi oteller grubunun sahibi babası var da, bu kızın ne gibi bir özelliği var ki? Ne alaka yani? Bu kadar ilgiyi hak edecek ne bir beyin gösterisi sunuyor kendisi, ne de güzel yani.. Cık cık..

BeYHaN dedi ki...

hoşgeldiiin

Öykücü dedi ki...

Nihayet:)

Bence eski rengi daha güzel.Ama uzun bir arada sonra seni gördüğüme o kadar sevindim ki turkuazlı olan gözüme daha güzel görünmeye başladı sanki:))

Öptümm

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Özlemiştik , dönmene sevindim. Bence turkuaz Asenayı daha çok ön plana çıkarmış bence bu değişiklik tam yerinde olmuş.

nym dedi ki...

Sonunda:)

Bakip bakip duruyorum sayfana, sonunda dondun:) Yaa Asenaya o kadar sinir oluyorum ki sen ne kadar da oynasan kiyafetle, yine kadinin uzerinde guzel durmuyor.Ama renk kesinlikle yesilden daha iyi.
Eline saglik, hosgeldin:)

Sweety dedi ki...

oh bee sonunda denizim piyasaya cikti. vallahi buyuk bosluk yasadim yoklugunda. Hadi bir suru olmadi bastan yapta cosalim denizim :D muccckk

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hoşgeldin...
bu iki kadını da sevmiyorum,ancak turkuazın güzelliği beni coşturdu..:),
azcık vitesi yukarılara çeksek,adrenalin istiyom deniz ...:)

Adsız dedi ki...

deniz abla nihayet(:
Ben her iki kadınıda beyenmiyorum.
İpek K.

Yeliz dedi ki...

Asena'da yeşil daha çiğ durmuş turkuaz daha modern ve farklı geldi bana, iyi seçim Deniz;)

cekirdeksizuzum dedi ki...

hoşgeldin denizcim...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Sesini duymak ne güzel Denizciğim.
Ben de bu kareyi kaçıranlardanım. Böyle bir organizasyon vardı demek.
Turkuaz ben de kızgın kumlardan serin sulara atlamayı çağrıştırdı, yaz gelsiiinnnn...

Sihirli parmakların dert görmesin !

Deniz dedi ki...

fikriminciğim, hoşbulduk. Ama ben gene gittim :) Mersin"deyim. Ancak bağlanabiliyorum... Bukadar geç yanıt verdiğim için özür dilerim.

Çınar :) Hoşbulduuuuuuk. Ben de o tonu severim. Senden de özur dilerim. iş biter bitmez Mersin"e geldik, ancak bağlanabildim...

Beyhancığım buradan istediğin birşeyvar mı :)

Yazamıyorum F klavye yahu...

Öykücüm, zaten 1.ler sana :) Biliyorum turkuazı sevmediğini de ama inan bana en güzel bu renk durdu Paris"ın yanında :))

Mutlu kum tanelericiğim, teşekkür ederim :)

Nymcim, keşke elbiseyi değiştirsek... Bir gün de öyle yaparız :) Teşekkür ederiz asena sana selam soylüyor :))

Tatlı sweetyciiiiim... Çok tesekkur ederim, insallah yaparız birsuru :)

Perilicim, kandırmak icin yapmadım da maksat elimiz alıssin :)) 2-3 hafta icinde orada birlikte yaparız bir elbiseyi, yeterince adrenalinli olur mu :) Evet geleceğiz bu sefer...

İpek K blog açsin :) Söz ikisi gelmeyecek :))

Yeliz, çok koyu ten biraz da itici geliyor bana, koyu ten ile turkuaz, ateşle barut gibi :P :)

Cekirdeksizüzümcüğüm, hosbulduuuk... Mersin"deyim, buradan ne istersin :)

Burçinciğim aynen :) Aslında ruh halimin belirtisi, hakikaten dediğin gibi sulara atlamak istemem bu rengi seccme nedenim :)) Tesekkür ederimmm.

yass dedi ki...

tuhh bee ben kacırmısım 13 yorum olmus bıle:)

denız abla ben de parısı bastan yaratcan sanmıstım.. kesınlıkle cok guzel olmus degısım. yanı mıllı takıma turkuaz gıydırıyorlar ya asena da sımdı mıllı bırı sayılıyo dı mı:) koskoca parısın yanında kıvırdı mılyonlar ızledı.. turkuaz cok dogru bı secım:)

Adsız dedi ki...

eğer shoplarında hangi programı kullandıgını söylersen çok memnun olurum :)

Deniz dedi ki...

Yass, olsun benim cevaplarımı cıkarttın mı sayarken, o zaman 13 olmuyor da o bakımdan :) Milliler evet turkuaz giymiş, benim dünyadan haberim yoktu o günlerde... Turkuazı seramikte, boncukta, kolyede çok severim. Beyaz bir gömleğe cok yakışır değil mi... Hele de kırmızı boncukla ikisi benim için bir mıknatıs gibidir :)

İsimsiz, shoplar derken? Photoshoplarında mı demek istemiştin?

Adsız dedi ki...

evet kısaltma olarak (:

Deniz dedi ki...

İsimsiz, fotoşoplarımda Photoshop kullanıyorum.

Adsız dedi ki...

programın adını alabiliyrmiyim?

Deniz dedi ki...

İsimsiz, programın adı Photoshop.

Adsız dedi ki...

o şekilde değil adobe photoshop mu yoksa başka birşey mi onu öğrenmek istedim.

melike dedi ki...

ben de epeydir gezemiyorum bloglar arasinda... bugün bir uğrayayım dedim. yeşil ile mavi arasında gittim geldim. yeşilin burada anlatamayacağım bir tonunun uygun olabileceğini düşündüm. düşünür düşünmez de "ille mavili" dediğim zamanlar geldi aklıma...

hoşgeldin.

Deniz dedi ki...

İsimsiz, tamamdır.

Melikeciğim, hoşbulduk. Biraz geç hoşbuldum sanırım. Bu günlerde benim de aram yok internetle, baska telaslar beni alıkoyuyor. Uzaklaşınca da yeniden içine girmek zorlaştı, artık internet explorer logosu görmek bile istemiyorum desem :) Öpüyorum...

Adsız dedi ki...

söylemek istemiyorsan istemiyorum diyebilirdin.

Deniz dedi ki...

İsimsiz sana 3 kere PHOTOSHOP dedim. Programın adı Photoshop. Adobe Photoshop. Başka bir yazılım firmasının Photoshop diye bir programı yok.Anladığını umarım isimsiz kardeşim.