26.2.08

İki

Akademi Ödülleri sahiplerini buldu. Bu yıl, filmleri takip edememiş olmanın verdiği rahatlıkla sadece törene gelenlerin geçişini izledim. MorDolap'ın kurucusu Punkieciğimle kıtalar arası gerçekleştirdiğimiz Oscar muhabbeti, gecemi ziyadesiyle renklendirdi. İkimizin izlediği kanalların farklı oluşundan dolayı birbirimizin gördüğünü anında göremedik ama çok eğlendiğimi söylemeliyim. Gevezeliklerime katlandığın için teşekkürler Punkie!

George Clooney ve Sarah Larson Akademi Ödülleri öncesi kırmızı halıda. Clooney'in kız arkadaşı Larson, Valentino Couture elbisesi ile. Yakından bakınca işlemeleri ile değişik görünse de bu tören için uygun olmadığını düşündüğüm ilk elbiselerden.
. Oysa Valentino kırmızısı diye bir kırmızı bile var. Kendisi artık tasarım yapmıyor. O yapsa herhalde bu elbisenin kırmızısını görme ihtimalimiz olabilirdi. Üstelik tek omuzlu bir model kullanabilirdi ve bu sene kırmızı halıdaki tek omuzlu elbise sayısı bir fazla olabilirdi.
.Sarah Larson belli ki arkadaş seçiminde özenli. Kendisinin değil de, Oscar'a aday erkek arkadaşının ön planda görünmesini isteseydi, koyu bir renk tercih edebilirdi.

10 yorum:

yass dedi ki...

zaten kırmızı halı gecıdını ızlerken dedım denız ablaya bır suru veri cıktı.. walla cok az guzel kıyafet vardı onlarda bırbırıne benzıyordu.. benım aa bu ne boyle masa ortusu dedıgım kıyafetler ıste bu:P en sevdıgım duzenleme ıse beyaz ( cekıyo walla napımm:P) ve bordo ..

cinar dedi ki...

Giydiği modelin ekru rengi çok hoş olmuş bence. Yani modeli bırak sadece renkte oynama yapsaymış bile çok başarılı bir seçim yapmış olacakmıştı. Zor bir kelime oldu :)
Oscar töreninde gördüğüm kadarıyla Cameron Diaz'ın ve Heidi Klum'un kıyafetleri hoşuma gitti. Ama eminim sen onları bile daha güzel hale getirirsin :)

cinar dedi ki...

Giydiği modelin ekru rengi çok hoş olmuş bence. Yani modeli bırak sadece renkte oynama yapsaymış bile çok başarılı bir seçim yapmış olacakmıştı. Zor bir kelime oldu :)
Oscar töreninde gördüğüm kadarıyla Cameron Diaz'ın ve Heidi Klum'un kıyafetleri hoşuma gitti. Ama eminim sen onları bile daha güzel hale getirirsin :)

beyhan dedi ki...

beyaz

Sweety dedi ki...

denizciiiiiiim tabi acildi senin mevsim. bir bir yeni avlar yakalioyorsun dimi :D ben bordo diyorum dekolteside guzel olmus. ellerine saglik muccck

nym dedi ki...

Bende merakla bekliyordum Deniz ne zaman yazmaya başlayacak oscar dan görüntüleri diye:)) Su kıyafetleri giyenler keşke bir de senin elin degdikte sonraki hallerini görebilseler..
Beyaz da bordo da çok güzel olmuş, eline saglık:)

fikriminincegülü dedi ki...

İnanmayacaksın ama, kırmızıyı atlayıp yanındaki beyazı çok beğendim ben. Sanırım bu hastalık huyumu, suyumu da değiştirdi ne diyeyim... Allah sonumuzu hayretsin.:))) Ama bu kız da yakışmış mı hiç o adamın yanına. Hele o masa örtüsü kılıklı elbiseyle.:((( Hepsi çok güzel olmuş canım. Ellerine sağlık. Daha çok malzeme çıkar sana o törenden. Ben seyredemedim maalesef...

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Elbiseleri ilk gördüğümde aklıma ilk sen geldin. Merakla bekliyordum yapacağın değişiklikleri. Hepsi harika olmuş. Ellerine sağlık devamını da bekliyorum.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

beyaz halini ve vişne çürüğü halini çok beğendim. orjinal hali döşemelik kumaş gibiydi :)

Tabiat Ana dedi ki...

bordo
renginden mi bilmem ilk bakışta yakaldı beni:))
ayrıca söyle düşünüyorum ki ister açık renk giysin ister koyu renk george u geri plana mümkün değil atamaz;)