21.2.08

1. Geleneksel Olmadı Baştan Festivali


Natalie Portman, "The Other Boleyn Girl" filminin Londra prömiyerinde. Kendisi "Leon" filminden bugün dek hayranlıkla izlediğim güzel, akıllı ve yetenekli bir oyuncudur.

Elbisesinin kötü olduğunu düşünüyorum fakat beni makyajı daha fazla rahatsız etti. Bazen fondoten ya da pudra şeklinde uygulanan katman, doğal görüntüden uzaklaştırabiliyor.

Biricik kardeşim beni andı dün. Ben de ona bir minik hediye vermek istedim. Natalie'nin küpesini Bengi'ye armağan ediyorum :)

14 yorum:

Öykücü dedi ki...

Yüzün rengi çok önemli gerçekten.Makyajda en çok yüz boyun farkına dikkat ederim.Ben fondoten kullanmam ama başkalarının makyajında dikkat ederim:)

Bazı kadınlarda da yüz daha koyu duruyor.Cildin hiç hava alamadığı,boğuk bir yüz.Hiç de güzel olmuyorlar.

Küpeye de bayıldım.

Sevgiler:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

renkleri harika tutturmuşsun,çok beğendim....
çok naturel olmuş....
özledik bu arada hııı

bembi dedi ki...

Hiiiii! Çok teşekkür ederim tam istediğim küpeleeer! :D Aslan ablam ;D Bir de şu güzel fondoten ve allığı da alayım ben! Orjinalinde yüzü bembeyaz ama olmadıbaştan'da çok doğal görünüyor!

cinar dedi ki...

Natalie Portman ailecek en beğendiğimiz şahsiyetlerden biridir. Böylesi kötü bir fotoğrafını gördüğüm için çok üzgünüm :) Düzeltmelerle Natalie'yi bu üzücü durumdan kurtarmışsın vallahi helal olsun.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Harika !
Bence bu değişimi kendisi de muhakkak görmeli...

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bence elbisesi çok güzel. Yeni makyajıyla harika olmuş.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

anlamıyorum nasıl makyaj hataları yapabiliyorlar. Resmen belli yani yüzünde fondöten kalıbı olduğu. Bu konuda en kötüsü lindsay lohan bence yüzü çamura bulanmış çocuk gibi geziniyor. Bronzlaştırıcısına birinin el atması gerek bence :)

Ellerine sağlık çok güzel olmuş yeni makyajı...

yass dedi ki...

ne kadar donuk, ne kadar ben burdayım dıyen bı makyajmıs gercekten..

ama sımdıkı halı hem cekıcı.. -kı ben goz makyajının kendını gostermesını cok severım- hem de ten rengı olması gerektıgı gıbı.. closerda cok begenmıstım n.portman'ı..bı de sımdı:P

fikriminincegülü dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Bu kadar uzun aralar vermesen tam süper olacak ya neyssee.:)) Babam şöyle der hep "sevgilim sen makyaj yaptığın zaman bir kraliçesin, makyajın silindiğinde uyuz bir keçisin" tabii bunu anneme söylemiyor da öyle ortaya yani.:) Benim de ablam olsana beee. Küçüleyim de cebine gireyim dimi.:))

Deniz dedi ki...

Öykücü, yazmasan da bu fondoten tonundaki farklılık hususunda aynı hassasiyete sahip olduğumuzu tahmin ederdim. Ben ki ayrıntıcıyımdır, sen benim bir üst seviyem olan "fotografik hafıza"ya sahipsin :) Bu nedenle öyle dedim. Ben ne dediğimi anlayamadım ama iyi birşey söylemek istemiştim :)) Ben de fondoten sürmem, hatta bugün sobeni yanıtlarken buna da değineceğim :) Beni çok sinir eder beyaz yüzeler, ve boyundan başlayan renk farklılıkları :)

Periliköküm, gözlerini de boyadım ama sonra yeniden uğraşa uğraşa ilk elde ettiğimi kaydetmemişim :) Teşeşekkür ederim. Ayrıca sobeni gördüm, saklanmaya çalışma ben de seni sobeliyorum akşama :))

Bembi, Çok aradım olmuş demek :) Fondoten ve allık mac'den. Perşembe günü gidip almıştım :P

Çınar, merhaba :) Biraz da flas patladığından öyle kötü görünüyor çaktırma :)) Ama tabi gene de bir uyumsuz ton sözkonusu...

Burçinciğim, ben makyaj konusunda çok hevesliyim. Pek makyaj yapamam ama fırsatım olsa eğitim almak ve bu işi yapmayı çok isterdim. Sözlerine teşekkürler ederim :)

Mutlu Kum Taneleri, her gördüğümde "bu da kim Mutlu Kadının adını çalmış" diyorum, 1 sn içinde hatırlıyorum :))

Esra, Lindsay bir de dudaklarını şişirtti... O da bir çok çocuk yıldızın yaşadığını yaşıyor sanırım. Birkaç sene içinde doğal bir görüntüye bürünceğini sanıyorum. Hoş bir kızcağızdı, yazık :) Teşekkürler.

Yass :) Seni makyaj için bir yere götürüp birisiyle tanıştıracağım. Saatlerimizi ayarlayalım, nikahtan önce gidelim :)

Fikriminciğim yahu kaç gün olmuş bakayım... Şikayet geliyor ara verme diye :) Bak festival başladı bundan sonra en kötü 2 günde bir yeni yazı. Baban da bence blog yazmalı :) Kime çektiğin belli oldu. N. Sultan'ı da kızdırmayayım da :) Ablalık hususunda, olurum ayıbettin! Feda olsun sana zümrütler, yakutlar, inciler...

Adsız dedi ki...

Deniz abla
herşey aklıma gelirdide Natalie Portman ın makyajına el atacağın aklıma gelmezdi):
Ne yapmış bu kız kendisine.Hayret.
Ellerine sağlık yine harika bir iş çıkartmışsın.

Kimbilir sen kendine nasıl güzel makyajlar yapıyorsundur(:

Sevgiler
İpek K.

yass dedi ki...

allaaahhhhh cok heycanlandımmmmmmmmmmm:) hemen ayarlıalımmm:P haftaya ısallah gelınlık olayını halledıcem :P ben bı maıl olayına gırıyım:P

Yeliz dedi ki...

deniz, beyaz tenden daha iyi olmuş valla yaptığın rötuşlar bende son zamanlarda makyaj yapmıyorum doktor cildimi dinlendirmeye aldı:)
sevgiler

Deniz dedi ki...

İpek K.cım, ben cevap yazdım sanıyordum kusura bakma :( Bazen yazıyorum yayımlaya basmadan kapatıyorum herhalde, şimdi girince şaşırdım... Kendime makyaj yapmıyorum cok. Hele fondotendi pudraydı pek kullanmam. Benim için temiz bir cilt be rimelli kirpikler ideam makyajdır. Ama gidilen yere göre de tabi eklentiler yaparım. Makyaj malzemesi almayı cok severim, kendimde yeni tarzlar denemeyi de... Ama silerim sonra yüzümden ve rimele devam :) İpek K. blog açsın!

Yass, hani mail yazmadın :)) Şaka şaka :) Verdiğim isimden başkasına deneme yaptırtma derim :) Öpücüklerrr...

Yeliz, en güzeli dinlenmek. Doktor iyisini yapmış :) Bol su içen birinin çok da birşey sürmesine lüzum yok diye düşünüyorum. Yazın ne kadar da pırıl pırıl olur yüzlerimiz...