13.1.08

Yerli malı kullanmalı-2 (*)

Elbiseleri daha önce kimin giydiğinden hariç, nerede-hangi törende giydiğini bile hatırlar duruma gelmem, beynimin ayrıntılarla dolmasına mı neden oluyor, hareketi arttırdığı için geliştiriyor mu bilmiyorum :) Fotoğrafları yeni yıl sonrası "Şu şurada sahneye çıktı." haberlerinde gözüme ilişmesi üzerine hazırlamıştım. Dosyalar arasında görünce ekleyeyim dedim.

Eva Longoria Parker, Kaufman Franco imzalı elbisesiyle 59. Emmy Prime Time Ödüllerinde-16 Ekim 2007/California.

Sibel Can Aksüt, Nur Yerlitaş imzalı elbisesiyle Wow Otelleri Kongre Merkezi'ndeki yılbaşı konserinde - 31 Aralık 2007/İstanbul.

Eva Longoria Parker fotoğrafları: Link 1 , Link 2, Link 3
Sibel Can Aksüt fotoğrafları: Link 1, Link 2, Link 3

(*) Yerli malı kullanmalı-1
Not: İşlere devam, bu bir kaçamak...

10 yorum:

yass dedi ki...

ya ben bu sıbel cana hep bı ımrenmısımdır.. kadın sısıoo sısııooo sonraa bırden ıncelıo.. gercı mutlaka sonradan yıne sısıoo.. nıe stabl kalamıo anlamıs degılım. sımdı kendı olsa 3 cocuk kolay mı derdı!

ahh eva ahh.. kıyafet nasılda yakısmıs sana daha cok.. darısı bızım basımıza.. denız abla ozletme kacamaklarını beklıyoruz

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yerli malı tabi de hangisi hangisinden etkilenmiş acaba,bir de ,giysinin içinde ki de harbi yerli malı,etli butlu tam made in Turkey..:)

fikriminincegülü dedi ki...

Kaçamağını sevsinler senin.:) Sanırım Evacık Sibel aplamızdan kopya çekmiş. Yoksa koskoca Sibel Can, elin çaresiz hatunundan esinlenecek değil ya..:) Yok yok bizimki daha güzel bence. Elbiseyi de sahneyi de doldurmuş maşallah.:)

sihirli eller dedi ki...

yaaa ben buırayı yass ın sayfasından buldum .ama böyle bi yer olamaz bende.çok bayıldım vallahi.
hep gelicem .acayip yaratıcı bunlar foto-shopla yapılıyorlar değilmi?
çok süpersin tebrikler...

ha bu arada bende beklerim..

http://sihirliellerankara.blogspot.com

Deniz dedi ki...

Valla Yasscığım haklısın. Bir kere gazetede yıllara göre Sibel Can'ın kilosu diye bir haber çıkmıştı:
1987: 3 kilo fazlam var, dedi.
1988: 5 kilo verdim, 2 kilo aldım, dedi.
1999: Yeni görüntüsüyle göz kamaştırdı.
2000: Hızla kilo aldı böyle oldu.
2001: Diyet yaptım, 7 kilo verdim, dedi.
2002:.... şeklinde uzuyordu liste. Sürekli bir kilo verdi davası... 3 çocuk doğurdu, Allah bağışlasın. Öyle cevap verseydi sana "Demi Moore kaç tane doğurdu Siboş" derdim ben de :) Viva Eva :) Senin Viva Kylie'e karşılık :) Ne yaptın ayrıntıları yazmamışsın merak ediyorummm... belki de bugün yazmışsındır dur gidip bakayım :) Öptüm şeker Yasscığım.

Periliköşküm, okuduğumda made in Turkey lafına cok gülmüstüm, ama o an cevap yazamadım. Sonra da evde adsl kesildi, işyerinde baglanabiliyorum :( Sibel hanım da zapzayıf olduğunda kıskanıyorum. Bana da yaranılmaz yahu! :)

Fikriminciğim, sahneyi doldurduğu kesin. Zaten Eva gibileri makbul olsaydı, E. Gündeş kilolanmazdı diye düşünüyorum. Bu arada o victoria beckham saç modelini saçına uygulayan ünlülere sinir oluyorum ama Ebru Gündes'e cok yakışmış bence. Bu da bir dip not. Yahu biz tüm bu ekiple bir sabah magazin porgramı mı yapsak? Eğlendirir miyiz, raiting alır mıyız dersin :) Öptüm...

Sihirli eller, hemen ziyarete geldim. Özellikle evindeki rimel sayısı, benim evimdekinden fazla olan birisini gördüğüm için çok şaşırdım :) Yorum yazdım ama çıkmadı, bazen bloggerda saçmalık oluyor, gene gelip oradan da yazarım. Makyajla ilgili olan herşeyi severim :) Sevgiler...

yass dedi ki...

yok denız abla daha yazmadım ama bı gun yazzıcam :)

Yeliz dedi ki...

Denizcim, Sibel Can şu kilolu haliyle bile çok alımlı.Seneler önce zayıf haliyle sahnede izlediğimde çok beğenmiştim. Ama Yass'ın dediği gibi bu kadının kilo vermesiyle alması bir oluyor enteresan, en kısa zamanda bir daha kilo almamak şartıyla zayıflaması şart valla :)
sevgiler

Mutlu Kadın dedi ki...

Bence Sibel Can'a daha çok yakışmış bu kıyafet.

Defne dedi ki...

Yaaa, olmuyor böyle, özlüyorum ben seni :). Ara veriyorum diye uyarmış olmana rağmen tıklayıp tıklayıp geliyorum :)).
Kocaman kucaklarım!

Aymen dedi ki...

Bu sayfaya uğramakla iyi etmişim:) Huuuuu Nur Yerlitaş ayıp olmuyor mu biraz?:)))