24.1.08

Kazanan renkler

Vivica A. Fox, BET Honors'a gelişinde benim taktığım bir ayrıntıya dikkat etmemiş. Elbise ile fon renginin piştisi...

Biraz oyun oynamak için uygun gördüğüm bu elbiseyi görmeden önerilen renkleri listeledim. Totoda 3 tutturan Perilikoşk'e büyük ikramiyeyi armağan ediyoruz :) Alkışşş...


Yeşil 9 oy aldı: Delfina, Bengi, Bilun, Melda, Yass, Nym, Periliköşk, İpek K., Bugunovnia "Evet" mührünü yeşile bastılar.

Mor 8 oy aldı: Burçin, Bengi, Bilun, İrem, Biyo, Periliköşk, İpek.K ve Öykücü hüznün rengi moru seçtiler.

Gri 5 oy aldı: Esin, Yass, Nym, Perilikosk ve Bugunovnia griyi listede 3. sıraya yerleştirdiler.


Kırmızı Beyhan, Çekirdeksizüzüm, Esin ve İrem'in oylarıyla 4. olurken, bordo Naile, Bilun, Nym seçtiği için Esin, Melda ve İrem'in siyahı ile 5.liği paylaştı... Öykücü ve Biyo biraderler pembe dediler :)
.

Melda, acı kahve diyerek beni çok mutlu etti, zira renklerle oynarken bu renk çok hoşuma gitmişti ve kim söyleyecek diye merak etmiştim.
Bengi'nin altın sarısı ile Öykücü'ün sarısını aynı sarıda topladım. Biyo'nun turuncusu ve İpek K.'nın buz mavisi 'ni yapmaya çalıştıktan sonra, unuttuğum birşey olmadığını umarak postayı gönderiyorum :)

Hepinize teşekkürler!!!

17 yorum:

Öykücü dedi ki...

Çok güzel olmuş hepsi:)Kadıncağız da amma şanssızmış di mi:)Resmen yok olmuş panonun önünde:)

Hiç bir okurun gönlünü kırmayan sanatçı:))

Sevgiler..

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Pembe ve altın sarısı favorim oldu şimdi benim. :)

Biz teşekkür ederiz efenimm...

Biyo dedi ki...

Ya salaklık bende mi nedir?

Ben "Gecenin rengi mavi olmasaydı sizce ne renk olmalı?"dediğini sandım!!

O yüzden elbise rengi hiç aklıma gelmedi.

Bir de abla o kadar çirkinki Denizcim sen bile kurtaramamışsın onu,maalesef!!!

Bizleri kırmadığın için çok teşekkür ederiz.Ama benim yorum elemanları güme mi gitmiş ne?Bebeğimmm.Hahhahhaa

yass dedi ki...

anammm en guzel sarı olmusss cok begendım.. acayıp yakısmıs ama bıde modelın zencı oldugunu soyleseydın denız abla:P onun dısında yesıl ve mor cok cok yakısmıs.. ehuha bejı gozler aramadı dııl hanı:P hala gelınlık konusunda kafalar karısıkda bende:P

bu aada bıoya cok guldum yaaa heuhuhauha demek gecenın renk adaylarını saydın ehuhuha..kara gece hehuhauhuha

bilan dedi ki...

kırmızı-yeşil şahane oldu herkeslerin adını üşenmeyip linkleriyle yazan iyi kalpli insan. ilk resim büyümüyor tikkat tikkat

bilanın çocası dedi ki...

kahve en güzeli olmuş

fikriminincegülü dedi ki...

Ühü ühü ühü ühü ühü..:(((( En son geldim Sibel abla duruyodu. Yahu ben nasıl kaçırdım bu oyunu? Üzgünüm ve de süzgünüm. Yine de renklerimi söylemek istiyorum yüksek müsaadelerinizle. Sırasıynan: Kırmız, yeşil ve de mor...

Banane yenisini istiyorum.Banane banane.:))

Deniz dedi ki...

Öykücü, teşekkürler. Kimseyi kırmak istemedim doğru, sanatçı dediğin için de teşekkürler, gerçek sanatçıları kızdırmayalım aman aman :)

Burçinciğim, tabii seveceğin bir mor olamadı değil mi üüühüühü :) Beğendiğin başka renkler olmasına sevindim, teşekkürler!

Biyocuğum, aşkolsun ne demek o öyle :( Yorum elemanları güme gitmedi, bilakis tadımız tuzumuz oldular... kreşten yazan arkadaşa bittim zaten :) pembe pembe pembe :))

Yass beji de eklesek mi ne yapsak? Yahu başka unuttuğum var mı kontrol edeyim :(

Bilan, değiştirdim fotografı artık basılabiliyor. Uyarınız için teşekkürler. Yazdım, öyle içimden geldi :) Uzun sürdü birazcık sadece... Merrrsi...

Bilan'ın çocası, aynı pencereden bakıyoruz bu elbiseye... :)

Fikrimincim, ben not düşecektim alta unuttum, "Fikrimcim bu oyuna yetişemedi ama o da kırmızı derdi" yazacaktım, unuttum :)) bir daha oyun olunca sana mail atarım şike yaparız :)) Şekerim şekerim :)

nym dedi ki...

Deniz, donusun muhtesem oldu:) Herkesi ayaga kaldırdın:P Hosgeldin, sectigim renkler tam yerini bulmus..:)

Bu arada ben de Bıyonun cabalarına hayran kaldım ve cok guldum:)

melda dedi ki...

ne güzel hepimizin istediğini yapıyorsun |)
ama en çok gri, siyah, acı kahve, sarı ve buz mavisini beğendim. ay nerdeyse hepsini beğenmişim :D
ellerine sağlık. bu şekilde renk seçmek benim çok hoşuma gitti. yine olursa yine seçeriz :))

Bilun dedi ki...

Hepsi ne kadar güzel olmuş Denizciğim ellerine sağlık :)

KelebekNehir dedi ki...

Bence mor

Mutlu Kadın dedi ki...

Ellerine sağlık hepsini birbirinden güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

Deniz abla bir ricam olacak.anonim yorum olmadığı için benimde blogum olmadığı için buradan NYM e BİR NOTUM VAR.
Ona tıpkı şunu söylemeden duramadımki=

Sevgili nym
Sizi deniz abladan bulup okumaya başladığımdan beri daha tanıdığım bu sobe yazılarınzla daha sevdim diyebilirim.Tüm yazılrınızı okudum biliyormusunuz?Geldim merhaba demek istedim.birde baktım anonim kapalı.

İpek K.

Kim derseniz Biyonun İpek k'sıyım ben(:
tarkanın baldızı berna gibi tanımlaması gibi oldu ama sanal şöhretimi Biyoya borçluyum nede olsa.
Sevgiler

Deniz dedi ki...

İpek K, Nym e notunu şimdi iletiyorum. Son yazısına yorum olarak ekleyeceğim. :) Sevgiler.

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

ben kırmızı siyah ve moru çok beğendim

Orhan Talip Söylemez dedi ki...

paylaşım için teşekkürler kurumsal web site