5.1.08

Buyrunuz-2


Elisha Cuthbert, yeni yıl partisindeydi.
.
*Periliköşk, kırmızı ve altın bilezikler takmasını, dore bir çanta kullanmasını ve kırmızı ayakkabılar giymesini istemişti.
.
*Öykücü, elbiseyi ters giydirmemi ve elbisenin dore olmasını, uygun aksesuarlarla desteklenmesini ve saçlarının koyu renk olmasını istemişti. (Kolyeyi nereden bulduğumu kaydetmediğim için kendilerinden özür dilerim.)
.
*Bugunovnia, elbisenin orijinalinin kırmızı ve biraz dekolte olmasını, dore kalın kemer ile dore ayakkabılar kullanılmasını istemişti.
.
Ben de yapmaya çalıştım.
.
Yarın da yeliz, mutlukadın, yasemin ve sweeeeeeety'nin elbiselerini göreceğiz :)

10 yorum:

Öykücü dedi ki...

En güzeli ortadaki olmuş:P Eteğin kızda iğreti,yapışık durmadığı tek model.

Şaka şaka.Kırmızı dekolteli de acayip hoş olmuş,kırmızı aksesuarlı olanda.

Eline sağlık Deniz ya.Hayalleri gerçek yapan blog diye bir slogan sana çok yakışır:)

Sevgiler..

Biyo dedi ki...

Öykücüüüü
Neettin len:)
Tombul Tüp örtüsü geçirilmiş gibi olmuş hatun:)))

Kırmızı iyi ama ayakabılar ıııh!

Sweety dedi ki...

yaaaa denizim sen delisin hakketen ya bu kadar yetenekli birini daha önce görmedim ben ya. Ben photoshopta kırmı elmanın rengini bile değiştiremezken birinin böyle şeyler yapması ağzımı açık bırakıyor aynen böleee :( ) süpersin. hem yeteneli, hem yaratıcı, hemde eğlenceli süper insan dnzzzzzzzz :D

Deniz dedi ki...

Biyo ben aranıza girmeyim :)

Sweety bunları Shine'ı almayayım diye söylüyorsun biliyorum :) Sağol da, senin tarif ettiğin şekli yaptığım gün, benim için mihenk taşı olacak :)) topuz, yaka, fiyonk vs :) dur bakalım becerebilecek miyim :) O zaman şöyle yapalım, sen bana boncukları öğret, ben elmanın rengini değiştirmeyi :) Shine de yuvasında kalsın :***

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ay böyle birşey olacağını bilseydim daha fazla detay eklerdim valla...
sen büyücümüsün nesin yav...

fikriminincegülü dedi ki...

Fırsat bulup yazamadım. Kırmızı ve dore, şıkırtılı bi şey olsun. Biraz da dekolte olsun diyecektim. Sonuncusuncusu tam da istediğim gibi olmuş. adresi mailine atıyorum. Hediye paketimde janjanlı olsun. Malum Aslan burcuyum ben.:)

Yine harika bir iş çıkarmışsın ellerine sağlık...

bugunovnia dedi ki...

Deniz...
Harika olmuş..Tam gözümde canlandırdığım böyle birşeydi....Sihirli değneğin iyi iş çıkarmış:))))

öğle tatilinde bir porsiyon olmadı baştan dedi ki...

istekleri okumamıştım ama sen bu resimleri koymadan önce aklımdaki bugunovnia'nın tasarladığı gibi birşeydi. eline sağlık denizcim.

Yeliz dedi ki...

Deniz v yaka iyi olmuş benim moruda v yaka yaparsın belki ay ne kadar iş çıkardık sana dimi?:)
sevgiler

Deniz dedi ki...

Öykücü, ben dün atlamışım seni, afedersin. Hakikaten hayalleri gerçekleştirmek isterdim. Para pul gibi değil de, daha farklı hayaller... Mesela "akşam ece döndüğümde soframda 3 çeşit yemek olsun.","Hep yedikçe zayıflasam." gibi :) Zerrin Özer'in bir şarkısı vardı, ondaki gibi... :)

Periliköşküm, ekle detay ayıbettin :)) O kadar zevkli ki, söyleneni yapmak :) O nedenle blogu tamamen sonsuza dek bu kızın bu elbisesini değiştirmeye dönüştürebilirim :)) Beğenmediysen vallahi değiştiririm... Ve "büyücü" kısmını alıyor, bir plaket olarak duvarıma asıyorum :*

Fikrimincim, doğru.. sen kırmızıcıydın :) Beğendiğine sevindim, yapması pek zevkliydi... Arada böyle ilk 6 yoruma göre düzenleme yapalım. Ben de pek eğlendim... Adresi aldım, paketi yolladım. En janjanlısından kırmızı bir paket :) Sağol teşekkür ederim...

Bugunovnia, hayalini yakalayabilmeme sevindim. En iddialı da senin ebisen oldu sanırım :) Hem kırmızı hem dekolte... :) Çok mutlu oldum beğenmene :)) Sevgiler...

Öğle tatilinde denize karşı yenen yemekten feragat ettim de olmadı baştana baktım, bugün birisini sen sandım. Sonra üzüldüm :(

Yelizciğim, senin de adının olduğu 3.postayı yayınladıktan sonra gördüm bu yorumunu, dönüp ona da yazdım not olarak. Akşama yapayım yakasını. Şimdi bu elbiseyi daha fazla görmek istemiyorum :)) Ama senin elbiseye V yaka yaparsak yıkar geçer ortalığı. Mor pek hoş oldu, seçiminden dolayı kutlarım ;)