7.1.08

Buyrunuz-3


*Yeliz, mor bir elbise ile parlak kalın bir kemer olmasını ve uygun küpe ve ayakkabıyla tamamlanmasını istemişti. (Yeliz, ben dün yapmıştım, bugün yayınlayabildim. Bu nedenle yakayı değiştirmiyorum:))
.
*Yasemin, elbisenin saks mavisi olmasını ve şakırtılı altın kolyeler takmasını, dore ayakkabı giymesini istemişti.
.
*Sweety, "Elbise kalsın, yaka taksın, dev bir topuz olsun, topuza kurdele bağlansın, eteği büzülsün, büzüldüğü yere çiçek ya da kurdele taksın." demişti. Sweety; sen sona kaldın, ipliğim bitti ancak bu kadar yapabildim :))
.
*Mutlu Kadın'a gelince... Aksesuar olmalı demişti... Bütün aksesuarlardan herbirinde kulladığım için beğendiği bir alternatifi ona hediye ediyorum :)

15 yorum:

nym dedi ki...

En sagdaki siyah olan digerlerinden cok farkli degisik bi havasi olmus eline saglik, bi de alttaki v yaka kirmizi olani begendim:) Ben gec kaldim ama eline saglik:P

Sweety dedi ki...

yehuuuuu benim elbisem çoooooooooooookkk güzelllll ellerine sağlık yetenekli sanal modacım süpersin. keşke bizim üstümüzede gerçek hayatta mause la elbise yapıversen şipşak :D hastanım deniiizzz :D

byn dedi ki...

niz sen bu postu yanlışlıkla başka bir bloga mı koydun önce? :)

Deniz dedi ki...

Nymciğim, siyah değişik oldu, aslında tam isteneni yapamadım gerçi :)) Kırmızı da kırmızı :) Bir daha oyun yaparsak, yetiştiririm şike ile seni :) Teşekkürler.

Sweety, baktım, dediğini yapamıyorum. Ne yapsam da Sweety'nin gözüne girsem diye düşünürken aklıma çiçeklerini kullanmak geldi :)) Ne hinlik! Böylece beğenmediğini söyleme ihtimalini sıfıra indirdim :)) Niohaha demiştim :) Bu kadar değişik olmasına şaşırdım desem? Saç, ve yakayı takınca, bir de kurdele... "tarz" oldu o sıradan elbise... Kutlarım seçimlerin için...

Beyhancım evet, yanlışlıkla diğerinde yayınladım. Bir baktım yeşil olmuş blog.. "AaaaAAA neoluyoruz" derken bir de baktım ki ötekine koymuşum... Telaş işte... İnsan blog zengini olunca böyle kazalar olabiliyor. 1 yılda ilk kez olduğu düşünülürse iyi gene yahu :))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu elbise kalın kemeri kaldırmıyor bence ,saks mavi şu an en güzeli bana göre...

Mutlu Kadın dedi ki...

Tüm aksesuarlar birbirinden güzel olmuş :)

fikriminincegülü dedi ki...

İnteraktif bir blog. Bir elbiseden bu kadar çok değişik şey çıkabiliyor. Var ya dünya modacıları senden feyz almalılar. Maviyi beğendim ben de.

Yeliz dedi ki...

Denizcim, ellerin altın tutsun inşallah!:)))neler yaratıyorsun valla emeğin için sağol valla mor çok çarpıcı ve hoş olmuş,teşekkür ederim.
sevgiler

yasemin dedi ki...

deniz hn çok güzel olmuş çok beğendim. en güzeli benim seçtiğim olmuş :D teşekkürler ellerinize sağlık

turuncu dedi ki...

saks mavisi, yakası yüksek olan en güzeli olmuş. ellerine sağlık :)

bir de şu yakalık takılmış olana bakınca sanki uzun bir elbise olmalıymış gibi hisettim.

Defne dedi ki...

Saks mavisi bence de... marifetlerine ve de bizzat kendisine bayıldığım Deniz'im benim!

Deniz dedi ki...

PeriliKöşküm, bööööyle devam etsek değil mi :) Sen mesela "saks mavisi olsun ama yakası fırfılı olsun " desen ben yapsam :) Sonsuza kadar bu kızla uğraşsak :))

Mutlu Kadın, birdaha böyle birşey yaparsak, o zaman önerilerini canlandırıp adını yazalım :) Böyle havada kaldı, seni ihmal etmiş gibi hissettim :(

Fikriminincegülüm, ay ay uçtum havalara :) Teşekkür ederim, beni sen var ettin desem? :**

Yelizcim, içimde kaldı morun dekoltesi. Bugünlerde yoğun işlerim, düzelince sana bizzat mail ile göndereceğim :))

Yasemin, bak kaç kişi senin tasarımını beğendi :) Bence böyle bir elbise edin :) Sevgiler...

Turuncu, benim yaptığım kısmıyla ilgili teşekkürler :) Vallahi sweetyiciğim büz eteği dedi büzdüm :)

Defneciğim, böyle bir günde (yorgun-gergin-iş) bu sözleri okumak insana enerji ve güç veriyor :) Sesini duymak yetmiyor, özledim de özledim :(

raspberrypie dedi ki...

hepsi cok hos da, keske bacakları birazcık güzel olsaydı elisha'nın =)
ellerine saglık!

Deniz dedi ki...

raspberrypie, ben de bekliyordum kim bacakları söyleyecek diye :)) Bu fotoğrafın serisinde hep böyle durmus vallahi. Ben de enerjimi elbiseye verince, bacakları değiştirmedim :) Teşekkürler :)

Esra :) dedi ki...

ben en çok moru beğendim :)