1.12.07

Gökkuşağı


Eva Longoria, Bambi Ödülleri için Düsseldorf'ta. Ödülünü almış, hatta çok da sevmiş. Elbisesinin rengi harika. En sevdiğim renklerdendir, güçlü bir izlenim bırakır bende şarap rengi. Kırmızı gibi parlak değil ama onun kadar dikkat çekicidir. Siyah gibi karanlık değil ama onun kadar da ağırdır. Sadece elbisenin rengini değil, modelini de sevdim. Bu da şarap rengi ile eski bir anı :)

Ayrıca mümkünse Eva'nın kaş tasarımcısından bir randevu ile takma kirpiklerinin markasını da istiyorum.


O kadar beğendiysem neden değiştirdim? Ne güzel, otomatik blog... Hem soruyor hem yanıtlıyor... Gökkuşağı görmek istedim bugün. Renk görmek istedim.


Öğretmenlerimiz daha iyi bilirler yanlışımı düzeltsinler. Gökkuşağındaki renklerin dizilişini kırmızı-turuncu-sarı-yeşil-mavi-lacivert ve mor diye biliyorum ben. Şarap rengini kırmızı varsayarak, diğerlerini sırasıyla verdim.

Renkli bir hafta sonu dilerim...

21 yorum:

KIKI'S DESIGN dedi ki...

Çok eğlenmişsin belli çünkü ben de okurken çok eğlendimmm:)Gökküşağının renk sıralamasını bilemiyorum ama senin yaptığın sıralama 10 üzerinden 10:)
sevgiler!!!

turuncu dedi ki...

boşversene sıralamayı, zaten hiç öyle sıralanmış renklere sahip bir gökkuşağı görmedim. ve eline sağlık, çok güzel olmuşlar. :)

Öykücü dedi ki...

Ben bu elbiseyi bu kadına hiç yakıştırmadım.Zaten kısa iyice bastıbacak olmuş:) Bir de poposu kocaman görünüyor oysa çok düzgün vücutlu bir kadın.

Renklerden en çok sarıyı beğendim.Ama sana kesinlikle katılıyorum orjinal rengi çok hoş cidden.Bu renk hem esmerlere hem sarışınlara yakışıyor.

Çok özgün fikirlerin var Deniz ya.Gökuşağı sırlaması.

Öpüyorum..

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

AYNEN KATILIYORUM SANA DENİZ..İLK RENGİMDİR GECE KIYAFETİNDE.. MODELİ VE RENGİ MUHTEŞEM..

Deniz dedi ki...

Kiki, teşekkür ederim :) Gökkuşağını bulmak için havalara uçuyorum şimdi :))

Turuncu, turuncuyu beğendin mi acaba :)

Öykücü, düzgün ki ne güzgün, ben de beğeniyorum Eva'yı :) Ben de öpüyorum, teşekkür ediyorum :)

Kıymet, çok güzel bir renk, değil mi? Bu renk bir kanepe de hoş olurdu :)

fikriminincegülü dedi ki...

Elbisenin orijinal rengi süper ama, renk görmek bana da iyi geldi. Rengarenk olmuşsun sen belli. Çok güzel çok. Ben moru beğendim bir de. Ellerine sağlık.:)

Bu arada ben çaresiz ev kadını olmak istiyorum yahu.:))

yass dedi ki...

sarı ve turuncuyu cok begendım ben bır esmer olarak:) ılk tercıhım sıyah olurdu ama ıkıncısı ve cesaretım gelırse kesın sarı olurdu:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

çok iddialı ve şık bir elbise bu orijinal renk gerçekten özellikle yaklaşan yeniyıl gecesi için iyi bir seçim olabilir tabi böyle bir elbiseyi kaldıracak bir yere gitmek daha önemlisi galiba..:)
valla ne güzel bir şey bu elbisenin her rengini görebiliyoruz,bu yaptığın işlemi moda tasarımcıları da kullanıyor mu denizciğim...dikmeden renklerini görmek pratik bir şey olsa gerek onlar için ama kullanıyorlarsa tabi....

Esra :) dedi ki...

gökkuşağı fikrini çok sevdim, çok eğleneliydi ama bence yine de en güzeli şarap rengi :)

Biyo dedi ki...

Sayın DNZ kod adlı Deniz hanım
Ben Eva
Eva Longoria!

Siz ne demeye benim dünya dolarcıklar verip diktirdiğim bu elbisemi renkten renge sokup maymuna çevirdiniz!
Bunu ne hakla yapabilirsiniz!

Şarap rengini önce övüp sonra cennet mahallesi kombinleri yapmışsınız haha güleyim bari!

Olaya avukatlarım derhal el koydu haberiniz olsun!

Ayrıca o Öykücü denen şahısda dönsün kendi götüne baksın.Benimki kocamansa acaba onunki ne kadar!Ayyyyyyyyyy terbiyemi bozdurdunuz beniiiiaeeeam!
Elbiseyi bana yakıştıramamış ,hııh hasbam!Acaba ömrü hayatında gördü mü o gözleri böyle bi elbise yada görür mü?O fani bedeni giyebilir mi böle bi elbisee!

O Kıymet de çok konuşmasın ayrıca!
Ne o!Sarışınım,afeti devranım diye bana hava mı basıyor!
Senin adın varsaa benim de tadım var aaahhhhhhaaaah seni esmerliğimle döverim Kıymeaaaeettt!

FikriminİnceGülüüü hahahhaytttt güldürdün beni bebeğimm!
Sen zaten 1.40lık cüce boyunla ve 90 kilonla umutsuz ev kadınısın şekerrrrr!

Yassss bana bak bannaaaa!
Onca gençlik,güzellik,ışıltın boşuna bebeğimmm!Siyah tercih edermiş!Hıhh!İçin kurumuş kararmış senin yass diye diye yaslara bürünmüşsün.
Seni de yaşam sevincimle döverimmm!

Perili olan şey acaba bu elbiseyi versem de onaaaa,giyebileceğini mi sanıyor acabaaaaa!Neresi kaldırırmış bunu giyse şaşarımm şaşarda kalırımm hahahyyt!Kına gecesindegiyse kuyruğuna yüz kişi basar tepetaklak düşer ayol,içi dışı herbiyeri görünürde aleme malzeme olur,elbiseden çok düşüşü konuşulur!

Immmmh herneyse ben yine aslıma asaletime döeyim.
Kısaca DNZ hanım sizinle eyalet mahkemesinde görüşeceğiz.
Artık jüri üyelerini nasıl etkilersiniz bilemem.
Bundan sonra benimle değil avukatım BillyCo Hopkins ile muattap olacaksınız!
Hıh!

Eva LONGORİA

Deniz dedi ki...

fikriminciğim, moru kızım seçti. Yani mor tonlarını gösterdim, o seçti bu tonu :) Dizideki kadar çaresiz olmayı ben de düşünebilirim. Dev bir ev, kocaman bahçeler, su sorunu yok, Bree gibi de hizmet sever bir komşu... Dizinin sitesinde anket vardı "hangisisiniz" diye. Hâlâ var mı bilmiyorum... Bana Lynette çıkmıştı defalarca... Bir Gabrielle, bir Susan olamadım... Bree olmadığım aşikar zaten... :*

Evet Yass'cığım, sarıyı ben çok sevmiyorum ama birisi giyecekse bu senin gibi esmer güzeli olmalı... Pırıl pırıl gözlerinle çok yakışır bence :)

Perilikosküm, dikmeden kullanıyorlar mı bilemiyorum. Herhalde kullanıyorlardır. Dergilerde bu tür tekniklerin kullanıldığı kesin :) Belli bir yaş üzeri hep şarap rengini seviyor, gerçi ben gençken de severdim :))

Esra, maksat değişik renklerle görelim :)

Sayın LONGORIA! Sahte olduğunuz soyadınızı yazamayışınızdan belli. Arkadaşlarıma böyle hitap edemezsiniz. İyi ki sizden önce biyonikkedi yorum bırakmamış da ona laf etmemişsiniz. Zira size haddinizi öyle bir bildirirdi ki, hafazanallah neye döndüğünüzü şaşırırdınız.

esin dedi ki...

Gokkusagini neden sevdigimiz anlasiliyor sanirim, bu renklerin hepsini birarada gorunce insanin gozu, gonlu aciliyor. Yoksa koyu renkler tercih ediliyor genellikle. Cok guzel bir calisma olmus.
Eva'dan sonra yazdigima da memnun oldum ayrica :)

yass dedi ki...

ben bu ıltıfatları sevgılımden duymuyorum yaa terkedecem adamı:) tesekkur ederım..

sahte evaa ayagını denk al bebeimm seni bu piyasadan silerim:P

turuncu dedi ki...

ah evet, turuncuyu çok tuttum ben, eva hanıma da yakışmış netekim. sarı kadar çiğ değil fakat hayat dolu. cesaretli hanımefendilerin üzerinde görmeyi dilerim :)

fikriminincegülü dedi ki...

Sayın Evaaa Hanımcığım, kendi 1.35 lik boyunla, bini aşmış kırık cevizlerinle bana bulaşma cesareti göstermişsin. Şaşırdımm..

Öyle milyon dolarlık malikanelerde yaşayıp, son model arabalarda gezip, en lüküs lokantalarda yiyip, hemi de bahçıvan, aşçı, şoför, avukat Allah ne verdiyse fingirdeşip, bir de çaresiz ev kadınıyım diye ortalarda dolaşıyorsun.

Sana buralardan iş çıkmaz bebeğimm. Görgüsüzsün işte, paçozsunn paççozzz... neyse ki kalitemi bozmak istemiyorum. Hadiii hadii.. al o avukatını da kaybolll.. aayyyyyyyyy....

BeYHaN dedi ki...

lacivert.

bir de bu kadın çok güzel.

cekirdeksizuzum dedi ki...

çok güzel gülmüş bence

Adsız dedi ki...

Biyonun dönüşü muhteşem olmuş huh bekliyordum bu anı(:

Denizcim elbise o kadar güzel ki her renk çok güzel gitmiş,ellerine sağlık yine harikasın (:


İpek K.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

biyocuğum sen var ya hakkikaten biyoniksin ,senin beynin bizimkinden kaç kat hızlı çalışıyor hiç bilmiyorum valla..
kahkahalar ata ata ve ev halkının acıyan bakışlarına maruz kalarak okudum yazıyı...
sen tv lere senaryo falan yazsana bebeğim ya...
Türk halkı zaten az tv kolik artık hiç kalkmayız başından...
sevgiler denizcim...

Yeliz dedi ki...

Deniz, renkler çok hoş olmuş, özellikle moru çok sevdim!bu arada seni bağlantılarıma ekliyorum:)sevgiler

KelebekNehir dedi ki...

Laciverti beğendim ben belki 10-15 yıldır lacivert geri planda kaldı moda olmasının zamanı geldi.