3.11.07

Lavinia


Jennifer Connelly, 16. BAFTA/LA Ödül töreninde. Daha önce de hanım kızımızı misafir etmiş, ayakkabısını beğenmemiştik. Sonra ayak sağlığından şüphe etmiş ve özür dilemiştik. Bu kez platform topluklu bir ayakkabı tercih etmiş. Elbisesinin önündeki pencereler kaba bir görüntüye neden olmuş.

Biyonikkedi'ye not: Ben buradan bir şeyi söyleyemedim elbiseyle igili ama yorumunda aklımdan geçenin yer alacağından eminim :) Böyle bir his taşıyorum.


Yass'a not: Bolero yapmaya üşenmiştim. Ben bunu dana çok sevdim. Hayırlara vesile oldun :))

23 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

Ya o pencereler kabadan da öte, korkunç görünüyor canım. Ceketi çok sevdim. Çok şıkırtılı ve şık olmuş. Sanki poz verirken tipi de fena kaymış gibi geldi bana..:)

bembi dedi ki...

abooooo! çok güzel olmuş! :)) pencereleri kapalı görmek çok daha güzel ve şuan elbise straplez gibi duruyor sanki, çok daha zarif olduğu kesin! :)) ceket çok çok uyumluuuu! :D

raspberrypie dedi ki...

elbisenin boyunun uzaması ve kırmızı ojeler cok iyi olmus. ceket cok sık gercekten*

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ya bu kadınlar nasıl giyinemiyo annamıyom ya..

Şöyle birkaç kişiye eski ve yeni hallerini mail atsak şoka girerler ve seni bir daha da göremeyiz,o yüzden mail falan atmayalım....

Biyo dedi ki...

Öhöm öhömmm
Kızlar çekilin bakiim
Deniz bana dedi heralde dimii
Hıııgrk hıııgrk(boğazımı temizliyom)

Eveeet sevgili bayanlar.Bir
"Beni baştan yarat
Herbişiyimi yeniden yap
Olmadıysa götür beni
Pazarda sat"
adlı proğramımızda daha sizlerle birlikteyizzz.

Şimdi ilk fotoya yakından ve daha tikkatli bakalım
Evet Denizciim oynat
Bakınız şimdi Cenıfır Konnlii(okunduğu gibi yazılmaz)naapmış bi ödül törenine gelmiş,evet.
Şimdi kızlar af aramızda ben dedikoduyu hayyat sevmem ve asla yapmam ama bu cenıfırın Kaynanası kayseriden bunları ziyaret geldiği için mantıyı biraz fazla kaçırınca kilo almış.
Halbuysee bu elbiseyi yaprak dökümünde de oynayan komşusu terzi neyir hanım 2 hafta önce dikmişti vede ne güzeldi.
Bu Cenıfır mantıları lüp lüp götürünce anacım,elbisenin bağrı kavuşmadığındannn memeler kalakalmış ortalık yerde.Ve memeler bastırılmış gibi durakoymuş.Elbise allahtan belden geniş bi modelmişde benim popoya dönen basenini poposunu gizleyekoymuş.

Kaynanası çıkışmış:"Kızım böyle mi gitçen ele güne karşı,konu komşu ne der maazallah.O kahveci sapık herif adımızı çıkartır tüm mahalleye"deyince

Cenıfır:"Naapayım aney,memeler baş bağlamış,kavuşmuyor düğmeler"demiş.

Neyir hanım da:"Aman bişii olmaz komşum.Git böyle,hem pencere modası der geçeriz.Hem giy bakiim şu benim nuh nebiden kalan pabuçlarımı da haaah,boyun uzun gözükünce kimseler çakmaz kilolarını,sürekli sırıt ki millet eşek dişlerine bakacam diye bişii farkedemesin""diye göndermiş buncaazı törene.

Şimdi 2.fotoya geçelim.
Oynat Denizciim.
Eveeet.Burada da aynı törene onur konuğu olarak katılan Denizimiz Cenıfırı görünce Biyo gibi terbiyesiz bi kadın olmadığı için"Çüş yani!Yuh artık!Oha falan!!"olmadan sakince hayretler içerisinde kalmış(e terbiyeli kız caanım)
İşte Denizimiz hemmen,bi dünya para veripte hâla rüküş,paspal,iğrenç,komik kılıklarla davetlere,törenlere gelen ünlüler için çantasında bulundurduğu parlak yaldız rengi şahane ceketi Cenıfıra giydirivermiş sevabına.Yani reklamlardaki Ayşe teyze nasıl cartdadanak çantasından aceyi çıkartır ,Deniz de aynen öyle şahane kostümler çıkartır bu reziller için.Bi tavşanı yok çantasında canımın.Onu da blogerlar birleşip alacaiz işallah ayın 15inde.

Sonra Deniz almış bunu tufaalete götürmüş yanındaki iğne ipliklen kavuşmayan memelerin önünü birleştirmiş ve:"Şekerim dur şu etek uçlarından azcık aşşaa çekelim ki şu pabuçlar kapansın ve elbisenin önlük yakası gibi kişiliksiz yakası da biraz aşşaa inip ahenkli dursun.Alttanda memelere baskı yap ki çatalda hafif bi seksapellik yakalayalım"demiş.

Cenıfır besleme kızları gibi girdiği tufaaletten Deniz sayesinde ışıl ışıl parlayan,memeleride görükmeyen,adam gibi bi elbiseylen ama suratında hâla o salak sırıtmaylan çıkmış.Fekat bu hasba gece boyunca Denize pek pas vermemiş.

Bu durumu görüp yediremeyen Biyo,adı da yazı da yer aldığı için hemencik kendini bi halt zannetmenin şımarıklığıylan hemen cenıfırın yanına gider ve ellerini beline koyup:
-"Hanıııım Hanıım!Baksana bana sen!Şaptın şeker oldun ama Deniz sayesinde şık bi hatun oldun.Sen kime pas vermiyon bakıyım,senin şu saçlarını elime dolar öyyle bi evirir çeviririm ki nerelerinde pençereler açılır şaşarda apışır kalırsın haaaaa"demiştir.

Deniz,daha fazla olay yaratmasın diye Biyo'yu paparazzilere yakalanmadan tufalet pençeresinden çıkartmayı başarmıştır.

(Yorumunda aklından geçen neydi tatlım ama hoşaf bi kafayla yazdığım bu mini mizansenimi umarım beğenmişsindir:)

BeYHaN dedi ki...

denizcim bildiğim bir şey varsa o da bu ceketi soft ortamda yapmak en az dikmek kadar uğraştırmıştır. ellerine sağlık.
bir de profil resmin değişmiş senin. :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ya biyo amma senaryo yazmışsın beah....
koptum valla...

Adsız dedi ki...

Deniz ellerine sağlık muhteşem yine

huh,koptum yav biyonun yazısına.Anlamadığım blogsuz olanlar giremiyor mu bloguna.Mail adresimiz yoksa nasıl alırız blog adresini.biyo duy sesimizi.
İpek K.

yass dedi ki...

ya benı taslamayın ama ben ceketı uyusturamadım kıyafetle. ama dıger degısıklıklerı begendım ama ceket ı ıhhh:P

Deniz dedi ki...

Fikrimincim, bazen bir de yakından görmek gerek diye düşünüyorum ama haklısın, korkunç :) Cekette istediğim rengi tutturamadım aslında, daha da şıkırtılı olması lazımdı... Seninle bu şıkırtı sevdamız ne olacak bilemiyorum :))

Bembiciğim, elbise straplez eveeet :) Tebrikler :) Pencereler kapanınca biraz fazla kapalı olduğundan böyle yaptım :* Teşekkürler.

raspberrypie çok teşekkürler. Evde en az 4 tane bu tonlarda oje olduğu için herkese bundan sürüyorum :))

Periliciğim, artık şoka mı girerler yoksa modacılarına maili forwad mı ederler, onlar da gelip beni bulup hesap mı sorarlar bilemiyorum :) Onun için yollamayalım, devam edelim biz kendi hayatımıza :) Niye olumsuz düşündüm ki? Belki güzel birşeyler olur :))

Biyonikkediciğim, ben sana ne diyeyim :) Senin klavyeye bakmadan yazabilen birisi olduğunu düşünüyorum. Zira hem düşünüp bunca lafı akıcı bir biçimde biraraya getirmek hem de bunları alamını yitirmeden yazıya geçirebilmek pek bir maharet işi :) Seni kutluyorum... Neyir hanım kısmında bayıldığım için okumaya ayıldıktan sonra devam ediyorum :)) Pabuçları görebilmene şaşırmıyorum, artık korkuyorum senden :)) "Sen söyle biyo" derken, "Ben terbiyesiz değilim" diye düşünmemiştim aşkolsun :) Düşündüğüm şey ayıp olduğundan değil, biraz da sana güvendiğimden öyle deyiverdim. Kendimi tam bir Ayşe Teyze gibi hissettim :) Gerçi yazdıkların bir açıdan doğru, okulda çantamda hep bir yelek olduğundan, üşüyenlere hoop diye çıkartıp hırkayı vermişimdir :)) Beyhancığım da giymiş olabilir. Hani şu nefti yeşil sırt çantalarındandı, asker çantası gibi birşey işte... Tavşanı da bekliyorum :))
" Yorumunda aklından geçen neydi tatlım ama hoşaf bi kafayla yazdığım bu mini mizansenimi umarım beğenmişsindir" demişsin... Mini derken??? Bu mini bir mizansense normal ya da detaylandırılmış bir mizansenini hayal etmeye çalışıyorum... Beni önemseyip verip bunca şeyi yazdığın için çok teşekkür ederim :) Keyifle okudum, ilk seferinde yanıt yazamadım, ayılmam gerekti söylediğim gibi... Keşke herkes yazdıklarının tümünü okuyabilse :) Bu açıdan şanslıyım. Neyi kasdettiğime gelince... Düğmelerin kavuşmaması ile ilgiliydi. Öpüyor ve yeniden teşekkür ediyorum. Çılgın kadın :)

Beyhancığım, ceketin çok ayrıntısı olmadığından biraz pensleri uğraştırdı. İlk defa ceket dikiyorum bir de acemilik oldu tabii :) Aslında çok zor olmadı ama kendini beğenmişlik olmasın da, nasıl oturdu üzerine hayret ettim kendime :) Yaa evet... Profil resmimi bir siteye yükleyerek değil de internetteki bir fotoğrafı çağırarak edinmiştim. Silinmiş profilde kullandığım fotoğraf... Ben de benzer olarak bunu bulabildim. Bu sefer silinmez herhalde, yükledim çünkü. Aslında koymasam da olurdu da işte heves :)) Ne dikkat var maaşallah :)

Periliköşkcüğüm, ben girmeyeyim Biyo ile aranıza :)

İpek K. teşekkür ederim :) Biyo yanıt verir artık sorunuza. Değil mi Biyocuğum?

Yasscığım, henüz insanların düşüncelerinden dolayı taşlandığı bir ülke olmadık :) Yaptığımı beğenmeyenleri lafla da olsa taşlamak gibi bir huyum yok. Hele senin gibi bir akide şekerine :) Senin yaşına uygun değil ceket. Biz yaşlı teyzeler olarak ceket giyme gereği duyduk :) Yarın senin sevebileceğini düşündüğüm hale getireyim dur bakayım :)) Onu da sevmezsen gene taşlamayız :))

yass dedi ki...

ben ınanmam.. annem de kucukken benı sokaktan cagırırken " gel yemegını ye , bıtır tekrar ındırıcem " derdı.. ama hıc ındırmedı ne me lazım:P

evvet ıste budur.. boyle cok daha guzel olmuss ellerıne saglık. benımde 3 4 bolerom var. alırken cok begenerek almıstım . ama nedense sonradan hıc bı kıyafetımle uyusturamıyorum.

ya kadının kafasınıda koparsak olmaz mı sankı kıyafet o zaman daha guzel olacak:P

Biyonikkedi dedi ki...

Sevgili Deniz,
Terbiyesiz olduğumu düşündüğünü ima ettiğini asla düşünmedim.Ben zaten terbiyesiz olduğumu biliyomki:P
Seni önemsemek mi?Deniz ben sana deli oluyom,sen herşeye layıksın,seni seviyom ben yahu ne demek.

Sevgili Perili köşk,
teşekkür ederim.

Sevgili İpek K.
İsmail Y.K ile bi akrabalığın yoksa mail at bana ,blog adresimi vereyim sana.

Sevgili Yass
Kafadan kopartmışsın sende şekerim.

Ayy pardon,burası neresi!Amanin Olmadı baştanmış,kendi blogumda sandım kendimi.Hani tvde bir ünlüyle röportaj yapılırken arkadan bi şaban habire kafayı uzatır ya, en sonunda da mikrofonu kapar kadının elinden konuşur ya,aynen öyle oldum yahu:)))

Adsız dedi ki...

Bide blogumda sana birisini emanet edicem.Bi ara müsait olduğunda bi bakıversen Denizim be:)

Biyo(üşendimde)

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

ŞİMDİ OLMUŞ DENİZ ELBİSE..

LaMa dedi ki...

ay biyonik kedinin yorumuna daldim, kiyafeti de modayi da unututm sahsen :D

fikriminincegülü dedi ki...

Biyocuğum, sen ölme emi.. Kız geberdim gülmekten dölüüü..:))

Deniz dedi ki...

Yass şimdi benim kadının kafası yerine seninkini eklemem lazım sanırım. Ama o zaman da "beni madem deiştirdin, şöyle daha güzel elbiseli birisi olsaydı bari." diyeceğin için ellemiyorum :) Bolerolarını aynı renk pantolon-ince kazak üzerine giyerek deneyebilirsin. Çizme ile çok hoş olur, sana da yakışır. Ben hep sevmişimdir boleroları ama olmadı, kader işte... :)

Biyonikkedi, yorumunla kırılması güç bir rekora imza attığın için, tebrikleri de buradan kabul etmen kadar doğal birşey olamaz :) Rica ederim :)

Kıymeyciğime gitsin bu bolero o zaman :)

LaMa ve fikriminciğim ile Biyonikkedinin arasına girmiyorum :) Ben de sizler kadar gülerek okudum, keyifle :)

yass dedi ki...

daha fazla cıkıntı olmayım dıe yorum yapmıom:P yaa bız yorum yaptıkca yenı degısım gelmıoo ama:P yemedım sanmaaa

ben sustum walla:P

Öykücü dedi ki...

Bu kadar güzel bir kadın ne acayip giyiniyor.Ben elbisesini hiç beğenmedim.Kesimi bir garip.Beli yok gibi duruyor.Renk de feci.Hele o delikler..

Bolerolu halini çok sevdim.Renk de güzelleşmiş,yıkanmış gibi duruyor:)Ceketli halini de elbisenin de beli otursa daha çok sevecektim.

Ama her ikisi de kadının orjinal halinden onyüzbin kere daha güzel.

Öptüm.

Deniz dedi ki...

Yass sen biliniz :)

Öykücü seni yeniden yeşil sahalarda görmek bana mutluluk verdi :) Ben de öptüm :) Aa evet yıkadım elbiseyi, haklısın :)

Melike dedi ki...

Bence Biyo her bastan yaratılan şahsiyetin ardından boyle bir yorum yapsin. Cok kivrak, cok esprili, bravo...

Acaba en sagdaki ceket ortadakinin renginden olabilir miydi diye dusundum. Ne dersin Deniz? Ama ille de o beyazi, duzeltilmis haliyle bile sevmedim. Beyaz aslinda cok zor bir renk...

Sweety dedi ki...

yaaaa deniziiiiim hayranım sana hayraaaan :D mause canavarım, photoshop uzmanım,monitörlü modacım benim. öptümmm çok güzel ellerine sağlllııık

Deniz dedi ki...

Melikeciğim, Biyo yorum yapsın bakalım. Ben de katılıyorum düşüncelerine. Yani senin biyo hakkındaki düşüncelerine :)

Kısa ceket uzunun renginde olabilir tabii. Ben daha zevkle giyerdim :) Beyaz elbiseyi ben de sevmem, hele (burada ikinci hatta üçüncü kez aynı kişiye kızıyor olacağım ama) bana hep gelini gölgelemeye çalışan bir arkadaşı anımsatıyor :) Yani arkadaşının nikahında, bembeyaz bir elbise giyen bir kız arkadaşı... Gene de biz elbiseyi krem, boleroyu da bakır rengi olarak düşünelim, öyle giyinip gidelim :)) Kucak dolusu simit, bardak dolusu ayran :)

Sweety, ah benim sweety'm :) Mouse canavarı olduğum kesin. Evin içine giren fareyi nasıl dışarıya attığımı görseydin, söylediklerinde ne açıdan haklı olduğun ortaya çıkardı :)) Sağol, senden bunu duymak çok keyif verici. Döndün mü yoksa evine? Shine'ı çok özledim, gittiysen fotoğraf ekler misin :) Gittiysek 3 kere vur, der gibi oldu...