27.11.07

Nüans


Kylie Minugue, "X" adlı abümünün tanıtımı için Paris'te. Kolye ve fular. Diyeceksiniz ki "Hep aynı kişileri görüyoruz. Neden?" Çünkü yabancı magazin de aynı bizimki gibi. Birisi albüm çıkarıyor, her yerde o... Öteki film çeviriyor, her yerde o... Aynı bizdeki magazin haberleri gibi hep aynı kişiler etrafında dönüyor olaylar... Bu nedenle işte...
NOT :)
Rasberrypie'a ceketin içini göstereceğime ve Yass'a da Kyliesini daha yakından görsün diye devasa bir fotoğraf ekleyeceğime söz vermiştim. Giysisi tam görünmese de, fotoğraf geç yüklense de, yüklendikten sonra üzerine tıklayınca daha da büyük görebileceğiniz bir extra :)

13 yorum:

yass dedi ki...

bır aksesuarın kıyafetı nasıl degıstırdıgını gormus olduk.ortadaki favorimmm. vivaaa kylieeee:P

Öykücü dedi ki...

Fularlı benim favorim.

Saçıyla oynamamışsın:) Kıvırcık bir saç çok hoş olurdu.

fikriminincegülü dedi ki...

Fularlı daha derli toplu, daha bir ağır durmuş sanki. (Allahım kesin yaşlanıyorum.) Güzel olmuş güzel. Hatun da güzel. Sen hepsinden güzel. Ellerine sağlık.:)

Deniz dedi ki...

Yass'cığım, kolyeyi beğenmene sevindim :) Orijinal kolyenin renkleriyle oynadım ve sevdiğim iki renke kolyeyi değiştirdim. Ne dersin, birbirimizi göreceğimiz ilk gün boncuk alıp bu kolyeye benzer birşey yapalım mı :) Kylie'nin deeevvv gibi bir fotoğrafını gondereceğim sana :) Beğenmekte haklısın (gerçi saçı boya ama hadi neyse)... :)

Öykücü, fulara bakıyorum da rengini sevmedim, niye bu renk yaptığımı anlayamadım :)) Daha canlı renkli benekleri olabilirdi. Tamam zemin renginden eminim de... Kıvırcık saç yağmıştık, herkes kızmıştı :) Şaka bir yana da, bu model İtalyan bir şarkıcının saç modeliydi, onu anımsadım, tarz buldum. Bu bakımdan. Yoksa ayıbettin, sen iste on saç yapayım :) Benim de çenem düştü bu günlerde :))

Fikriminincegülüm, biz "olgun"uz, yaşlı değiliz :)) Ben fuları çok severim. Bir ara hep fular kullanırdım, gömlek severdim. Şimdi merak edenlere kendimi anlatmak gerekirse, kot, gri dik yakalı kazak ve spor ayakkabı ile müthiş rahatım. Bembi'ye "beni çizsene bugün" diyorum, bir gün çizer belki :) Tabi iş yeri ile de ilgili, burada şok rahatım ve fularlı şık şıkıdım olmama gerek yok. İlla da kendime tarz belirleyeceksem de Şehrazat Evliyaoğlu'nun iş kıyafetleri diyorum :)) Canım Fikrimcim benim, o senin kendi güzelliğin :*

raspberrypie dedi ki...

Deniz, keske tamamen kıyafeti degistirseydin, acıkcası bu kıyafet alısılmıs kylie tarzının dısında sanki ve ben sacını hic begenmedim yine de ortadaki en iyisi =)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

kolyenin rengine bittim müthiş güzel bir mavi ,aşığım bu renge,turkuaz değil mi?

yass dedi ki...

ya bende yetenek namına hıc bısı yok ama yaratıcılık hayal dunyası dersen o bende:P cıdden renk uyumuna bayıldım e yetenek boyle bısı. i should be luckyyy luckyy luckkyy luckyyy:P

Deniz dedi ki...

Raspberrypie, ceketi çıkarınca çok hoş görünmüş fotoğraflarda. Yazıya link vereyim "ceketsiz hali" olarak :) Sevgiler...

Periliköşküm, Yass'a gel gidip boncuk alalım dedim ama gelmiyor benimle, o zaman seninle gideriz biz de :)) Turkuaz ile kahverenginin birlikte kullanımını ben de çok seviyorum.

Yass çok şekersin :) Bir kolyeyi hayal edebilecek kadar hayal gücün varsa, yapmak için yeteneğin de vardır. Ben güveniyorum sana :) Ayrıca sana bu renkler çok yakışır, hani hem boleronu giydin mi bu aralar bakayım :)

Esra :) dedi ki...

kylie gitgide kilo mu alıyor bana mı öyle geliyor?

yass dedi ki...

yok yaws gıyemedım ya yakıstıramıorum kendıme alırken o kadar begenmıstım kı.. ya yıne arkadan bırlesenlere daha bı gıyılebılır dıye yaklasıyorum ama onden baglanınca sankı ne bılım olmuo olmuoo olmuooo..hem sen de hıc bolero kullanmıosun sıl bastan da:P

beyhan dedi ki...

bu kadına dalgalı ya da kıvırcık ya da dağınık saç daha çok yakış mıyor mu sizce de? Böyle teyze gibi oluyor.

Deniz dedi ki...

Esra, bilmem? Bazı fotoğraflarda dediğin gibi görünüyor hakikaten...

Yass, bak ekledim sen bakasın diye... Bak bakalım hissiyatın değişecek mi bu kadar yakından görünce :) Boleronu da bir gün giyersin, sakla samanı gelir zamanı... Ben sana yakışacağını düşünüyorum, önce de konuşmuştuk :)

Beyhancığım, şimdi yeni eklediğim linke tıklarsan, Kylie'nin bizim için önemli birşeye sahip olduğunu göreceksin. Dümdüz bir cilt. Kadında kaz ayağı namına birşey yok yahu! Botoks bu işe mi yarıyor yoksa hayret ettim... Ve evet bence de kıvırcık saç daha yakışıyor. Dalgalı yani...

yass dedi ki...

daha yakınlarını da gordum:P napıım vazgecemıorum ılk goz agrım. cıdden kolye senın degıstırısınle cok daha ılgı cekıcı olmus. orjınalı cok sonuk.
tesekkuurlerrrr:)