17.11.07

Beşiktaş

Hyden Panettiere, Victoria's Screet defilesini izlemeye gitmiş. Bir rivayete göre, enine çizgiler şişman ve kısa , boyuna çizgiler zayıf ve uzun gösterir. Orijinal elbise enine çizgili ve Hyden da kısa boylu olmasına karşın, onu dikey çizgili bir elbise uzun ve zayıf göstermedi.


E, elimizi atmışken "şöyle nasıl olur, böyle nasıl durur" demezsek olmaz. Hem de yazısız geçen günleri biraz telafi etmiş oluruz :)

Beşiktaş'ın taraftarı olmasam da, kalbimde kendi takımım kadar yeri var.

13 yorum:

bembi dedi ki...

çok çok çok eğlenceli ve güzel bir post olmuş!!! bayıldım!! :D beyaz şişman gösterir sanırdım ama gerçekten de enine çizgiler daha şişman gösterirmiş! çok isabetli bir olmadı baştan, ellerine sağlık canım ablam! ben alttaki beneklileri de çok sevdim! :D

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

SİYAH VE BEYAZIN O MUHTEİEM UYUMU HANGİ ŞEKLİ ALSADA ÇOK GÜZEL OLMUŞ...BAYILDIMMM

BeYHaN dedi ki...

ben de eğlendim "bu desen olmamış baştan" postunla denizcim. eline sağlık. balık etine rağmen elbise her haliyle yakışmış kıza değil mi?

BeYHaN dedi ki...

profil fotonu bulmuşsuuun. iyi olmuş.:)

Öykücü dedi ki...

Çok eğlenceli cidden:)

Ben elbisenin orjinalini ve son üç halini çok sevdim.Düze byaz olan ve küçük noktalı olan hele favorilerim.

Ama kız da zevkliymiş,di mi?Ayakkabısı hele muhteşem.Bu tip ayakkabıları elbise altına çok yakıştırıyorum.

Sevgiler.

yass dedi ki...

siyah beyazı gorunce hemen cızgıler 8 tane mı dıye saydım! alınganlık tavan yapmıs dıyorum kendıme bı de bızı bu hale dusurenler utansın dıyorum.

ya bende alttakı 3 'u favorım oldu. hele en sonuncusu cok tatlı olmus tam ılgı cekmelık yanı cheerleader duy:P

ya bu kızda bı garıplık var ben hıssedıyorum ama neresınde soyleyemıyorum. boynu mu kısa yoksa kafasına gore boynu mu kalın? yoksa gogus kafesı cok mu onde.. bısı var ama neee

Deniz dedi ki...

Bembi, eğlenmene sevindim. Ben de şaşırdım çizgilerin işlerine :) Minik benekli benim de favorim :)

Kımetciğim, evet her zaman her yerde siyah beyaz yanyana hoş oluyor. Dekorasyonda, giyimde... Hatta benim üzerimde de beyaz çizgili siyah bir mont var şu anda, tesadüf :)

Beyhancığım, "balık etine" diyerek kızı ne utandırıyorsun :) Yakışmış evet. Dik çizgili hariç :) Bir de Heroes'u izlesem tam bilgim olacaktı. Ya evet profil fotoğrafımı en sonunda buldum kaçtığı yerden :) Ne tür bir bağlanma hissim varsa, çok rahatsız olmuştum :) Sanki saçımı kestirmişim de sevmemişim gibi :))

Öykücü, yapması da zevkliydi. 5 tane olsun dedikten sonra bir de attıklarım var :) Onları da koysam çok abartılı olur diye düşünüp eledim. Beneklileri ben de sevdim. Bir de siyah üzerine beyaz puanlı olsaydı o da hoş durabilirdi :) Ama o da yaşına pek gitmez arkadaşın. Kızın yani. Ayakkabıları evet, klasik bir model. Bağcıklı ya da açık olsaydı dikkati ayaklarına çekerdi :)

Yass, amanin iyi ki eklemekten vazgeçtiğim 3 tanesini eklememişim. Böylece benim yaptığım değişiklik sayısı 8 olacaktı :) Asla böyle bir hesap yapmadım, iyi ki de 8 çizgi olmamış, nasıl inandırırdım sonra :) Beşiktaş'a yapılan haksızlıklara ben de karşı çıkıyor, puanlı elbiseleri sana paket yapıp yolluyorum :) Gariplik dediğin şeyi ben de hissediyorum fakat, adını koyamıyorum.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bence de çok keyifli..
üstten 3 .baklava dilimi gibi olan desen oldukça zayıf göstermiş hatunu ,beni de gösterir mi acaba...

Mutlu Kadın dedi ki...

Bence boyunu çizgili çok güzel olmuş.

fikriminincegülü dedi ki...

Hepsi çok hoş olmuş ta.. ben üst sıranın sonundakine bayıldım. Koyu bir Beşiktaş taraftarı olarak alıp giyerim de.. bana "8" diyen olursa oyarım.:)

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben en çok alttan birinciyi sevdim. sadelik de fayda var:) off ya nolcak bu beşiktaşın hali?

Sweety dedi ki...

müthhhhhhiiiişşsiiiinnnn deniziiim. geometrik desenleri çizgieri puanları çook seven biri olarak bu çalışman sayesinde enine çizgilinin gerçektende pek ercih edilmemesi geektiğini anladım. ha birde büyük puantiyeli olanın. muccckkk ellerine sağlık akıllı modacım beniiim :D

Deniz dedi ki...

Deli miyim ne , kimseye yanıt vermemişim afedersiniz :(((

Periliköşküm, sen zaten zayifsin, kareli de giysen çizgili de sana yakışır ... Afedersin okuyorsan, ben atlamışım burayı...

Mutlu Kadın, sen de affet, özür olarak beğendiğin çizgili elbiseyi sana armağan etsem :(

fikriminincegülü Beşiktaşımla ilgili değildi, ama 8 gol yediği kadar üzüldüm burayı atladığıma, cevabını geç gördüğüm için afedersin büühüühüh...

cekirdeksizuzumcüğüm sana da mahçup oldum, sen de affet... Beyaz elbiseyi de senin için hediye paketi yaptırdım :(

Sweety sen yazmasan ben burayı atlamıştım, onun teşekkür ederim :) Ben de hem merak ederdim, bu şekiller nasıl gösterir diye. Böylece sağlama yapmış oldum :) Sevgiler, imza mouse modacın :))