19.10.07

Gölgesel


Benim güzel arkadaşlarım, herbirinizin hayal gücüne hayran kaldım. Okudukça biraz telaşlandım acaba beğenecek misiniz diye :) Elbisesinin ne modeli, ne de rengi kötüydü. Ancak saç rengiyle soluk göründüğü için bu oyuna alet ettim :) Ben çok keyif aldım, sizlerin de eğlendiğinizi umarım. Bolero giydirmeyi düşünmüştüm, sonra uğraşırken bunlar çıkmıştı ortaya.

Ne dersiniz ara sıra böyle ufak hareketler iyi olur, değil mi? Sırada interaktif bir oyun olacak eğer bundan keyif aldıysanız. Görüşürüz :D

12 yorum:

Deniz dedi ki...

Yorumlarınıza bir de buradan yanıt vermek istedim...

Öykücü şak diye anladın, senden de bunu beklerdim :) Renk öldürmüş onu, ben de bu yüzden bu işe giriştim :) Kızılsan, saçının rengi hariç her rengi giyebilirsin :) Sanırım gölgeler incelendi, oradan yakalanmaya çalışıldı. Bu da biraz sınırladı sanıyorum. Gene de ortak bir paydada buluştuk :)

işitmekaybı, uzun kollu olması pek hoş olurmuş :) Niye düşünmemişim :) Çok iyi bir fikir bu, tebrik ederim :*

Esra, saç rengini niye değiştirmedim? Ben gencecik bir kızken Melrose Place'de oynuyordu Marcia. O günden beri onun böyle benimsediğim için sanırım aklıma gelmedi. Ama borcum olsun, bir gün saç rengini değiştireyim :)

Beyhancım, şöyle metal ama ince bir incir gibi bir kemer takmak istemiştim açıkçası. Ucunda püskül olacaktı:) Ama işte uğraşırken birden fikir değiştiriyorum, başka yönlere gidiveriyorum. Güvenini sarstıysam afedersin :**

Biyonikkedi, gördün mü? Nasılmış :) Yani fikirleri etkilemek falan filan... Her arkadaşımın muhteşem fikirleri var evelalah! Öğrencilerin demişsin, estafurullah... Bilmeye de bilmişsin mesela rengini :) Bir ipucu kalmış, dikkat etmemişim. Onu görüp de yeşil dediysen de, görmeden dediysen debravo, helal olsun sana!

cekirdeksizuzumcüğümün yorumunu merak ediyorsanız da bu ikimizin arasında bir şifre :) şekerler şekeri, üzüm kılığında bir kuğudur o :)

fikrimincim, gölgelerin gücü adınaaaa :) gölge tamamen teknik bir nedenle pürtüklü oldu... Gölgeden kopya çekenlerin notunu kırdım :)) Canımcığım benim, bana güvenir fikrimincim :) Beni işe alacak, onunla yeni renkler icat edeceğiz :)

sunthing, bolero yapmak üzere başlamıştım işe. Hakikaten çok hoş olur yakışır. Ama ne olduysa unuttum yapmayı. Ya da beni başka yerlere sürükledi mouse :)) Zevkine hayranım. Ayakkabı konusunda aynı fikirdeymişiz. Bilezik değil ama kolye ile süslemeye çalıştım. Umarım beğenmişsindir :)

Biyonikkedi, ben bu fotografı eklediğimde zaten açık halini de yapmıştım :) Bu nedenle karizman konusunda birşey yapamayacağım :) Ama zaten rengi bilerek karizmanı kurtarmış oldun (ne demekse)... Benim yerimde başkası olsa yorumları okur, en parlak fikirlerden düzenlemeler yapabilirdi sanırım :)) Vallahi hiçbirşey değiştirmedim sonradan...

fikriminincegülü dedi ki...

Maviye bayıldım.. siyah ta çok asil ve seksi olmuş. Ben sana güvenmekte haksız mıymışım yani..:)) Valla ben sevdim bu oyunu.. anında görüntü şov gibi.. blogger ani bir kararla, okuyucularını olaya dahil etmeye karar verir ve kendisini çok çok seven ve yaptıklarını hayranlıkla takip eden okuyucuları bu işten mutlu olur. Blogger mutlu, okuyucular mutlu.. herkesler mutlu. Haydi bakalım yeni oyunlarda buluşmak dileğiyle esen kalın.. öpüyorum.:))

beyhan dedi ki...

bir kere benim en tuttuğum yorum sevgili çekirdeksizin yorumuydu ve tamamen katılıyorum. çok şirin olmuş güldüm sabah sabah.

sonracııma ben bu kadını çok güzel buluyorum. bembeyaz, temiz ve lekesiz cilt takıntımı bilir deniz.

bu arada saç rengini değiştirmeyeceğini tahmin ediyordum.

fikrimincim üzgünüm ama alıcının ayarlarıyla oyna çünkü o siyah dediğinin koyu bir nefti yeşil. (doğru mu dedim deniz?)

ondan sonracıma bence biyonikkedinin görmüştük postuna yaptığı yorumdaki soru kısmen cevaplandı. evet biz deniz ne yapsa seviyoruz. belki kendi zevkimizle yapılan düzenlemeleri de beğeneceğiz ama denizinkileri hep seveceğiz :)

şimdi de klasik yoruma geçiyorum: ortadaki çok güzel o benim olsuuuun.

denizcim birdenbire blog sahibi gibi yorumlara cevap yazdım farkında mısın? bu blog da benim olsuuunnn...

Biyonikkedi dedi ki...

Evet evet Beyhan haklı,biz ne dersek diyelim yine de en güzel düzenlemeler seninkiler oluyor.Ya ya yaaa şa şa şaaa Deniz Deniz Çok yaşaaaa

Not:Açık halini koyduğun fotoyu gerçektende görmeden son yorumu yazmıştım ben,öylesine,şımarıklık olsun diye:)Yine de yeşili tuturmuşum ya kurur duydum kendümlennnnn:)))

Öykücü dedi ki...

Ben gölgelerden yorum yapmadım Deniz.Aklıma gelmedi çünkü:P Sonra yorumlardan okuyunca farkettim ama geç kalmıştım:)

Eline sağlık harika olmuş.Ortadaki elbise petrol mavisi denen renk sanırım.Ben de en çok bu rengi sevdim.

Çok zevklisin.Bu blog da giderek daha da güzel oluyor.Çok eğlenceli,çok dahiyane bir blog.

Çok öpüyorum:))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

offf geç kaldım,neler olmuş burada...
saçları değiştirmediğine sevindim,pek severim bu tonları...çizme giydirmediğin de iyi olmuş elbiselerin zarafeti ortaya çıkmış,

güzel bir oyun olmuş denizcim her ne kadar yetişemediysem de....

Deniz dedi ki...

Fikrimincim, biz seninle yaş itibariyle bu mavi gibi modellere meyilliyiz. Yaptım bitti, bir baktım annemin bir elbisesine dönüştürmüşüm. Bir fırsatını bulunca fotoğrafı kabartma tozuna eklerim, güleriz. Ne biçim işlediyse bilinç altıma o elbise :)) Ben de öptüm :*

Beyhancım, Çekirdeksizimle seni güldürdüysek ne mutlu bize. O kadar bakımı bize de yapsalar bizim de cildimiz porselen gibi olur. Bu kadınların tek görevleri kendilerine iyi bakmak... Evet koyu bir yeşil... Biraz mavi karışık bir yeşil. Ama bu rengin değiişik çıkması olayı normal.

ondan sonracıma bana güvenini sarsmam inşallah :) klasik olarak ortadaki senin olsun, ayrıca ayıp ettin, sen blogun teyzesisin. Anne yarısısın :)) Sahiplenmen beni ancak memnun eder :)

Biyonikkedi estafurullah... Patlayacağım birazdan... Biliyorum yorumu ne zaman yazdığını. Renk konusunda çakışmamıza ben sevindim. Zira resim eğitimi almış bir öğretmenle aynı fikirde olmak benim için iyi birşey :) Hem beni bu oyuna yönlendirdin hem de bildin :) tebrikler

Öykücüm, sadece sana değil herkese söylemiştim gölgeden ilham almayı :) Senin de fikirlerin harikaydı. Bu yazdıklarını okumak da harika, ama mahçup oluyorum artık :)

Perilikosk, geç kaldın... Tek ayak üstünde durma cezası veriyorum sana :) Olsun daha çok oyun yaparız, böylesi benim için de daha heyecanlı oldu çünkü :)

bembi dedi ki...

Ben bu eğlenceli oyuna katılamadım, geç kaldım :( umarım bu oyunlar bu blogda devam eder! :)) senin ellerine, herkesin yorumlarına sağlık ;)

Öykücü dedi ki...

Deniz,

Mahçup olma.Devam et:) Vazgeçmeye yüzün olmasın diye yapıyorum.He he.

fikriminincegülü dedi ki...

İşyerinde siyah görünen elbise, eve gelince gayet yeşil oldu... Beyhan uyarmasa haaaala siyah diye bakacam ona. İhtiyarlık işte ne edersin..:))

Deniz dedi ki...

öykücü sağol... bundan sonra öyle değerlendireyim :)

fikrimincim her monitörden farklı görünüyor işte. yaşla alakasız :)

Mademoiselle dedi ki...

Ortadakine bayildim!