3.10.07

Düğün

"Sex and the City"nin finalini, 2 kez kaçırmak suretiyle izleyemedim. Şimdi filmi çekiliyor. Ve film setinden görüntüler her yerde karşıma çıkıyor. İzlememe gerek yok diye düşünüyorum nasılsa filmin gidişatını her gün magazinden görebiliyorum. Bir yandan da "Bunlar bir yanıltmaca olabilir." diye içimden geçiriyorum.

Carrie, Mr. Big ile mi yoksa bir başkasıyla mı evleniyor? Bu bir kandırmaca mı veya rüya mı? Film vizyona girdiğinde izleyenlerden öğreneceğim artık... Ne mi yaptım? Ufak bir estetik. "Gelinliğin tamamını görmek isterdim." diyenlere ayrıntılar bir tık ötede.

18 yorum:

bembi dedi ki...

çok doğal olmuş!! ellerine sağlık, gerçekten çok hoş :))) hem çok sarkık görünüyormuş, hem de gelinliğin üstü emanet gibi duruyormuş.. gelin saçı pek şekermiş bu arada ;D

işitmekaybı dedi ki...

bembi demese hala aramaya devam edecektim...hatunu harbi güzelleştirmişsin canım :) ellerine sağlık,hem Denizcim senin bu konuda eğitim almana gerek yok,doğuştan yeteneklisin....

sevgiler,

Biyonikkedi dedi ki...

Ben memeleri hemen farkettim.Deniz bu sefer terzilik değil operatör doktorluk yapsa iyi olacak dedim kiiii tam isabet ;P

Ya işte kızdığım bu benim.Biz bile bi dekolte giyeceğimiz zaman yok balenli yok telli yok destekli memelik kullanacağız diye ölürüz.Gerçi ben iki bebeden sonra fiyonk yapıyorum benim memeleri o ayrı konuda.
Bu abla saldım çayıra mevlam kayıra,nasıl giyebilmiş bu şekilde hayret yani!Annem görse"Kuru kasnak"derdi buna:)
Hee bide inci kolyeyi de farketmedim sanma:)Harikasın Deniz.

Beyhan dedi ki...

bu kadın bıçak değmemişinin bulunmadığı bir dünyada acaba nasıl olup da direnmiş ve böyle doğal akışına bırakmış? Özgüven işte...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

buna sadece yabancı hatunların özgüvenleri çok demek gerekiyor galiba ,
gerçekten kültür farkı çok fazla biz mutlaka bu kadar derin bir dekolteye ya çözüm arar ya da giymezdik...üst taraf bomboş duruyor ya...kadın şimdi bizi meme analizene soktu burda bak,bu gelinliği ben giysem benimde o kadar boş durur valla...ohh estetik operasyon bedava...deniz sağolsun,ahhh birde görebilseydi son şeklini...

fikriminincegülü dedi ki...

Valla bu postu gören bütün hatunlar, şöyle bir yoklandılar kanımca. Güzel olmuş böyle. Bu kadar derin dekolteye böyle Gönül Yazar cicikleri hoş olmuyor...

Öykücü dedi ki...

:)))Çok hoş olmuş.Çok başarılı bir operasyon,hasta da çok mutlu görünüyor:))

Ben gelinliği beğendim ama kafasındaki süs çok abartılı geldi bana.Gelinliğin parlaklığını,katkatlığını tülünü hemen herşeyini çok sevdim.

Sevgiler.

yass dedi ki...

ya tek alık alık bakan benmısım meger. yorumları okumadan once. baktım baktım goremedım farklılıkları alla allaa dııp duruodum:P
goruntu kırlılıgıne son vermıssın denız abla ıyı olmuss.

ama genelınde begenmedım ben gelınlıgı. o sıvrıuclar ve bu kadar ayrıntı gelının saflıgını bozmus gıbıme geldı .

cekirdeksizuzum dedi ki...

ayy ben de biraz geç anladım. oralara dikkat etmemişim. bi nevi photohunt oldu benim için:)ellerine sağlık...:)

Sweety dedi ki...

denizciiim harikasııın modacılıktan estetik cerrahlığına yükseltiyorum rütbeni :D bu arada doğum günün kutluuuu mutlu olsun. öptüüüüüm yanaklarından :*

Deniz dedi ki...

bembim, çiziverdim :) Keşke her kusuru kapatmak bu denli kolay olsa degil mi :)) Değişik bir gelinlik, benim sınırlarım dışında, ama filmdeki karekter herşeyi giyebilir yadırgamıyorum .)

işitmekaybıcım, aslında yazdım da ama, çok belli olmuyor sanırım :) Çok zamandır bu filmle ilgili fotograf koymak istiyordum, bu da benim için fırsat oldu :) Teşekkür ederim...

Biyonikkedicim, biz evet aman askısı görünmesin, aman bilmem izi belli olmasın diye arar dururuz. Belki de gelinliğin göğüs kısmı bastırmıştır, eğilince kötü göründü sadece... Ya da ben nasıl güzel yapmaya çalıştıysam bir kötü niyetlinin işidir sarkık görüntü:) Annene selam! Teşekkürler.

Beyhancım, var estetiği bildiğim kadarıyla. Ama bu kısımla ilgili bilemiyorum. Belki de bir ters ışık olayıdır :)

Perilikösküm, önemli olan bos kalması mı :) Vallahi kimbilir ne kadar pahalı bir gelinliktir, dolduralım ya da boş bırakalım gene de bir denemek lazım :) Carrie karekteri adamı yıllarca ikna edememiş evlenmeye, sonra da boş moş giymiş gitmiş :) Çok severim ben Sarah Jessica Parker'ı. Daha önce de belirtmiştim biryerlerde... :**

fikriminincegülücüğüm, "cikcikleri" sözüne güle güle öldüm :) Nerden buluyosun bu lafları yahu :) Allah da seni güldürsün e mi :)

Öykücü, o evlenmeyi başardığından mutlu olmuştur :) Bence Rus adamla elenmiş olsa daha da mutlu olurdu :) Takip ediyor muydun bilmem de, yazayım gene de görüşümü... Bir de Adian mıydı onu elinde tutabilseydi, şimdi sarkacak kadar ileri bir yaşta elenmek zorunda kalmazdı :))

yass'cığım, kendine öyle dediğin için seni cezalandırıyorum. Bu gelinliğisana armağan ediyor ve sevmediğin halde giymeye mecbur ediyorum :P Ben debeğendim diyemem modeli ama Carrie karekterini giyim kuşam konusunda pek de yargılayamıyorum. O karektere uygun ama gerçek hayat için biraz farklı :)

Çekirdeksizüzümcüğüm, arada böyle minnacık farklar oyunu mu yapsak :) Ben de farkedilmez diye ipucu vermiştim :) Dur yapalım öyle bir oyun bir gün :)

Sweetycim, rütbe yükseltme dedin ya aklıma Bugs Bunny geldi. o da bir keresinde birine "seni şovalye ilan ediyorum... o yetmez lord ilan ediyorum.. o da yetmez vs vs"... şeklinde uzayıp giden bir replikle birini kandırmaya çalışıyordu. Ben teşekkür ediyorum, estetik cerrah taklidi yapmak çok zevkli :) Ankara'ya gelmeden dönmüyorsun umarım, aksi takdirde Shine'ın bir fotografına birşeyler yapıp rezil ederim kızını haberin olsun :)

beyhans bunny dedi ki...

bugs bunny o sahnede sözde rütbe yükseltme bahanesiyle hasmının kafasına kral asasıyla küt küt vurup bir güzel benzetiyordu. olsa da izlesek. vardır belki yutubda-mutubda.

oyun1382 dedi ki...

geç olsun güç olmasın demişler. yeni yaşın kutlu olsun deniz. nice mutlu sağlıklı yaratıcı yıllara:)...

TaTLiCaDiCa dedi ki...

gelinliğe gelemeden şok yaşadım fimin çekildiğini ilk defa duyuyorum ben giderim:)

Adsız dedi ki...

sarah j. parker'ın gelinlikli sahnesinin çekildiği gün tesadüfen filim setinden geçtim, çok güzel gelin olmuştu.. Canlı canlı görme fırsatım oldu çok mutluyum ama taksiden foto çekemedim o yuzenden uzgunum :(
banu

Deniz dedi ki...

oyuncuğum, teşekkür ederim.Senin de farklı bakış açın herkesçe bilinsin ve en çok kazanan sanatçı sen ol :)

tatlicadica, Buradaki gibi filmin sadece yatak sahneleri ön plana çıksaydı hemencecik herkesler duyardı, bizim gazeteler pek bahsetmediler. :)

Banu, hoşbir anı olmuş senin için. Filmi izlersen de belki kendini bile içinde bulabilirsin :) Bence de çok hoş bir gelin oldu SJP. Ama daha çok Carrie'nin evlenmeden bitmene üzülürdüm. Hepsi prenslerini bulmuştu!

bekleyen dedi ki...

beklemediyim/z.

Deniz dedi ki...

şimdi efendim "bekleyen" beklemedeyim(Z) diye bir mesajınız geldi uyarısı geldiğinde... dedim ki bu m/z atraksiyonunu kullansa kullansa Beyhan kullanır :) Sonra baktım link de varmış. Aferim bana :)