29.10.07

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı


Cumhuriyetimizin 84. yaşı kutlu olsun!

Panaromik tablo, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin web sayfasındaki Anıtkabir ile ilgili bölümden alınmıştır. Tablo, Anıtkabir'deki Kurtuluş Savaşı Müzesindedir. Sakarya Meydan Muharebesi'nin canlandırıldığı devasa eserde, bayrağı taşıyan yaşlı kahramanın bakışları, beni her gidişimde derinden etkiler.

Tabloların çoğunun yabancı sanatçılarca yapılmış olması benim için üzücü bir ayrıntı olsa da, cumhuriyetin kuruluşunun izlerini yaşamak için görmek şart.

6 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizciğim kurtuluş savaşı müzesi Anıtkabir'de hayran olduğum bir bölüm ,Bayrağı taşıyan askerin delici bakışları ise unutulacak bir bakış değil...fondaki efektlerle beraber çok etkileyici bir bölüm...
Daha nice 84 yılları görür devletimiz...

KNITTING ART dedi ki...

CUMHURİYET BAYRAMI
Hepimize "kutlu" olsun.
Bloğun çok güzel, paylaşımlar için teşekkürler ve Sevgiler-Mine

Sweety dedi ki...

ya anıtkabire gidişimde o müzeyi gezememiştim. Tekrar üzüldüm şimdi. İnşallah bir daha ankaraya gelirsem gidebilirimm. :D

one ben bir sey dedi ki...

Cumhuriyet fazilettir Cumhuriyetimizin 84.yılı kutlu olsun sevgilerimle

Deniz dedi ki...

Perilikoskum, seninle bir daha gidelim. Ne dersin?


Mine, teşekkür ederim. Hoşgeldin :)

Sweetyciğim, bizimle seni de bekliyoruz o vakit :) Gerçi Sweety 1-2 ay içinde gelecek (Shine elimde:))

one ben bir sey, ben de sizin bayramınızı kutluyorum. Sevgiler.

fikriminincegülü dedi ki...

Cumhuriyetimiz ilelebet yaşayacaktır. Ve onu yıkmaya kimsenin gücü yetmeyecektir. Çok etkileyici tablolar. Kim çizmiş olursa olsun, insanı o yaşananlara götürüyor sanki...