11.9.07

Mutlu yıllar Mimi!

Mimi 11.09.2003 tarihinde doğdu. Annesinin onun maceralarını paylaşmak için açtığı blog ile birçok kişi onu tanıdı ve sevdi. Mimi parıldayan herşeyi, köpekleri, resim yapmayı, prensesleri, barbileri ve kendi giysilerini kendisi seçmeyi seviyor.

Ünü Kırıkkale'ye ulaşan mavi boncuk gözlü, güzel Mimi'ye ömrü boyunca aydınlık, sağlıklı, mutlu günler dilerim. Bugün onun doğumgünü ve ona aşağıdaki hediyeyi hazırladım. Bu benim, blogumdaki 100. yazım. Aslında amacım 100. yazı ile veda etmekti. Bir sorun olduğundan değil, farklı şeler yapma isteğimden. Sanırım Mimi beni vazgeçirdi :) Mimi'nin doğum gününde, tüm dikkatleri kendi üzerime çekmek istemiyorum :)

Sevdin mi Siminciğim?

18 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

Çok güzel ve şirin bir doğumgünü armağanı olmuş güzel arkadaşım. Mimi'ciğin doğum gününü buradan bir kez daha kutlarım.:)) Veda da ne ola? Şaka mı yapıyorsun. Gitmeyi düşünmedin di mi?:(( Eğer öyleyse ve Mimi sayesinde vaz geçtiysen de, Maviş Prenses'e teşekkür ederim. Pembe yanaklarından öperim:))

Deniz dedi ki...

fikrimincim... canımın içi... Bunu "herkes bana gitme desin, ben de şişip vazgeçmiş gibi yapayım" diye söylemedim. Kimsenin öyle şeyler söylemesini de gerçekten istemem. Karar verip, vazgeçtim. Bir sanal depresyon diyelim :) Ama o ruh halim geçti. İlacım da Mimi imiş demekki :)) Armağanı da beğenmene sevindim. Görünce pempe yanaklarından senin için öperim :)

Öykücü dedi ki...

Hakikaten müthiş olmuş.Şanslı kız Mimi:)

Gitmeyi düşünmene çok şaşırdım.Yani ben o kadar eğleniyorum ki blogunda sen de eğleniyorsundur diye düşünüyordum.En yaratıcı blog,en süprizli blog,en magazinel blog, en farklı blog seninki.Ben burayı çok seviyorum.

Sevgiler.

işitmekaybı dedi ki...

Neredeyse ağlıyordum Denizcim,100.yazınla veda edeceğini düşündüğün için...Bu kararı verdiysen vardır mutlaka sebebi..seni kıran , inciten olduysa onlar adına özür diliyorum..

Mimi sağolsun,uzun yıllar yaşasın mutlu olsun çok şeker gerçekten...

Sakın bi daha düşünme gitmeyi...

Sevgiler,

Deniz dedi ki...

Öykücü bunu da beğendi, işte dedim ben... bitti benim işim artık :)
Gitmeyecektim de artık başka bloglara yelken açacaktım. Kimseden kaynaklı bir karar değildi o da, yazdığıma da pişman oldum :) silsem şimdi size yıp olacak... Bu kadar sıfatı hakediorsam ne mutlu bana :) Daha bırakır mıyım yapıştım artık :)

işitmekaybım, ne kadar zarifsin, biricik Delfina... Kimse ile sorunum yok, seni bu kadar üzmek istemezdim :( Sadece daha farklı şeyler paylaşmak istemiştim. Blogu tamamen bırakmak, sigara bırakmaktan daha zor sanırım :)

-acemi aşçı- dedi ki...

Deniz ciğim,
Ne egonu şişirmek ne birşey.. Şunu söylemek zorundayım: Gitmen, buradaki çok faklı ve özgün bir blogun kaybı olur. Seninle her zaman görüşür ve konuşabiliriz ama, yaratıcılığını, eleştirel dokunuşlarını izyleyemeyecek olmak beni üzer. Sanırım benim gibi pek çok kişiyi de.
Ama sanırım bu düşük moral hali, geçmiş. üstelik bir de diyorsun ki Mimi sayesinde. Katiyen bırakmam seni şimdi işte:)

Kızım gerçekten çok şanslı.. Kaç çocuk kendini ennn sevdiği masal kahramanı ile birlikte görme şansına sahiptir ki. Ancak annesinin bu kadar güzel ve muhteşem kalpli dostları olursa belki...
Çok özelsiniz; Sen ve Bengi.
Hayatımızda olduğunuz için çok mutluyum..

İpek
(Miminin duygularını sayfasına döken o muhteşem kalemi arıyorum..Senin bir ipucun olabilir mi?)

Deniz dedi ki...

Ben bugün yorum sayısını kendim arttırdım her gelen yoruma anında yanıt sistemi ile :)

İpekciğim, içten sözlerin (bütün arkadaşlarımın içten olduğuna inanıyorum) beni derinden etkiliyor. Gerçekten benim için yazlanları okudukça, sanki bunlar yazılsın diye yazmışım izlenimi vermekten korkuyorum.

Mimi'nin ennnn sevdiğinin bu kırmızı saçlı kız olduğunu biliyorum. Tıpkı 2003 mahsülü diğer kızlar gibi :) Bilge "anne saçını bu renk boyat" diyecek kadar seviyor mesela :) Simin'in de hoşuna gider diye düşündüm, beğendiyse (okuldan sonra bakar), ne mutlu bana :)

Diğer yandan, ipin ucu burada :)

nym dedi ki...

Denizz, nereye??? Aman haaa..Kendi blogumdaki yorumlari gozden gecirdikten sonra ilk baktigim blog bu, hic bi yere gitmez umarim.Ayrica kendini tekrarlamak soyle dursun, bu kdar kucuk ayrintilari nasil yakalayabiliyorsun diye hep merak ediyorum:))

beyhan dedi ki...

şimdi sana dedim ya bir önceki postun yorumunda "bir sonraki post 100 olacak yutkundur bizi" eh kısmen yutkundurdun da böyle mi olacaktı? bence bunu kapatma ama arada bir böyle simin'e yaptığın gibi şeyler yap, değişiklik olsun interaktif olsun. bir de bu simin pek popüler pek şanslı. fotoğraf stüdyosu işletenler de akılları sıra buna benzer şeyler yapıyorlar da gelsin de ders alsınlar senden.

bembi dedi ki...

O kadar keyifli ki Mimi'nin deniz kızı ve balıkla olan fotoğrafına bakmak. Hani deniz kızı kuruğunu kıvıra kıvıra uzaklaşır ya zarifce.. Sanki birazdan ikisi de güle eğlene yüzmeye başlayacakmış gibi :)) çok güzel çok yaratıcı bir çalışma gerçekten :D ben bayıldım!!

Deniz dedi ki...

nym çok şekersin :) Öyle geldi gitti fikir. Gezerken 2. sırada bana uğramanı öğrenmem hem cok sevindirdi, hem gerdi :) Her baktıgında sana yeni birşey sunabilmek lazım, nerde o zaman:( Bundan sonra daha özen göstermem lazım o vakit :)

beyhancım, fotoğrafçıları daha güzelini yaparlar da, benim modelim güzel :) ayrıca yutkundurmak için yapmadım, önceki günkü düşüncemden vazgeçince yazdım. Olur, değişiklikler de yaparız...

Bembi sabrından dolayı kutlarım :)
ben de kuyruğu kıpırdatacak diye bakıyorum :) Bilge başımda beklediği için ne yazacağımı unuttum :))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ŞOK ŞOK ŞOK!
TV de ki magazin proğramları gibi oldu ama ben o durumdayım,
aslında yazını dün okudum ama o kadar şaşkınlaştım ki hiç birşey yazamadan çıktım.gün boyu da düşündüm durdum neden böyle bir karar almış olabilirsin diye,sonra farklı şeyler yapma isteği cümleni anımsadım.Eğer yine blogla ilgili ve bizlerin de izleyebileceği birşeylerse kafanda ki ,heyecan duyarım....
ancak üstte ki yorumlara verdiğin cevaplarda vazgeçtim diyorsun,hadi bakalım rüzgar seni nereye götürürse ama o rüzgarın tozu dumanı bizi de yanında sürüklesin gittiğin yere hııı....
bu arada tatlı Simin'ciğin de doğum gününü kutluyorum,çok tatlı ,şeker gibi bir çalışma olmuş....

Deniz dedi ki...

perilicim sensiz olur mu yahu :)zaten hesapayınca yaptığım 100. çalışma bu değil, aralarda sadece yazıdan oluşan postalar var. yani gerçek 100e bir güzellik daha yaparız artık :)

beyhan han hannnn ekolu dedi ki...

tık tık tık. kimse yok muuuu?

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yok yanlış anlattım galiba,hani yeni ve farklı yapacağın bir blog vs. olursa bizde takip edebilelim anlamında dedim,rüzgar seni nereye götürürse bizde yanında bucağın da olalım...
yoksa senin yaptığın herşey bir güzellik denizcim benim...

Bilun dedi ki...

Denizcim ben geldim :) Harika şeyler yapmışsın yine.. Ellerine sağlık..
Mimi'nin doğum günü kutlu olsun :)
Öptüm kocaman!!

Aslı dedi ki...

Nice nice nice yıllara !!!

Deniz dedi ki...

beyhancım var kimse :)

perilicim, anlaşıldı tamam :)

biluncum hoşgeldin, özledik bak yeni gelişmeleri tv den izlemek zorunda kalıyoruz sen yokken :)

aslı, teşekkür edeyim ben ilgili adına :)