3.9.07

Karışık duygular

Merhaba.
Bugün, 85 yaşında olmasına karşın henüz kan grubunu bile bilmeye gerek kalmayacak kadar sağlıklı bir hayatı olan anneanneciğim, ameliyat olacak. Bugün ve yarın, belki ertesi gün hep onun yanında olacağım. Sizlerin yorumlarına ancak gece eve döndüğümde yanıt verebileceğim.

Geçen hafta bahsettiğim gibi, heyecanla beklediğim "konuk blog" yazım MorDolap'ta yayımlandı. Sevgili Julide'nin önerisi ile yazlık kıyafetli ünlüleri, yazdan kışa taşıdım. MorDolap'ı gezip, üyelerin dolaplarını karıştırırken, dolabın çekmeceleri arasında benim yazımı da görebilirsiniz.

Hepinize sevgiler, tüm hastalara ve anneanneme acil şifalar dilerim.

19 yorum:

nym dedi ki...

Anneannene gecmis olsun. umarim en kisa zamanda eski sagligina geri doner:)

işitmekaybı dedi ki...

Sonsuz şifa diliyorum canım...
sevgiler

beyhan dedi ki...

evinde uyuduğum, makarnasından yediğim anneanneciğine sevgi ve geçmiş olsun dileklerimi ilet ne olur. ellerinden öpüyorum onun.

Öykücü dedi ki...

Dnz,
Çok çok geçmiş olsun.Merak etme eski toprak anneannen, hemen toparlar kendini.

İyi haberlerini bekliyoruz,dualarımız sizinle.

fikriminincegülü dedi ki...

Denizcim, çok çok geçmiş olsun. İnşallah hayırlısıyla atlatır ameliyatı ve bir an önce sağlığına kavuşur. Canımm, biliyorsun eskiler bizden çok daha sağlam. Maşallah anneannen de çok sağlıklı bir bünyeye sahipmiş. Allah şifalar versin. Umarım hemencecik iyi haberler vereceksin.:))

fikriminincegülü dedi ki...

Özellikle Cameron'ın kıyafetine bayıldım. Eteği azıcık uzatabilirsek tam süper olacak.:)) Malum koca kişisi...

Defne dedi ki...

Denizciğim,
acil şifalar diliyorum. İyi haberlerini almak dileğiyle...
Sevgiler.

Sweety dedi ki...

denizciim umarim annanen eskisindende saglikli bir hale gelir. allahtan acil sifalar sizlerede bol moral diliyorum. annanenin ellerinden operim. bu arada mor dolapta yaprigin yazliktan kisliga gecislerine bayildim her zamanki gibi ellerine saglik :D

SHOPKOLIK dedi ki...

denizcim - gecmis olsun. Allah sabir ve kuvvet versin ailene, sana, ve anneannene...bizi haberdar et...

Deniz dedi ki...

Nympheacığım, İşitmekaybım, Beyhancığım, Öykücüm, Fikriminciğim, Defneciğim,
Sweetyciğim ve Shopkolikciğim, her birinize çok çok teşekkür ederim. İçten sözlerinize çok teşekkürler. Ameliyatımız iyi geçti, şimdi durumu iyi. Hakikaten de Öykücü'nün soylediği gibi eski toprak :) Yediklerine son derece dikkat eden ve hergün sebze meyve tüketen birisi olarak, yaşıtlarına göre çok iyi durumda maaşallah. Bu da iyileşme süresini kısaltacak. Buradan hepinize sesleniyorum, ben de sizler de kendimize ve beslenmemize daha fazla dikkat edelim. Birşey olmaz demeyelim, ileride ödülünü alacak ya da cezasını çekecek olan bizleriz... Tekrar teşekkürler. Desteğinizi hissetmek çok güzeldi.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizcim,bütün gün evde yoktum ,şimdi okudum ve şaşırdım arkadaşım ,gelmiş geçmiş olsun,ameliyatınız da iyi geçmiş daha da sevindim,ne tontoş ne tatlıdır kim bilir,en kısa zaman da bu süreçi atlatır,ahh güzel söylüyorsun da arkadaşım pastaları kurabiyeleri kim yiyecek :)))

fikriminincegülü dedi ki...

Çok sevindim canım, ameliyatın iyi geçmesine. Maşallah, ananeciğin çabucak atlatır bunu da. Böyle hastalıklara papuç bırakır mı onlar hiç. Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin ona. Ellerinden öperim.:))

Öykücü dedi ki...

Çok sevindim:)) Tekrar geçmiş olsun.

Ben Cameron Diaza en çok yüksek belli mini etekleri yakıştırıyorum.Vücudu hakikaten çok güzel.Uzun bacaklar,ince bel.Maşallah diyeyim de:))Kışlığa uyarlanmış haline bayıldım.

Tek beğenmediğim nokta : Paris Hiltonun kışlık halinde palto ve çizme arasında kalan dizleri hiç beğenmedim.Kadının dizleri çok ortada kalmış ve diz pek de güzel bir yer değil..Palto daha uzun ya da kısa olsaydı ya da çizme daha uzun olsaydı..Bilmiyorum.

Ben senin bu yaptıklarının "yarısını" bile yapamam.Ukalalık gibi algılanmasın yazdıklarım.Ama o kadar yetenekli ve zevklisin ki bu kıyafet konusunda.Gerçek fikrimi söylememek sana yapılacak bir haksızlık gibi geliyor.

Kendi markanızı yaptığınızda bana indirimli satış yaparsınız hem belki:P

Sevgiler:))

gezicini dedi ki...

sevgili deniz,
çok çok geçmiş olsun, anneannene uzun ve sağlıklı yıllar dilerim.
sevgiler
gorki

oyun1382 dedi ki...

Sevgili Deniz
ananene acil şifalar. geçmiş olsun.

Deniz dedi ki...

perilicim, sağolasın iyi geçti. kek kurabiye konusunda sen serbestsin. senin için tehilke yok :)

fikrimincim sağol, yarası da iyiymis, birazdan yanında olacağim, hepinizin gücünü gotureceğim :)

öykücüm, zaten sen +tamamen beğendiğini+ soylesen, o gün ben blogdan vazgecerim :) bir hedefim kalmaz :)) şaka şaka, dizi konusunda haklısın. Manto uzun olsa paris e fazla kapalı gelir diye dusundüm...

gezicini sağol arkadasım...

oyun, tesekkurler...

sanemceta dedi ki...

Cok gecmis olsun, ameliyatin iyi gectigine sevindim, daha nice uzun yillara hep beraber insallah

Deniz dedi ki...

sanemcim, cok teşekkür ederim.

Mutlu Kadın dedi ki...

Denizcim geçmiş olsun anneannene. Şimdi durumu nasıl ?