17.9.07

Jennifer


Jennifer Connelly, "Reservation Road" filminin Toronto Uluslararası Film Festivali'ndeki prömiyerinde. Beyaz elbisesinin altına rahat etmek için ya da benim bilmediğim bir nedenle ayaklarına sandaletlerini geçirmiş.

Trabzon işi hasır bilezik Ogün Gümüş'den. 1991 yılından beri çalışmalarını sürdürüyorlar, özenli bir web sayfaları var. Geleneksel sanatlarımızı sürdüren ve yetiştirecek çırak bile bulamayan bütün ustalara saygılarımı sunarım. Bir gün onların da değerini anlayacağız... tamamen yok olduklarında...

17 yorum:

bembi dedi ki...

jennifer connelly'i (gerçekten) ailecek çok beğeniyoruz. ama nasıl olmuş da bu ayakkabıları giymiş anlamadım :) en çok ortadaki halini sevdim ben, altın rengi ayakkabısı ve takıları çok güzel ve uyumlu olmuş :))

BeYHaN dedi ki...

bu da arkası.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yazık... ayakları mahvolmuş ya...,belli ,var bir sebebi...
yoksa anneanne işi gibi sandaletleri
(beğenen vardı ise üzgünüm bana öyle geldi..) giymez di herhalde

Öykücü dedi ki...

Ben en çok ikinciyi sevdim.Ayakkabıları,takıları ile çok şık olmuş.

Üçüncünün oje rengiyle ayakkabı rengini yan yana sevmedim.
Ama desenler cidden çok hoş.Bi de kadına en çok üçüncüdeki ruj rengi yakışmış.

Kadının duruşu, ayakkabı seçimi berbat.Kaşları da normalde batmazdı ama bu resimlerde çok kalın geldi gözüme.Bu nasıl Holywood yıldızı hayret.

Sana Holywoodda ihtiyaç olduğu çok açık.Şakayla karışık ciddi bir yorumdur bu.

Sayfanı sık güncellemene bayılıyorum bu arada.

Sevgiler.

yass dedi ki...

bende 2. yı begendım ozellıkle ayakkabıyı.

Deniz dedi ki...

Bembicik, sanırım ayaklarında sorun var Jennifer'ın günahını aldım :) Altın rengine eskiden burun kıvırıyorduk, şimdi başımıza taç ettik. Ben de seviyorum vallahi:)

Beyhan hanım ve araştırmacı kimliği :)

perilicim, senin olaylara bakış açın pek objektif :) Ben kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi, galiba haklısın. Ben illa eleştireceğim ya. Türkü yarışmasındaki Kibariye gibiyim, herkese bir kulp buluyorum :) Sen de Şakir Öner :) iyi kalpli Perilikosk...

Öykücü, kalın kaş ışıktandır. Ben de ince kaşı sevmem, böylesi de fazla doğal sanki. Hani yukarıda dedim ya, ayak sorunundanmış demekki bu seçim diye. Ona da bir kulp bulalım, o zaman daha zarif ama ortopedik vs. bir sandalet bulunabilirdi.

Yass, hosgeldin, o zaman altın renkli aksesuarlara hücuuuum :)

Öykücü dedi ki...

Ayakkabıları bile kapatan bol paçalı bir pantolon giyseydi.Üzerine de pırıl pırıl bir bluz.Ya da bol paçalı kumaş, kendinden askılı bir pantolon-bahçıvan altına da beyaz gömlek.

O zaman ayakkabısı görünmezdi.

Deniz dedi ki...

Öykücü :) tarif ettiğin kıyafetler gayet güzel. Onu bilmem ama ben olsam önerilerini dinlerdim. Kızma Jennifer'a :)

fikriminincegülü dedi ki...

Ben de ortadakini beğendim. Sondakinin de desenleri çok güzel olmuş ellerine sağlık.:) Ayaklarına bişey olmuş herhalde kızceyizin. Arkadan görüntüde böyle bandımsı bişeyler yapmış. Ayakkabı vurmuş gibi. Oy ne kötüdür o ayakkabı vurması.:((
Geçenlerde bir kanalda, kıl testelerle gümüş işlemesi gösteriyorlardı. O nasıl bir el emeğidir, nasıl bir işçiliktir. İnşallah yok olmadan kıymetleri anlaşılır Denizcim.:))

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben üçüncüyü daha çok beğendim ama ikisi de birinciden güzel olmuş bence. ellerine sağlık
bu arada ayak sorunu çok zordur bilirim. geçen kış ben de bir süre işe kumaş pantolonların altında spor ayakkabıyla gitmek zorunda kalmıştım. görsen beni de düzeltirdin:)

Deniz dedi ki...

fikrimincim,el işlerinde zaten hassasım dur beni de ağlatacaksın :)

çekirdeksizüzümcüğüm, senin gibi zarif birisinde spor ayakkabı sırıtmaz kumaş pantolon altında da olsa :)

daphne dedi ki...

bu hatunu "Requiem for a Dream" filminde kesfedip sonraki calismalarini da heyecanla takip ettim. Ozellikle kalin kaslarinin hastasiyim :) yalniz sandaleti ben de anlayamadim belki ayaginda bi saglik problemi vardi rahat bisey giymesi gerekiyodu...

Mutlu Kadın dedi ki...

Bence 3. hali en iyisi :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

merhaba....
özledim....

Bilun dedi ki...

Denizcim ikinciyi çok beğendim!! 3. de çok güzel.. Hmm karar veremedim :)
İkisi de çok güzel..
Bu arada geleneksel sanatlarımızı sürdüren ustaların önünde saygıyla eğilip, değerlerinin anlaşılacağı zamanın çok yakın bi'süre olmasını diliyorum..

www.edasuner.com dedi ki...

Jennifer Connelly ablanın en güzel hali ortadaki resim bembimiz haklı. Bu arada benim ricam olacak SIENNA MILLER'a bayılıyorum zaten tarz giyiniyor ama seninde elin değse ona :) Aradım bulamadım buralarda çünkü.

Deniz dedi ki...

daphnecim, hoşgeldin. Seni burada görmek ne güzel :) Kalın kaşları ben de seviyorum ama her yüze yakışmıyor :\ Bunun için ince bir yüz olması gerek sanırım, bir gün bilgisayarda tabii :))

mutlu kadın, ben de 3. beğenerek yapmıştım. Bu arada FB maçta turkuaz formasını giymedi,maçı izlerken sen geldin aklıma :)

perilicim ben de özledim, dışarılarda işlerim vardı, dün de evde yoktum pazara gittik domates aldık :) Bugün sen okuldan dönünce iki bloga da birer post eklemiş olurum :)

biluncuğum, sana ikisi de yakışır :) El sanatlarına gelince, yok olacak en sonunda ya da müthiş pahalı fiyatlarla satılır hale gelecek. Belki de başkaları sahip çıkacak onlara... Aaaaay gene çenem düştü :)

eda, sienna miller'ı ben de beğeniyorum. Bana göre kötü bir seçim yaptığında hemen konuk olacaktır :)