30.8.07

Soru


Britney Spears, süper mini elbisesi ile. Elbisenin arka planını görmek isteyebilirsiniz. Merak edenler için elbisenin arka kısmının sadece linkini veriyorum. Pekiyi gözleri neden kapalı? Çünkü birşeyi unutmuş. Acaba neyi? A) Kim olduğunu B) Popüler günlerini C) Çocuklarını D) Panolonunu giymeyi E) Hiçbiri


Yanıt: Mavi lensinin tekini takmayı... Göz rengi ile oynamadım. Orijinal fotoğraf açıldıktan sonra üzerine tıklayarak daha büyük görebilirsiniz.

Not: Sevgili arkadaşım öykücü'nün yorumuna göre yeniden düzenlenmiştir.

18 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

Fotoğrafın arkasını gördükten sonra beynim durdu. Şıklar neydi? Mavi lensinin tekini diyorsun yani. Van kedisi gibi olmuş bu be. Donsuz (Afedersiniz) Van Kedisi.:))

www.edasuner.com dedi ki...

Alakasız bir yere yorum yazdım canım ama önemli silersin istersen ama herkes görsün ki ben sanmasın tamam mı ?

Ben geldim tatilden bu arada benim adımı kullanarak sağa sola pis yorum bırakanlar var aman dikkat bunu oku lütfen olur mu çok önemli arkadaşım http://www.edasuner.com/onemli/

Eda Suner
www.edasuner.com

Öykücü dedi ki...

Kıyafet önden kısa arkadan felaket:)Selülitler falan pek hoş olmamış.Ben bu kıyafetle evin içinde bile rahat gezemem:)))

Aslında bluz olarak ben renkleri falan çok beğendim.Ama bluz, elbise olarak kullanılınca vahim bir durum olmuş:))

Buna olmadı baştan yapmayacak mısın?Hem botları kıyafetle çok uyumlu ve çantası da botlar kahverengi olmasına rağmen elbiseye yakışmış.

Bence senin tarafından düzeltilmeyi hak ediyor.Alta bi mini etek, bi tayt uyduramaz mısın? Biraz da makyaj falan.

:)Sevgiler.

oyun1382 dedi ki...

selam
neydi ne oldu derler ya. bu kadında kayış kopmuş. bu halde olmasının tek sorumlusu da kendi değil bence. yazık diyorum...

sevgiler:)

bembi dedi ki...

ben C şıkkı derdim :) çok acayip gerçekten de. olsun, yeni bir trend olabilir belki, pantalonsuz ve tek lensli gezmek :P biyyy...

Deniz dedi ki...

fikrimincim benim de durmuştu :) ama sonra dikkatli bakınca çamaşırını bluzünün içinden görmeyi başardım. o aşamaya henüz gelmemiş garibim :)) ancak o günler yakındır :)

eda, silmiyorum tamam. senden gelen yorumlarda adında link var. sahtecilik olursa anlaşılır, üzülme.

öykücü, dayanamadım. yapmayacaktım ama yaptım, ancak bu kadar oldu :) blüzünü ben de beğendim. ortak bir zevkimizin çıkmasına çok sevindim :)) TakaWear diye bir marka var, onun ürünlerine benziyor sanki. Yazmalardan yapılıyor.

oyuncugum, üzülüyorum gerçekten çocukları için. gene onlar için eskisi gibi olmasını diliyorum. yazık yavrucaklara... hep o kevin mi ne onun başı altından çıkıyor, bir de yuva yıkanın yuvası olmazzzz :))

bembicim haklısın trend olabilir. gidip bir kutu alalım paylaşırız seninle :) zaten özledim lens takmayı (numaralı)... kotsuzluk trendine de uyamayız o zaman uzun bir bluz giymek gerekir ki, bu da pek imkanlı değil sanırım :* dur bakim ne giymişsin bugün? çorapların çok şekermiş. kikiki :***

Öykücü dedi ki...

Dnz:))

Müthiş olmuş.Her ikisini de çok sevdim.Hele üçüncüye ba-yıl-dım.

Bacaklarını da güzelleştirmişsin:)

Çok zarifsin.Cidden çok teşekkür ederim.Ama en çok "sevgili arkadaşın" olmama bayıldım:))

Sevgiler...

Deniz dedi ki...

öykücücüğüm, rica ederim. Bacaklara çok birşey yapmadım, ama az da olsa faketti demek. Uzun tayt mı dedi acaba diye düşündüm, kısa daha uygun geldi, belliki sen de onu kasdetmişsin. Yorumundan makyajı beğenmediğin anlamını çıkarttım :)) Beklentim olduğundan değil :) Haklısın vallahi beğenmemekte, önce bir bakıma girmesi lazım :)

Öykücü dedi ki...

Makyaj kısmını yorumu yazdıktan sonra farkettim.Beğenmemek mümkün değil.Kadın akşamdan kalma,yarı çıplak ve hafif kafayı sıyırmış biri sonuçta.

Makyajla güzel olması beklenemezdi zaten ama makyajı güzel olmuş.Ve senin makyajınla bakımsız ve hastalıklı görünmüyor artık.

Ellerine sağlık:)))

fikriminincegülü dedi ki...

Ben üçüncü resimdeki halini çok beğendim. O bluzun altında kahverengi süper olmuş. Hem çizmelerle de uyum içinde. Makyajı da güzel, en azından kendine gelmiş biraz. Her çıkışın bir inişi vardır ama, bu kız resmen tepetaklak gidiyor. Yazık.:((

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

linki tıklayınca gözlerime inanamadım,ünlü olunca mı bu kadar rahat olunabiliniyor?.
özel yaşamını bilmiyorum,ama yazık valla,tek göz lensler altsız sokağa çıkmalar bunlar normal değil
ben mini jeanli beğendim ,bkuz gerçekten pek güzel ,hemen Taka Wear i gezeğim ,teşekkürler....

Deniz dedi ki...

öykücücüğüm, her yerde Britney'in bu hali dolaşıyor. Gene de ayda 700bin dolar kazanıyormuş. Bir de kendini toplasa ne kazanır bilemiyorum. O dağıtmasın da ne yapsın :) Ne acımasız dünya... Eşşek gibi çalışıp ömrü boyunca bu para elinden geçmemiş insanlar milyonlarca...

fikrimcim, tayt seçtiğinin farkındasındır herhalde. koca kişisi kızmasın sonra :) Blüzü tam benlik, tanıyanlar bilir. Saçını da bişe yapsa diyeceğim ama, yoluk gezmeyi tercih ediyor, ayrıca bizim çenemiz ağrıdı kadının umrunda değil :)

Perilicim, artık rahat mı dersin, umursamaz mı dersin, salak mı dersin... Şımarık mı ya da... Biz bulalım da dikelim bu kumaştan birer bluz ne dersin :) Ben debeğendim de...

beyhan dedi ki...

vah vah vah!

Deniz dedi ki...

:) beyhancım bu bayanın adı geçti diye, blogun ziyaretçisi o gün 3.5 katına çıktı biliyor musun :) Medya da böyle zahir, saçmalasa da biz de raiting yapsak gibi bir düşünce taşıyor, mümkünse daha alttan.. daha alttan çekiyorlar. arkadan çekilen fotoda karşıdaki adamın azmi takdire şayan.

Adsız dedi ki...

o ne biçim kalçaöyle yaws ona kalça diyenin selülütü çıksın menopaza girsin emi sizi kınıyor ve meslek hayatınız da
başarılar diliyorum :)
gokhan_19_07@hotmail.com
akman_2077@hotmail.com

-*-*-*S_e_F_a_ AND g_Ö_k_H_a_N_*-*-* dedi ki...

o ne biçim kalçaöyle yaws ona kalça diyenin selülütü çıksın menopaza girsin emi sizi kınıyor ve meslek hayatınız da
başarılar diliyorum :)
gokhan_19_07@hotmail.com
akman_2077@hotmail.com

Aslı dedi ki...

Ha ha ha ! Ben pantolonunu sanmıştım.

Deniz dedi ki...

Aslı, hoşgeldin. Pantolon ya da giyilmesi gereken her ne ise (etek-şort) unuttuğu kesin :)