10.8.07

Kendime


Ashley Tisdale, Billy Joel konserinde. Bu da ne ilginçtir, konserde bile pozlar. "Ben geldim." hesabı. Biz de konserlere gitsek, bizim de fotoğrafımızı çekseler... Gündemde MFÖ konseri var, bilet fiyatı 40 YTL. Dört kişi gideceğiz, 160 YTL. Nerede o bolluk! Bileti ödül olarak veren bir radyo yarışmasına katılıp kazanmaktan başka çaremiz yok.

Elbisesinin desenini çok sevdim. Yapraklı desenler hep hoşuma gitmiştir. Rengini de kendime seçtim. Ayaklarının poz sırasındaki hâline inanamadım :)

12 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

O ayakların durumuna ben de inanamadım. Sinek ısırmış garibi arkadan kaşıyormuş gibi.:)) Elbisenin rengi çok çok hoş olmuş. Canlanmış, neşelenmiş. Güle güle giy. Ne kadar da yakışır sana. Hangi radyo programı veriyor bileti canım? Aynı konsere kazanırız belki. Sen bunu giyersin, ben de kırmızıyı.:))

www.edasuner.com dedi ki...

Deniz selam uzun zamandır bakıyorum çok güzel işler çıkarıyorsun valla bravo.Seni canım Bilun'umdan duydum ve takibe geçtim ilk kez yazıyorum ama readerda ilk sana bakıyorum. Ellerine sağlık.

Bu arada bu kısmı silersen sevinirim blogumu incele beğenirsen link paylaşımı yapmak isterim bloguma yorumla dönersin silerim merak etme :) sevgiler

Deniz dedi ki...

fikrimcim, henuz oyle bir program yok :)) olur ya duyarsam da katılırsam diye oyle soylemiştim. Bundan 5 sene önce bir konsere gitmek istemiş, ama biletleri pahalı gelmişti, biz de bir gün oncesinden sinemaya gitmiştik. Sonra sinemanın o gün bir çekilişi varmış ve o konsere bilet veriyordu. Neyse uzatmayayım, yanımızdaki iki koltuga cıktı ödül... Onlar da "Ya bizim biletimiz var zaten, isteyen var mı? Size verelim" dediler... Kimse "ben isterim" demedi. Sonra bize dönüp sordular... "A, nasıl olur şimdi bari, size biletlerinizin parasını verseydik" falan derken, ertesi aksam kendimizi konserde bulduk :) Ama bu tür birşey hayatta bir kez denk gelir zannımca.. Seninle gitmek konusunda, gideriz tabi...


Merhaba Eda, begenmene sevindim. Fakat yorumun yarısını silmek pek imkanlı olmadığından, kendin değiştirsen daha uygun olacak sanırım :) Sevgiler.

Sweety dedi ki...

elbise harika olmus denizcim.hardal ve yesile bayilirim. Bu arada hilkat garibesi gibi durusu duzelttigin icinde saol icim bir tuah oldu gorunce. Bence bu fotolari kadinin mailine yolla. belki bir daha bu durusu yapmaktan vazgecer. delimi ne :D

beyhan dedi ki...

ayak çalışmasını sevdim hem terliğin deseni hem ayağın duruşu. solu da ters çevirip çarpmışsın bravo ve de alkış! :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizcim,ben köyüme döndüm gari..
sizi üzülerek Melih Gökçek ve muazzam fikirleri ile başbaşa bırakıyorum ,
seni tanımak çok keyifliydi,sıcak ve dost insan....

Defne dedi ki...

Yazdım yazdım, uçtu :(.
Neyse, ne güzel olmuş, ayak da tam yerinde. Ben de ilk bakışta zorlandım ayağın durumunu keşfetmekte :)).

Konser mi dedin? Ühüüü, ben bir sosyal aktiviteye katıl(a)mayalı ne kadar oldu acaba? ...

Öptüm.

cekirdeksizuzum dedi ki...

konser vişnelikteyse radyo odtü bilet verir muhtemelen.
elbise de ayak da çok iyi olmuş canım ellerine sağlık...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

deniz nerdesin sesin soluğun çıkmıyor,
umarım bir sorun yoktur....

Deniz dedi ki...

perilikoskum, atlamışım cevap yazmayı, afedersin :(

neolur bizi bırakma onunla başbaşaaa :) seni de tanımak çok güzeldi. çok sevk aldım. iple çekiyorum birdahaki imkanları :)

Defnecim, kocalar da kaynaşsa, şöyle kalabalık bir ekip halinde bir etkinliğe imza atsak :)) Biz de en son konsere 2002 haziranında gitmiştik :) benden kötü sayılmazsın herhalde :*

çekirdeksiz üzümcüğüm, haklısın. Vişnelikte. Radyo ODTU verir bilet, ama daha var sanırım zamanına. Ancak bu biletleri benim kazanma şansım cok düsük. Daha önce vişnelikteki bir konsere bilet kazanarak bu hakkımı yitirdim sanırım :)

perilikoske 2 tur yoklaması: sorun yok, sadece bu aralar herkes bikini ve mayolu :) elbise giyen pek yok, bana iş düşmüyor :))

Bilun dedi ki...

Denizciğim, ne güzel olmuş yine bu.. Ve o ayaklara şok oldum ben de :)

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Deniz teyzeciğim Ashley Tisdale ben hayranım.Ona her şeyi yakıştırıyorum.Ama elbiseyi daha da canlandırmanız çok güzel olmuş.Bu arada ayakların durumuna inanamıyorummmmmm