24.8.07

Kabus


Bir haftadır işlerim epeyce yoğun, gelecek hafta da yoğunluk devam edecek. Önceki gün sevgili Jülide'den mordolap'a misafir yazar olmam için zarif bir soru geldi. İçeriği netleştirdikten sonra da başladım işten kalan zamanda projeye uygun ünlü bayanlar aramaya... Ara, ara derken daha önce de gözüme ilişen Kim Kardashian, artık canıma tak etti. Gittiği her yerde bu pozu vererek adeta gelenekselleştiren Kardashian'ın bugüne dek gördüğüm bana göre tek hoş hali alt sıra 1. karedeki hali. Moda tasarımcısı olan Kardashian'ı kıyafetlerinin takdirini sizlere bırakıyorum.

7 yorum:

Öykücü dedi ki...

Mavi elbiseli hali de benim favorim:))

Bu pozu veriyor olma sebebi bence en güzel bulduğu "yerini" öne çıkarma isteği.Kadın sadece poposundan kilo alıp veriyor sanırım:))))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

allahım mavi elbiseli pozu gazete de görmüştüm,bu nedir ya ,facia bir durum ...hımm bir de moda tasarımcısı evlere şenlik,kadın kendini ilahe falan zannediyor herhalde,hep aynı poz...
çok mu yerin dibine soktum yav...

beyhan dedi ki...

yok artık. bir de jennifer lopez'e laf ediyorlardı.

fikriminincegülü dedi ki...

Canım hayırlı olsun. Eminim çok güzel şeyler yapacaksın orada da.:)) Şu senin kabus beni bitirdi bu gün. Ben alttaki pempeli poza bayıldım. Hem daha ayrıntı vermiş o muhteşem poposundan.:)) Hakikaten moda tasarımcısı mıymış bu kızceyiz. Bir de Sevtap Parman'a laf söylüyorsunuz yahu.. Keyyyyy seeraaaaa seeraaaa..... vıl bii vıl biii.:)))

Deniz dedi ki...

Kesinlikle öykücü, dediğin gibi. Bu da onun medari iftiharı (dogru mu yazdım) olmuş, aynı şeyi bir kere de Pamela Anderson için kullanmıştım. Kim hanımla ilgili araştırma yapıp modacı öğrenene dek nelere maruz kaldım. Kendisinin mesleğinden önce türlü türlü fotoğrafları karşıma çıkı ki, bunlar da neden öyle poz verdiğini izah etmeye yetti :) iyyyy... Evet bir de o kilo alıp verme fikrin cok dogru :)


perilikoskcum, özgüven meselesi belki de :) belki de artık sıfır bedenden bıkıldığı için bu tür bedenler ilgi görüyor, o da dönüyor hemencecik gösteriveriyor. Bol birşey giydiğini ise neredeyse görmedim, zira beklenen efekt yakalanamıyor galiba :)

Beyhancım belki de JLo ortalarda yok diye tahtına adaydır :) Maydanı boş bırakmamak lazım.

fikrimicim, pembelinin orijinal fotosunu gonderebilirim dilersen, biliyorsun orijinaller dev gibi ve her türlü ayrıntıya ulaşabiliyorsun :) Sen de beni bitirdin Sevtap Parman'ın şarkısını yeniden anımsatarak :) Ayrıca bana duydugun güven için teşekkür ederim. Bu yaptığım bir zorunluluk olunca gerildim, bir de daha zordu yaptığım şey. Bakalım, çıkınca haber veririm :***

Adsız dedi ki...

aman allahım bu ne =|

laloba dedi ki...

Çok kötü ya. Yağlı, yağlı ıyyk :(