16.8.07

Ceket


Will&Grace'in Grace'i Debra Messing, Agas&Tamar'ın kokteylinde... Canımın içi Mersin'de, hırkaya "ceket" derler. Bunu ilk duyduğumda bana garip gelmişti, yıllar geçtikçe alıştım. Burada Debra'nın hırkası ceket olarak nitelendirilmeyi hakediyor sanırım.

Hırkasını çıkarınca aynı şekilde durmuş neredeyse. Bende paylaşmak istedim. Eşime, "Bak kadının hırkasını sildim, güzel olmuş mu?" diye sordum. Sizleri kandıracağımı sandı ve bana kızdı :)

Parlak bir kumaştan kıpkırmızı, en sevdiğim renk kombinasyonu ile iki kat ve pastel renklerde üç alternatifili uzun posta bu haftalık son...

20 yorum:

shopkolik dedi ki...

annadim ben onuuuu :) elbette hak yerine gelicektir!

Öykücü dedi ki...

Senin renklendirmenle elbisenin modeli iyice ortaya çıkmış.Süper olmuş.

Ki ben kırmızıyı çok severim.Buna rağmen senin renklendirmenle uçuşan elbiseye dönen bu haline bayıldım.

Kimmiş bu kendi yapmadığı şeyleri kendi yapmış gibi gösteren merak ettim.

Sevgiler.

bembi dedi ki...

ikikişinin bildiğini üçüncü bir kişi de biliyor, bu da shopkolikin yorumuyla ortaya çıktı :))

üçüncü elbisenin renkleri ve ikincisinin saçları ve kırmızı ojesiz hali çok hoş. orjinalindeki kırmızı bir tuhaf değil mi? kırmızının hakkını verdiğin ilk hali de güzel :)

Öykücü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki...

shopkolik, öyle mi dersin :) hak yerini bulacak mı?

öykücü, kırmızıyı ben de çok severim. Oyuncunun saçları da kızıl olunca, turuncuyla karmakarışık olmuş diye düşündüm, çeşitledim. Beğenmene sevindim, sevgiler... Ha mevbubahis kişiyi ben değil, başka bir arkadaşım bilginize sunacak :)

bembicim, kırmızı ojeyi niye sevmedin :( Süremedim değil mi, taşırdım, biliyodum zaten :) Basit ama bence rahat bir elbise. Yoksa rahatsız mıdır :/ Neyse işte, ben severim boyle kıyafetleri :) öptüm

işitmekaybı dedi ki...

denizciiimmm,

kızın saçlarını bıraktığın ve kırmızı bileklik de taktığın ortadaki resim harika olmuş...sen bu işte baya iyisin yaf...

eşin de filozof gibi konuşmuş valla,3 kere okudum ne demiş acep diye :P

Öykücü dedi ki...

Dnz,

Ya ben o arkadaşını okumuyorsam.Bari açıklayacak olan arkadaşının kimliğini ya da linkini versen.

İkinci elbiseyi ben pek sevmedim ama ojelerini ve saçını sevdim.Hint işi bir elbise olmuş ama iki rengin yanyana duruşunu sevmedim.

Bilun dedi ki...

Yahu ben yine bi'�ey ka�rd�m ama ne? Denizciim l�tfen s�yleyin ya da kim s�yleycekse ona gidip, soral�m haber et :)
Bu arada ben de severim b�yle elbiseleri.. Hepsi de g�zel olmu� valla, ellerine sa�l�k..
Bi'de ben sana pas att�m, bak bi istersen :)
�p�c�kler..

Deniz dedi ki...

Öykücü, iki rengin yanyana duruşunu sevmemişsin, ben çok severim :) Gerçi şimdi baktım da boğuk geldi, gene de sevdim. O zaman bilezikler sana gelsin. Bu genel olarak bütün çalıntı işlere karşı bir hareketmiş, bildiğim kadarıyla.

işitmekaybım, saçlar senin için konuştuğumuz gibi, değil mi?ararken de aklıma geldin :) O bana, "hırkasızı ben yaptım diye yazma, ayıp" dedi. Hani ikisinde de duruşu çok yakın ya, sizi kandırmayayım diye uyardı beni. halbuki sizde kanacak göz var mı :) zaten ben de yapmadıgım şeye yaptım demem... olay boyle işte...

biluncuğum, logoyu ekleyerek solar tekneye destek verebilirim :) olabilir mi? Duymayan bir ben kalmışım sanırım zaten, bu pasla da gol oldu. Artık herkes duymuştur :)

Mutlu Kadın dedi ki...

En son yaptığın çalışma bence çok hoş olmuş. Bende yazıyı okumadan resimlere ilk baktığımda aa hırkayı nasıl çıkarmış dedim süper valla :)

Defne dedi ki...

Ben de Bembi ile aynı fikirdeyim :). Üçüncü elbise ve de ikincideki saçlar.
Öpüyorum.

Deniz dedi ki...

mutlu kadın, bizde kandırık yok işte :) Ama gerekirse çıkartırım da hırkasını :)) heeeyt ! Senin gibi zarif bir kadına da en romantik olan sondaki yakışır :)

Buyrun bir zarif bayan daha :) Canım Defneciğim... Öyle saçım olsa daha ne isterim kozmetik dünyasından :) Ben de öptüm, kısa zamanda görüşmek ümidiyle...

Öykücü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fikriminincegülü dedi ki...

Sondaki çok hoş ve zarif olmuş. Lakin ben yine de ilk resimdeki rengi ve ikincideki saçı alayım.:)) Kimmiş bu kandırıkçı ben de merak ettim bak şimdi.:))

Öykücü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki...

Öykücü, sana buradan yazmak istemezdim ama sayfandan sana özel olarak ulaşmam imkansız. Buradan yazmaya mecburum. Bembi benim kardeşim, gerçek kardeşim yani. Blogunda çizdiği şeylerin izinsiz kullanımı konusunda çok titiz. Bizim tanımadığımız bir adam onun çizimlerini kullanmış. Uyarılarını dikkate almadı önce. Sonra bir arkadaşımız bize bir platformdan söz etti. Burada çalanlar ilan ediliyormuş vs. Oyle soyleyince kaldırdi, olay hallolunca ben de yansıtmak istemedim. Olay bundan ibaret. Birkaç gün uğraştık sadece. Sandalye ile ilgili de tam anlamadım, bu sefer de ben meraklandım şimdi. Neticede bence her türlü kandırmaca ortaya çıkmalı. Her ne konuda olursa olsun. Siyasi de olsa, emekle ilgili de olsa... sevgiler

fikrimincim hoşgeldin, bitti iznin demek... bu arada ne maceralar birikmiştir, geleyim de bakayım :* Aslında saçlar aynı renk de, dalgadan degisik gorunuyor sanırım. Kendi saçı kadıncağızın o da... Düz saçlıların dalga merakı (ben dahil).. öptüm..

Deniz dedi ki...

Günaydın... Öykücü, ben yukarıdakini yazarken senin yorumun geldi :) Ben öyle bir tehditkâr durum sezmedim. Yazdıklarını okuyanlar da (kendi sayfandan seni takip edenler) senin böyle birisi olmadığını tahmin edebilir. Sevgiler.

Öykücü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki...

Ne kadar düşüncelisin sevgili öykücü.. dilediğini silebilirsin elbette... Bu arada sana yorum yapılamadığı için buradan söylemeliyim ki, yazdıklarını okumaktan büyük keyif alıyorum, anlatım tarzını cok begeniyorum :) Yeri geldi diye yazmıyorum, sadece sana ulaşmanın başka yolu yok :) Özet: dilediğin yorumlarını silebilirsin. Dikkatinden dolayı da ayrıca kutlarım :)

Öykücü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.