28.7.07

Öfkeli kalabalık


Jerry Hall, Mick Jagger'ın uzun yıllar evli kaldığı eski eşi. Şimdi kendisini eleştirmek değil amacım, gazetelerde 2 gündür "photosoplu mu, değil mi" tartışmasına değinmek istiyorum. Benim yaptığım 5 dakikalık bir çalışma. Bunun bir dergi için hazırlanacağı düşünülürse mucize yaratmak hiç de imkansız değil. Hatta ben bunu bitirdikten sonra Jerry Hall ile de ilgili bir selulit haberi yapıldıgını gördüm. Gazeteler! Dünyada değinecek ölümler, savaşlar, kuraklık, çökmüş ahlak kuralları varken artık onun bunun etiyle buduyla uğraşmasa... Uğraşan da lazım da, bari hepsi uğraşmasa.

6 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

Işıktandır o ışıktaaan.:))) Memleketin bu kadar sıkıntısı varken, Hülyanın bacakları, gülbenin poposuyla uğraşıyorlar diye kızıyoruz bizim basına. Demek dünyada da bu böyle canım. En önemli sorun selülittir nokta.:)) Apla be.. bize de yapsana şöyle bi çalışma, biz de çıtır olalım iki dakkada. Nolur apla be.:))

Deniz dedi ki...

fikriminenbirincigülücügüm, en önemli sorun selülit, yoksa nasıl uyutuluruz degil mi? Şekerciğim sana da yaparım ama önce kendi fotolarımı düzeltmem lazım :)) Çıtırlar halt etmiş, 100 çıtır gelse kimse seni değişmez. Gene de tabi yaparım, sen iste yeter :) A, bak sana bir anımı anlatayım. Bir arkadaşım doğum yaptı, 1 sene sonra onun bir fotografını cektim. Sonra da bacaklarını incelttim gobegini yok ettim ve bastım iki hali de verdim ona. Amanin nasıl mutlu olmuştu o zaman, o günden beri halen cok kilo vermedi, ama kendisini öyle görebilmek çok hosuna gitmişti :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

mesajımı okuduktan sonra silersen sevinirim...
numaralarımızla mok tan durumlar olmasın...

Deniz dedi ki...

tamam periliciğim, sildim. Sıcak ve susuz Ankara'da görüşmek üzere :)

bembi dedi ki...

yazdıklarına kesinlikle katılıyorum! ayrıca kadınlar porselen bebek gibi olmak zorundalarmış gibi bir imaj çiziliyor. herkes göbeğini, selilütini vs sevsin, sağlıklı olan heryeri için mutlu olsun, gerisi boş :)

ama tatil fotoğraflarımı böyle 5 dakikada elden geçirirsen çok makbule geçer yetenekli ablacığım!! :D

Deniz dedi ki...

bembicim, inan bana o denize girdim yıllar sonra, dönüp aynada bakmadım mayolu halime ardımdan :) nolacak, ben gormuyorum başkası da ne bakıo canım ve de onlara ne .. di mi :)

tatil fotolarında denizi ve gokyuzunu mavileştirsek, kumun da rengini canlandırsak yeter :) kanımca