13.6.07

Seksek


Megan Fox, "Transformers"ın prömiyerinde Sidney'de. Daha önce de aynı ayakkabıyı giymiş, aynı pozu vermişti. Hatta aurumcuğum, şöyle bir yorum yapmıştı. "Bacaklarını düzeltemem" diyemem. Ancak aurumcuğuma bu kızın tek bir poz bildiğini ve bunun da artık kendisiyle özdeşleştiğini belirtmek için (topla haydi cümleyi) biraz elbise değişikliği yaptım. Bacakları böyle olmazsa, Megan dengede duramıyor sanırım :) Ayrıca sağdakinin rengini hiç beğenmedim. Önerilen ilk rengi uygulayıp ekleyebilirim.

NOT: bembi esmeralda olsun dedi, işte esmeraldası :)



13 yorum:

bembi dedi ki...

acaba bu bayanın yürüyüşü de mi böyle :) yengeç yürüyüşü gibi :)) ilk yorum yapan kişi olarak iş çıkarmak istemem. benim görüşüm esmerlerin canlı renkleri çok güzel taşıdığı yönündedir,güzel bir kırmızı, mor, yeşil veya mavi gibi.. bu kız esmeralda, kırmızı da giyebilir ama sağdaki renk de bence çok hoş..

Bilun dedi ki...

Elbisenin modeli çok güzel olmuş :) İkisi de çok hoş duruyo..
Bengi'ye de aynen katılıyorum ayrıca! :))

bembi dedi ki...

böyle de güzel olmuş :) eline sağlık :))

Sweety dedi ki...

allah allah ne garip degilmi birsuru obektif senin ustune dogrultulmusken insan nasil olurda her seferinde boyle garip bir pozu verebilir. Yada neden yaparsin bunu ay ne garip. Pes diyorum. Ayrica sanada pes diyorum dnzim bence artik sen modelleride kendin yapmaya basla ya :D

aurum dedi ki...

bende diyorum dün neden kulağım çınlıyor ;)benim sensor devreye girmeye çalışmış ama işlerden güçlerden algılayamamışım (sanırım yaşlanıyorum)...
gelelim zat-ı muhtereme....korkarım bugünde günümdeyim ve ben biraz soora yapacağım yorumun gerçek kişiliğimi yansıtmamakla beraber içimde zapturapt etmeye çalıştıım kişiliğin hayal dünyası olduğunu belirtmeliyim:)

bence bu kızın(adı meganmıymış) şekliyle falan uuraşma dnz apla..duruşunda bi arıza olduğunu anladık, giyinmesini bilmediğini anladığımız gibi..çocukluğuna falan dönmek lazım evde askılık olarak mı geçirmiş bir dönemini die ama onu da boşver..benceeeee kafasını koparıp eline verelim çok postmodern bi vitrin mankeni olur bundan(dansöz kadın vardıya onun beyoğlundaki zıpır tükkanına)..başka bişii olmaz....:))) hehehe içimden geçeni sööledim..+17lik bi yorum oldu ama napiim...;)) sevgiler

Deniz dedi ki...

biluncum teşekkürler, kanımca sana bu elbisenin şööyle çiçeklisi çok yakışır :)

bembicim, çok da sinmedi içime ama nazım da sana geçiyor sanırım :)

sweetycim, bu aralar çok dikiş dikmek istiyorum ancak güvenemiyorum kendime, böylesi daha rahat :)

aurumcum, postanın adını "aurum sensörü" koyacaktım sonradan vazgeçtim, sensör çalışmaz malışmaz, nemelazım rezalet olmasın diyerekten :) kafa oparıp eline koyma fikrin pek şahane. fekat cadılar bayramı postası yaparsan daha uygun düşeceği kanaatindeyim. sen her zaman günündesin zaten de, işler güçler malum... bu yaptığımız iş para etse, 1 dakika tutmam seni yanıma alırım :*** ama nerdeeee :)

aurum dedi ki...

ayyy dnz aplacııım :))
walla hayali bile güsel, para da istemesdim, eteklerinin dibinde sağa sola sataşırdım eğlenirdim Allaaam ne renkli ve mutlu bi hayal oldu buu...çok öpücük, bi çok sevgi benden sana......turuncu şalıma dolanıp sığınacam yakında yanınıza ama turuncu şalla bu konseptte olmaz ki, kafa koparmak nerde OMMM felsefesi nerde ;)

Esin dedi ki...

o da benim gibi fotograflarda kotu cikiyordu, guzel oldugunu dusundugu en guzel pozu bulmus sanirim :) Unutmayip, her seferinde ayni durusa gecmek de zor olsa gerek.

Adsız dedi ki...

Ne güsel olmuş.:)) Ay ben de istiyorum böyle bir elbise. Ama, o kadar ot yaşıyoruz ki son zamanlarda, işten eve evden işe, nerede giyecen demi?

Bu arada FİG ben şeker. Yorum yazamıyom sana kimliğimle. Çarş. günü o kadar uğraştım.

Deniz dedi ki...

şekerim neden olmuyor, yani neden kimliğinle yazamıyorsun?acaba sorun nedir, tüh bak üzüldüm şimdi... Bir tek busayfada mı olmuyor, genel bir olay mı acaba? Elbiseye gelince akşamları evde giyinip oturmak lazım sanırım. mini olur maksi olur her boy olur :)

BeYHaN dedi ki...

yaşasııın arkadaşımın sesli harfleri gelmiiiş eyoo. bu kadar güzel bir ismin sadece sessizleri mi kullanılırmış canım."benden başka deniz diye seslenen yok ayol yanlış mı yapıyorum?" diye kıpraşım duruyordum. şükür.

Tuba Çıraklı dedi ki...

Sonuncu özellikle süper durmuş ya :)
Alice harikalar diyarından fırlamış gibi olmuş.

Deniz dedi ki...

tuba çıraklı, hosgeldin :) sayende kendi zaman tünelimde yolculuk yaptım, "Sek sek" gönderinize bir yorum var diye mesaj geldiğinde, hangisiydi sek sek,onu bile anımsayamadım :) Alice'in elbisesinde de fırfırlar var haklısın, bilinçaltımdan gelen birşey belki de, çocukken kahramanım Alice idi :)