24.5.07

Cannes - 3


Nurgül Yeşilçay, 60. Cannes Film Festivali'nde Fatih Akın'ın "Yaşamın Kıyısında" filmi için, film ekibiyle geleneksel fotoğraf çekiminde. Bu sadece gösterim öncesi bir fotoğraf çekimi de olsa gönül istiyor ki, güzel gözlü Nurgül'ümüz oradaki en güzel kadın olsun, umursamaz bir görüntü vermesin, "Hem yetenekli, hem de gerçekten güzel, hem de bir anneymiş" desinler. Ben sanat anlamında eleştiri yapmıyorum, oraya gidebildiğine göre çok iyi bir film olduğuna inanıyorum. Ülkemizin her alanda başarılara ihtiyacı var. Fatıh Akın'ın neredeyse bütün filmlerini izlemiş bir fanatiği olarak bol şans diliyorum.

Ne mi değişti? Değişmesi gereken herşey :) bembi'ye sevgilerimle armağan ediyorum, iyi ki bir kardeşim var!

30 yorum:

bembi dedi ki...

Öncelikle inanamıyorum! İnanamadığım şeyler;
1- Gerçekten güzel makyajın bir kadını ne kadar değiştirdiği, ne kadar çok şey kattığı!
2- Elbisenin renginin ne kadar önemli olduğu! O kadar fotoğraf manikansının karşısında bej renk soluk bir elbise, olur şey değil. Renkli gözlü çok güzel bir kadın, neden böyle bir yeşil elbise tercih etmemiş!
3- Saçlar! Plajdan çıkmış gibi, kafasında tarak izleri var. Bu kadar savsaklanamaz, inanamıyorum! yandan ayrılmış koyu renk saçları ifadesini çok değiştirmiş, çok daha çekici duruyor!
4- Türk sanatçısı böyle baştan savma mı olur? Bugün kendine özen göstermeyecek de ne zaman güzel giyinecek? Bizi temsil ediyor bir yerde :) Biz bile düğün dernekte daha şıkız anasını satiym!
5- Kısacık sürede bir bakımsız kadın bu kadar mu güzelleştirilir! Ellerine sağlık ablacım, süpersin!! Nurgül görse de şapşallığını anlasa :))

bembi dedi ki...

bu arada kaptırmışım kendimi :)) iyi ki ablamsın demeyi unuttum!!! :*

sunthing dedi ki...

Merhaba,
Daha önce ses vermemiştim ama Nurgül'ün son halini gazetede görünce tam da "bi el atıverin şu kızcağıza" şeklinde size yazmak için sayfaya girdim ve Bembi'nin benden hızlı davrandığını gördüm.Tamamen Bembi'ye katılıyorum.Gerçi Nurgül okulda da böyleydi, partilere filan bornozla geldiği görülmüştür hahah :)

DNZ dedi ki...

bembiciğim,
1- Haklısın. Makyaj istediğin gibi görünmemizi sağlayan en büyük silahlarımızdandır :)
2-Yeşili gözleri için tercih ettim, bej elbiselere ölüm!
3- Saçlar ve tarak izleri.. Belki plajdan çıkmıştır, bilemiyoruz, di mi :) Orada Türk kadınını temsil ediyosun Nurgülcüğüm :)
4-Ay evet, ben de onu diyorum. Hüseyin Çağlayan, Rıfat Özbek, Dice Kayek ve şu anda aklıma gelmeyen bir çok modacımız var. Zaten Arzu Kapol bütün kolleksiyonunu vermiş, kendisi seçti herhalde içinden bunu...
5-teşekkür ederim :) sen süpersin asıl...

sunthing, demek seni konuşturmak için bunu yapmak lazımmış :) Tamam hepimizin çılgın günleri anları olabilir, ama herşeyin de bir zamanı vardır yahu! teşekkür ederim, sevgileeer... Sesini yeniden duymak ümidiyle :))

kurunane dedi ki...

dnz sen bi-zim her-şe-yi-miz-sin.(ltf slogan şeklinde okuyunuz)

valla benimde iyi ki blog arkadaşımsınız siz yaa. nurgülü bende beğenirim ve bu hali ile daha da bi güzelleşmiş.

fikriminincegülü dedi ki...

Atladığımız bir nokta var.. şimdi bu kız, ilk resimdeki gibi olacak oraya gittiğinde.:((
:Yani bir şekilde bundan haberdar olabilseydi.. şu görüntüyü görebilseydi.. sanırım kendi bile inanamayacaktı. Bu kadar mı güzel olabilir.. ellerine sağlık.:)
Kurunanenin sloganına aynen katılıyorum.:)))

Bilun dedi ki...

Tüm güzelliğini ortaya çıkarmışsın Nurgül'ün; Dnz'ciğim. Yine bravo, kocaman alkışlıyorum seni!!

DNZ dedi ki...

kurunaneciğim teşekkür ederim. azıcık özen gösterseydi diye düşündüm. sade olduğu için bu tarzı seçmiş, sade ve kadınsıymış-mış..

fikriminciğim, atladığımız noktayı atlamadık, gitti öyle oldu :) bize danışsaydı, iyi olurdu. kendi kaybetti (diye olayı abartayım) işte boyle :)

Biluncuğum, ne zaman bakalım doğum günün, bilelim de ayağımızı denk alalım :) teşekkür ederim bu arada. o senin kendi güzelliğin :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Dnz,
Nurgül'ün bu talihsiz fotoğrafını görürü görmez resmen ağzım bir karış açık kaldı ve "Derhal Dnz'e emanet edilmeli bu şaşkın kız,bu kadar mı savsaklanır ayol.Bizler bile bir düğün,nişan,yemek öncesi neredeyse kampa gireceğiz bu duru güzellik ve masum seksapellik karışımı muhteşem Nurgül'ün girdiği kılığa bak.Hadi bej elbise başlıbaşına bir facia ama üstelik memelerde sarkmış gitmiş karnına doğru"dedim ve "Dnz buna nasıl bir şey uygulayacak?"diye merakımdan çatladım.

Ellerine sağlık.
Nurgül bunu görse de"amaaaan sende,çıplak değildim en azından ve ben kendimi çok beğendim,cemde bayıldı"deyip geçecek bir anlaşılmaz savsaklığa sahip bir umursamaz ruhtur.
Sevgiler Dnz.

Ben seni sessiz ve ilgiyle,ayıla bayıla seni devamlı takip eden T:)))

Bilun dedi ki...

Ayağınızı denk almaya gerek yok Dnz'ciğim :) Ayıp olmaz dimi söylersem?
Hem niye olsun ki, biz bizeyiz dimi?
30 Haziran :)

fikriminincegülü dedi ki...

Kız bu gitti mi oraya.. anaaaa, böyle mi çıktı orta yere.. ben de ayakta uyuyom he. E seni de göndereydik bununla valla be. Yok muydu ki bunun danışmanı filan.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yani hakikaten bir facia...
renksiz,soluk ,çok sıradan bir görünüm...
bu akşam tv de gördüm sarı bir elbise giymiş orda daha iyiydi,
ben bu kadına bayılıyorum ama böyle de görünce üzülüyorum ya...
ellerine sağlık....baya yola girmiş...

DNZ dedi ki...

T. bana güvendiğin için teşekkür ederim :) tam anlamıyla "ses getiren" bir post oldu. 2 okurumu tanımış oldum Nurgül sayesinde...

biluncuğum, tamam kaydettik. keşke herkesin yaşgününü bilsek de kutlasak :)

aha! fikrimincim uyumuş, habersiz kalmış :) noldu sana o yazılara ilk yorum yazan aceleci kişilik :) yok şaka tabi de, ben dün olacak diye bilmeme karşın, ben bile şaşırdım ne ara oldu diye.. bir de sosyal sorumluluk sahibi olduk ya burada, nöbetçi uçankuş muhabiri olarak :)

perilikoskcugum, ben elbisesinden cok saclarına takıldım her iki halinde de... cok mu sıcak acaba? ben olsam dalgalı saclar tercih ederdim, ya da şöyle dalgalı saça hafif bir toplanmış havası belki... aman neyse işte, ödül alsınlar inşallah, onu bekliyoruz...

BeYHaN dedi ki...

efendim sakarya kartepeden iyi günler. iki sunum arası kalan boş vakit işte böyle eğlenceli hale gelir.
denizim menizim buralardan bile takip edilmektesin.
gelelim sadede zaten şişmiş bir balon, cannes'a giderse kim tutar onu? "aha da ben o kadar güzelim o kadar güzelim ki ne makyaja ne de eli yüzü düzgün bir kıyafete ihtiyacım var. zaten yetenek desen bende, zeka desen bende. bir de marjinalim hiç sormayın gitsin. açık oturumda kocamın omzuna yaslanır uyurum, kilise falan satın alırım, ben ancelina kocam bred çocuğumuzun resmini satarız, mikrofon gördüm mü absürd yanıt vermeden duramam.." falan filan uzar gider bu liste. tüm hayranlarından af dileyerek işime bakıyorum ben.

denizcim ellerine sağlık. maus tutan ellerin dert görmesin. yanaklarından öperim.

funda dedi ki...

merhaba deniz

nurgülü bende çok severdim ama bu halini görünce şok geçirdim resmen, bu ne çirkin bir kıyafet,saç,makyaj,hele gögüs dekoltesiçok fena (çokmu acımasız oldum ya:) kusura bakma ama senin yaptığın değişiklikler bile bana nurgülü güzel göstermedi...

Adsız dedi ki...

resmi gördüm ve "olmadibastan"
nurgül'e çeki düzen versin, ooof ooof dedimmm:)))
bu blog ben de bağımlılık yapmış, cümlelerime girmiş bilmeden...

dnz bence de havalı bir saç, ince uzun bir elbise lazımdı( bkz.monica bellucci)

bizi temsil ediyor bu nurgül farkında değil mi? kendi için katıldığı davetler umrumda değil ama burada özen göster bari be savsak kızım:(((( ben de kelebek te yok şu paristeki moda evine gitti yok elbise diktirdi falan deyince bişey olacak zannettim. oraya kadar boşuna yorulmuş, burda dnz vardı:))
kulpsuz

begumgum dedi ki...

Kesinlikle harika olmus!Nurgul gercek hayatinda seni danisman olarak kullanmali Dnz ablacigim.Bu arada atladigim ve yeni farkettigim bisey var ki :"dnz abla bana da el atsana" :)

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Sitenizi tesadufen internette buldum. Anne ve anne adaylarina ozel bir sitemiz var" http://www.gebelikveannelik.com/ sitemizde forumda mevcut amacimiz guzel paylasimlarda bulunmak sizde bizi sitenizden link vererek desteklerseniz bizi cok sevindirirsiniz.

Tesekkurler, Iyi Gunler
www.gebelikveannelik.com

DNZ dedi ki...

beyhancim, güzel hava vardir inşallah, burada yağmur basladı. biz mutluyuz da, bari oraları gezerdiniz diye dedim :) öptüm iyi kongreler :)


funda merhaba, yeni isimler görmek çok güzel, hoşgeldin :) herkes eleştirdiğine göre seni acımasız olarak nitelendiremeyiz :) bana gelince, kusura bakmam, buradaki işim bu: kusur bulmak :)

kulpsuz :) hoşgeldin. işte bana güvenen bir okur daha :) nasıl güzel bir duygu bir bilseniz :) bir de sorumluluk giriyor işin içine tabi :)) ben de giysileri ile ilgili yazıları okuyunca meraklanmıştım. sonuçta ne kadar hakkında konuşulursa o kadar iyi. klas bir giysi süper makyaj ve muhteşem takılar giyseydi, hepimiz "ay harika olmuş" diyecek ve geçecektik :)) bir çeşit pazarlama yöntemi olsa gerek...

begumgum, benim için bir iyilik yap ve beni işe al :)) şekerciğim biricik gümgümüm, senin neşen, şirin güzel yüzün, enerjin herşeyin harika... el atacak bir durum göremiyorum... ama ücrette anlaşırsak neden olmasın :D öpüyorum, selam soyle bu arada :*

www.gebelikveannelik.com, linkinizi ekleyeceğim.

Adsız dedi ki...

CANNESİN EN DOĞAL GÜZELİ NURGÜLDÜR,OKADAR.

ya kızlar çok haksızlık ediyosunuz.nurgül o kadar yetenekli,o kadar zekiki şunu demek istiyor beden diliyle "benim yeteneğim benim güzelliğimin ihtişamlı bir elbiseye,milyon dolarlık mücevherlere,taşlı ayakkabılara,şatafatlı bir makyaja,itinayla yapılmış kalıp gibi bir saça ihtiyacı yok.En güzel en yetenekli ve en DOĞAL benim benim benim"diye bağırıyor,anlayamadınızmı hala bunu,hayret ya!nurgülü maymuna çevirip gereksiz pohpoh yorumları alınca mutlusunuz ama nurgülün şeyinde bile değilsiniz,ancak fotoşopta eğlenirsiniz,yürü nurgül,kıskananlar çatlasın.

nURGÜL fAN cLÜP
Yasemin Nadir

DNZ dedi ki...

Nurgül Yeşilçay Fan Clüp adına yazan Yasemin hanım, kullandığınız üsluptan dolayı sizi tebrik ederim. Nurgül hanımın hiçbir yerini ellemediğim gibi sadece saç modelini değiştirdim. Clüp üyelerine hürmetler :)

fikriminincegülü dedi ki...

Ancelina Coli mi bu kadın.. bu kadar kendine güven fazla gelir. Bakınca insanlar vay be.. Türk Kadını bu işte deseler fena mı olurdu.. üstelik bu gün gazetede gördüm.. etek boyu da felaketti.:(
Öpüyorum Dnzcim.. özledik ama, yeni faaliyetler yok mu arkadaşım.:)

sunthing dedi ki...

http://bp2.blogger.com/_HgoDjdThQS0/RlvJ_PPBQ0I/AAAAAAAAAyg/KxGLDv0mB80/s1600-h/AHTQAG00.jpg

Bi de şuna bakın...

DNZ dedi ki...

sunthing, baktım :) söze gerek yok...

BeYHaN dedi ki...

söze gerek var; tuncel kurtiz daha diri görünüyor :)

Asortik Krep dedi ki...

Yeşil kıyafetla çok daha güzel ama farkında olana :)

DNZ dedi ki...

ay beyhancım atlamışım yorumunu, haklısın... Allah zihin diriliği versin, gerisi halledilir :))

asortik krep beni tercih ettiğin için teşekkürler :) yani yeşili begenerek :)

cekirdeksizuzum dedi ki...

Merhaba,
Elbisenin yeni rengi çok hoş olmuş. Resmi ilk ördüğümde çok soluk bulmuştum ben de.
Bir de bu resimde görünmeyen her kıyafetinin altına giydiği siyah ayakkabı problemi var.
Sevgiler...

DNZ dedi ki...

çekirdeksiz üzüm, hoşgeldin :) gözleri yeşil olduğu için ben boyle bir renk tercih etmiştim, begendiğine sevindim. ayakkabıları da cok pahalıymış, ayakkabısı mı demek lazım bilmiyorum. Zira dediğin gibi tek ayakkabı mevzubahis...

lijiale dedi ki...

Good games to a nail, lost a(wow gold) war.(wow gold) In a particular press to see(wow power leveling) such a foreign minyan: In order to (wow gold)receive a nail, we have lost a mati Tie In order to(wow power leveling) get a piece of mati Tie, we have lost a Pi Junma In order to get(wow gold) a Pijun ma, we (wow power leveling)have lost a(wow gold) jockey; To be a jockey, we lost a war victory. This is the first (Rolex)under general minyan at(World of Warcraft gold) first glance, but careful consideration, you(wow power leveling) will find that it contains a layer of the important essence of life: learn to give up, have a maturity. To a mati Tie and eventually lead to (wow gold)lose a war, this is not know how early to give up the consequences. Wise said: two disadvantages of the value comes light, the right to( World of Warcraft gold)choose the two-phase benefit. a folder to be the tail of the gecko already know how to give up the tail, the preservation of(wow power leveling) life, let alone we are full of (power leveling)the wisdom of mankind? ! in everyone's life, always (powerleveling)have in the face of choice, a choice, there is bound to give up, we have to learn is to( power leveling)pay a painful price, to give up local interests and preserve the overall interests. In chess, there are not "abandoning single-car" this trick? as the saying goes: not old, not new. sometimes, even (power leveling)the most precious things to know in good time to give up. when you( powerleveling)graduated from junior high school, in the face of a sincere friendship, you(powerleveling )will Yiyibushe. But think back, and only bid farewell to middle school, high school usher in a(rs gold )new life, can meet new friends. The recent shift is not on this? Finally, a celebrity's life motto In( gold wow)conclusion: Life is like theater, everyone is their own lives in the only director. Only Institute of choice, people will know how to give up the Chewu life, Xiaokan life, the life Habitat has Seasky.