27.4.07

Yolculuk

Bursa'ya gidiyorum. Salı günü kestane şekerlerinizle buradayım :) Hoşçakalın!

9 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

güle güle git.. güle güle gel.:) özlerim ben seni.. çabuk dön. kestane şekerlerimi de unutma.:) öpüyorum çok.:)

Bilun Şen dedi ki...

Güle güle git ve aynı şekilde gel :) Ama çabuk..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

güle güle sana ,yolun açık olsun
güle güle sana ,seni Tanrı korusun...

kurunane dedi ki...

bursadan taşınalı yarın tam 1 sene olacak. benim içinde gez dolaş, havasını kokla, inegöl köfte ye, iskenderde yiyebilirsin ama kendin için ye onu, ben iskender sevmem çünkü :))

canım yolun açık olsun, sağ salim git sağ salim dön inşallah.

raspberrypie dedi ki...

iyi yolculuklar ve güzel günler bursa'da.

bembi dedi ki...

iyi yolculuklar! güle güle gidin, gelin!

Sweety dedi ki...

iyi yolculuklar dnz :)

dnz dedi ki...

fikriminincegülü, bilun, perilikosk, kurunane, raspberrypie, bembi, sweety ... işte döndüm, 2 gece kalınan, 1 gün İnegöl'e gidilip hamburger yenilen (çocuklar istedi diye) Bursa gezimiz beklediğimden erken bitti. Hiçbirşey görmedim, hiçbirşey yemedim, hiçbirşey anlamadım :) sadece herhangi iki yerleşim yerini birbirine bağlayan dağ yollarının yeşili, yeşilliğin çeşitliliği, manzara beni hayran etti. Bir de Yenişehir çıkışında surlar gördüm. Osmanlı zamanında oradaki kapıdan niceleri girdi çıktı, nöbetçiler şurada mı beklerdi diye hayaller ettim. Gezi değil, ziyaret ağırlıklı 3 günümü, yorumlarınıza teşekkür, yaşadıklarımı şikayet ederek bitiriyorum. Ben birşey anlamadım, kendimi görmüş saymadım :) Bursa da bunu saymadı, gene beklerim dedi :)) hepinize sevgiler!

raspberrypie bu arada hoşgeldin!

cekirdeksizuzum dedi ki...

iyi yolculuklar canım