2.4.07

Nelly Furtado

Yorumsuz...

6 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

mavili süper olmuş, deniz kızı gibin.:)

fikriminincegülü dedi ki...

rica ederiz ne dimek.:)

beyhan dedi ki...

bakır renkli elbise portekiz asıllı kanadalı güzel -whoa nelly!- kızımızı şıklıkta bir level üste taşımış görünüyor. eline sağlık denizcim.

dnz dedi ki...

dikkatli bayanlarımızın gözlerinden kaçmış, nelly'nin gözleri şehla çıkmış ben de dengelemek adına herbir gözünü ayrı ayrı ikiledim. gözleri ne kadar degiştirdi anlamını yüzünün. işte bunu anlatamadıgım için, yani önce bir gözünü, sonra diğer gozunu kullandım, çunku bir gozu kucuk digeri buyuk cıkmıstı vs vs.. yazamadığım, ifade edemedigim için "yorumsuz" yazdım. neyse, ilginc bir tesadüf oldu yorum kalktı :) oysa bizler sizin alkıslarınızla varız sevgili dinleyenlerim :))

kıro sozcuğunu pek kullanmam, ama fotografı gorunce aklıma ilk bu sozcuk geldi. aşağılamak için değil de, pek zevksiz geldi diyelim.

fikrimincim, ben heralde mavisever biriyim, ne kadar cok mavi kullanıyorum :)

beyhancıgım, ilk bakıra cevirmeyi istedim, bir de alt kısmı etegini hayal etmek lazım, tam halini merak ettim şimdi :)

mersi mersi

fikriminincegülü dedi ki...

heeeee... resimler güccük olduğundan manlamamışız biz onu, yoksa algımız zayıflamış mı bu aralar yorgunluktan bilmem ki.:)))

dnz dedi ki...

firimincim, fotoğraflarıma tıklarsan, büyük hallerini gorebilirsin.. sen baştan beri bit kadar fotograflara mı bakıyosun anaaaa :( neyse bundan sonra dev ekranda inceleme imkanı bulursun artık fikrimincim :*