7.4.07

Nude

Naomi Watts ve eşi Liev Schreiber gezmede. "Nude" kostüm ve atkı "olmadı baştan".

6 yorum:

kurunane dedi ki...

kesinlikle bu renk daha güzel olmuş, kadının ten rengi diğeriyle bütünleşmiş gibi. cidden o atkı neyin nesi?

ayrıca ''nude'' nedir? çok cahil gördüm kendimi.

fikriminincegülü dedi ki...

ah dnzim sen olmasan, kendi başlarına giyinip bi gezmeye çıkmayı beceremiyolar bunlar.:)))

kurunanem gibi ben de merak içindeyim. nude ne beee? kamuoyunu aydınlatmak lazımdır.:)))

bembi dedi ki...

ay inanamıyorum iğrenç olmuş o atkı. ayrıca kadının elbisesinin rengi de çok fenaymış. yeni rengi saçlarına çok daha iyi gitmiş. ben elbise boyunu ve ayakkabılarını da sevmedim.. keşke evde otursalarmış :) ellerine sağlık!!! göz zevkimiz bozuluyor bunların yüzünden!

dnz dedi ki...

kurunaneciğim, dün sana 3 kere yanıt yazarken elektrik kesildi. ankara'da yaşayanlara sorabilirsin ne iğrenç bir pazar geçirdiğimizi. ben böyle mahcup oluyorum cevaplayamayınca :) annemizin de dogum günü oldugu için akşam da bilgisayarı açmadım (mutlu yaşlar annecim)... kısmetse şimdi geç kalmış bir cevap yazıyorum :))

kurunaneciğim nude çıplak demek. giyside kullanılınca da ten rengi bir kumaşla hazırlanıp ve birşey giymemiş hissi vermesi gibi birşey oluyor :) ki ben bundan hoşlanmıyorum. renk istiyorum karrrdeşim...

fikrimincim, estafurullah bercermez olurlar mı? sonuçta gezenler onlar evde oturan benim :))

bembicim, atkıyı ben de sevmedim, sanki maçtan çıkmış gibi, di mi :) ama bebekleri olacak, zaten o zaman biraz evde oturacaklar, gezsin garipler.. :)

fikriminincegülü dedi ki...

annenin doğumgünü kutlu olsun. nice nice mutlu, huzurlu, sağlıklı yaşları olsun inşallah.:)))

dnz dedi ki...

sağol fikrimincim, hepberaber :) aaa, bak bir yerde de "fotograflar minik" yazmıştın. üzerine tıklarsan büyük hali geliyor, aşkolsun sana :))