9.4.07

Etnik

Tyra Banks burada. Soldaki kare "olmadı baştan".

4 yorum:

kurunane dedi ki...

bende koyu tenli insanlara canlı renkleri daha çok yakıştırıyorum. senin yaptığın daha canlı ve daha güzel olmuş.

dnz dedi ki...

kurunanecim, teşekkür ederim. ben de mavisindense renklisini tercih ederim. bu tarz kıyafetleri sevmişimdir, yani şile bezi ve işlemeli...

aurum dedi ki...

ayy kaçırdığım ve geç yorum yazdığım için sorii ama bu tyra diil mi? şu naomiden daha güzel olduğunu düşündüğümüz...insanlık hali bu hale gelinebilir tabii ama yazık olmuş...beyonce sandım ilkten ama onun kadar köylü gözükmüyor(ben beyonce 'u biraz köylü ve görmemiş bulurum da)...bu şile bezlerinden yapılan tiril tiril gömlekler vardı..ben küçükken ablamlar giyerdi de bayılırdım..şööle yakası bağrısı kayıklardan ne güzellerdi...o sebeplen sempatim var benim bu entarilere...biraz kanaviçe gibi durmuş kızın üzerinde ama elbise güzelmiş...:)
saygılar,sevgiler

D-Chic dedi ki...

Feci kilo almış görünce inanamadım...