16.4.07

3 gün ara

Çarşamba akşamı görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın :)

9 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

nereye gidiyon bacım? selametle.. güle güle git, gel bakalım.:)))

dnz dedi ki...

fikrimincim, yerimdeyim. ve fakat, işimiz yoğun. kendimi tutmak için bir söz vermek adına, ilan ettim ki girip dolaşıp zaman kaybetmeyeyim :) zaman kaybından kastım yazı yazmak, cevap yazmak değil de; fotograf arayıp bulmak ve işlemden geçirmektir. o nedenle izin istedim, gelenler tembel demesin diyerekten... öptüm bacım :)

kurunane dedi ki...

kuzenim ve hatta topraam(mı desem acaba) şimdilik güle güle :)) çarşambaya burdayız :)

dnz dedi ki...

saol kurunanemcim :) tevfik sırrı mezunu isen, topraam de gitsin :))

ciceklibahce dedi ki...

Kolay gelsin. Ben çarşambaya kadar bakamadıklarıma bakar idare ederim artık:)))

aurum dedi ki...

biz sevgili takipçilerin sana tembel dersek dilimiz arkadan çekilir de bi daha bişey diyemez hale geliriz:)
olur mu öyle şey...neyse vaktinden almayalım, kolaylıklar dileyelim, biz senin yerine bişii görürsek sana haber verelim ;)
sevgiler
kolaylıklar

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

DNZ al bir şapşırıkta ben...olmadı baştanın ilk doğduğu günleri biliyorum ben ,sonra fiyuvvvv..........boşluk ....ben senin profiline girmediğimden ikisini birarada da görmüyorum direkt bloğumdan yaşasın ikeayı tıklıyorum ,oraya da buranın adresini koysana arkadaşım,vakit özürlü olduğum için bir acele girip yeni post varmı bakıp ,acele yorum yazıp çıkıyorum ,sanemin yorumuyla ayıldım...ooo herkesler zaten burada ...

dnz dedi ki...

Perilikoskcügüm, haklısın eklemek lazım. sapsirik demeyelim, iki cocuklu, calisan ve yetmezmis gibi yetenekli annelere dense dense süperkahraman denir :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

:)))))