5.3.07

1 beden


Dombili olmakla suçlanan Beyoncé, böyle mi olsaydı?


6 yorum:

bembi dedi ki...

olmasi gereken budur! eline sağlık :)

aurum dedi ki...

bence kendisine de göndermeli bu resmi...kendini hiç bööle görmemiştir, gaza gelir ve bize eziyet etmekten vazgeçer :) ayy çıldırdığı klibi hatırlıyorum da, dans mı ediyor yeri göğü mü sallıyor belli değildi..şarkıyı bilmiyorum ama son kliplerinden işte..gülmek isteyenlere...

dnz dedi ki...

bir de bu görüntünün; üzerinde oynanmış bir fotoğrafın üzerinde oynanınca ortaya çıktığı düşünülür ise, kendisi açısından durumun vehameti anlaşılabilir. azıcık eri, değil mi ama?

fikriminincegülü dedi ki...

Ama yazıııık, niye öyle diyosunuz kızlar? O bizim dombul memelü ganaryamızdir..

dnz dedi ki...

tek tip olmaya gerek yok ama, ya oldu mu şişman olacaksın. şişmanlayamıyorsan zayıflayacaksın. sonuçta dünyaya açılmış birisi, sıradan görüntüde olmamalı diye düşünüyorum. isterseniz bir süre sonra şişman halini görebiliriz. söz vermeyeyim. blogum beyonce blogu haline dönmesin :) aurum "yeri göğü sallamak" ile ilgili cümleni okuyup okuyup neşeleniyorum. çok hoşuma gitti benzetme

aurum dedi ki...

sayenizde efem :)
yer popo, gök de gögüs hizasını temsilen sarfedilmişti..öyle ki richter ölçememiş kalça sallamasından sonra yarattığı sarsıntıyı ...öhööm çok acımasızlaştım, sustum :))